НИЈЕ тајна да се у самом темељу интернета налазе смешни и мање смешни мимови, па не изненађује да се и Facebook интересује за овај формат.

Мимови су јпг или гиф формати, понекад и видео клипови, са пропратним текстом, а сваки мим је заснован на једном концепту, који корисник може да мења, али тако да не ремети основну структуру. Циљ им је да пренесу неку поруку, обично ироничну, која има функцију друштвене критике. Они не познају државне границе, а у њиховом распростирању једини ограничавајући фактор јесте доступност интернета, што указује на брзину развоја глобалне комуникације.

Facebook је без много буке лансирао апликацију за креирање мимова, која је понела име Whale, па корисници на њу могу да отпремају сопствене фотографије, или да бирају оне које се већ налазе у галерији, те им додају текст, емотиконе и филтере у нади да ће креације постати виралне.

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ - НЕЋЕТЕ ВЕРОВАТИ КОЛИКО КОШТА: Робот-пас не тражи храну ни шетњу (ФОТО)

Иза апликације стоји НПЕ тим ((New Product Experimentation ) који је састављен како би радио на експерименталним Facebook апликацијама, и који је већ креирао апликације као што је Bump – chat који потпуним странцима омогућава да се повезују уз помоћ једноставних питања.


Аутор: ПЦ прес