После пола “гуглања” не кликћемо на линкове

Novosti Online

понедељак, 19. 08. 2019. у 23:46

После пола “гуглања” не кликћемо на линкове

Фото Pexels

Ови подаци потврђују оно што и сами видимо у пракси – на телефону обично нешто "изгугламо" на брзину, одговор добијемо већ на првој страници резултата, и у већини случајева није потребно тражити или кликати даље
ГУГЛ је најмоћнија и најпосећенија интернет претрага на свету - то знамо одавно, а сада је то још једном потврђено кроз податке маркетиншке аналитичарске куће Jumpshot која се бави истраживањем навика корисника веба.


О овој компанији, међу осталим, мере "кликове" на интернет страницама и из тих података у стању су ишчитати врло занимљиве статистике.

Према њима, од свих интернет претраживања (подаци се односе на САД), на Гуглове платформе отпада чак 94 одсто. Мање уделе држе њихови сервиси Google Maps и YouTube, око 20 одсто свих интернет упита за претраживање обавља се путем претраге слика Google Images, док се велика већина, готово 70 одсто свих претраживања обавља путем основне Гуглове претраге, преноси портал ИТвести.


Међутим, подаци показују да чак преко половине оваквих претраживања не резултује кликом ни на један резултат претраживања. Оваква је ситуација први пут забележена у јуну ове године, када је удео претраживања која нису резултовала кликом на линкове премашио 50 одсто. Око 45 одсто претраживања на крају заврши кликом на неки од линкова у резултатима, док се на огласе клика у око 4,4 одсто случајева.

Реч је о укупним статистикама, али када се оне поделе на мобилно и десктоп претраживање слика је значајно другачија: на десктопу без клика остане тек око 33 одсто "гуглања", док је на мобилним уређајима тај проценат близу 62%. Ови подаци потврђују оно што и сами видимо у пракси – на телефону обично нешто "изгугламо" на брзину, одговор добијемо већ на првој страници резултата, и у већини случајева није потребно тражити или кликати даље.

(itvesti.info)

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације