ДОДИК ПОРУЧИО: Када би Дрина била граница, попио бих је! (ВИДЕО)

Новости онлине

08. 01. 2019. у 18:38

ДОДИК ПОРУЧИО: Када би Дрина била граница, попио бих је! (ВИДЕО)

Милорад Додик; Фото: Д.Миловановић

Уочи обележавања Дана Републике Српске, председавајући Председништва БиХ Милорад Додик једним је гестом показао како гледа на границу између Србије и Републике Српске
Уочи обележавања Дана Републике Српске, председавајући Председништва БиХ Милорад Додик једним је гестом показао како гледа на границу између Србије и Републике Српске.


У делу интервјуа за Јутјуб канал Центра за друштвену стабилност водитељ је питао Додика, показујући на чашу воде испред њега, шта би урадио када би Дрина била вечита граница, а сва њена вода садржана у тој чаши.


На то је Додик узео чашу и попио сву воду, рекавши "живели".


ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ: ПАТРИЈАРХ ИРИНЕЈ О ДОДИКОВОЈ ИЗЈАВИ: Честитам му на храбрости да каже оно што сви ми желимо - да је РС са Србијом неодвојиви део српског народа


Он је, ипак, додао да је Дрина прелепа река и да треба да тече.


"Али она је српска река", поручио је Додик.




(rtrs.tv)


Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (13)

Radovan

08.01.2019. 20:58

@Sinisa RADULOVIC - "Ako budemo slozni, necemo biti mali, ni slabi, vec veliki i nepobedivi."

ZORAN

09.01.2019. 07:05

Svu dokumentaciju Jasenovačkog logora taj patriota je uručio Hrvatskim vlastima. Sada Hrvati zahvaljujuć njemu umanjuju i manipulišu ciframa

Славко Ђ. Сремац

09.01.2019. 10:08

@ZORAN - @ ZORAN... ти једноставно лажеш и не залужујеш да ти се обраћам са поштовањем. Документацију о Јасеновцу је однео последњикустос музеја у Градини, Сима Брдар, и однео у музеј у Вашигтону где је добио запослење. Предходно је та документација дата САНУ која није нашла за сходно ни да је ископира или је изгубила копију...!? Затим је Сима документацију повукао.... јер му је бољу понуду дао Вашингтон...Све ово чека наше истражне органе али на жалост биће да то све "неко" кочи а можда неко као ти!?

ZORAN

09.01.2019. 12:13

@ZORAN - Ni su to laži. Sve vrijeme dok smo se mi borili za ovaj današnji datum on je švercao cigarete i naftu i povremeno boravio u briselu u NATO -u lobirajući protiv onih koji su tada krvarili za ovaj dan.

Daro

09.01.2019. 18:55

@ZORAN - Zorane, ne pisite gluposti. Dokumentaciju su unistili partizani, da bi zataskali ustaske zlocine. Zataskali saveznistvo ili u ime bratstva i jedinstva? Ko je preorao Jasenovac? Mojoj majci su stradali brat i rodjak u Jasenovcu. Dva maldica,nisu bili pripadnici vojske, nego samo Srbi, grob im se nezna. Dosta puta smo putem suda pokusavali dokazati da su zrtve fasizma, ali smo uvijek bili odbijeni. Tek danasnje vlasti su ih priznali i uklesali im imena u spomen plocu.

milijan

10.01.2019. 09:15

@ZORAN - Slacko i Daro. Pitajte onda amerikance a i Simu Brdara. Nemojte manipulisati sa necim takvim. To je nekoliko puta bilo na tv i sam Dodik je to potvrdio. Pa nismo valjda svi imali nekakvu amneziju?

Daro

10.01.2019. 10:27

@ZORAN - miljane, osvrcem se na slucaj licno moje porodice! U mom kraju je slucaj dobro poznat, a ti nisi iz mog kraja. Prema tome dobro procitaj komentar pa cuti. Crveni ustase nikada da prestanu sa skrnavljenjem, pa i posle 80 godina.

nadnacionalni ateista

09.01.2019. 07:47

S jedne strane Drina, sa druge Sana, lijepo reče Komšić.Pametnima dosta.

Grabovac

09.01.2019. 08:06

To su priče za lakoverne. RS ipak ne gradi autoput BL - Bijeljina već puteve koji su u funkciji Hrvatskoj više nego Bosni.

dusan

09.01.2019. 09:25

Cuvaj se losih i samo teraj kako si kreno dobro i za RS i Srbiju,kad tad nece biti Drina granica,puno srece i zdravlja tebi i porodici.