Челинац: Доброта скућила сирочиће

С. МИШЉЕНОВИЋ

субота, 25. 10. 2014. у 12:16

Троје деце која су остала без мајке у поплавама, захваљујући донаторима из свих крајева купило кућу у Челинцу. Неџад Хота, власник куће, кад је чуо да би је купили Живковићи, долетео из Даблина и снизио цену за 10.000 марака

БАЊАЛУКА - Троје младих Живковића ипак нису сами на свету!

Данијела (19), Бојан (16) и Николина (13) чија мајка Петра је настрадала у поплавама, успели су јуче да, захваљујући добротворима, купе кућу у Челинцу и тако реше велику муку!

Потресна прича о Данијели која се изборила за старатељство над братом и сестром, ујединила је људе великог срца и хуманитарне организације, захвљајући којима су млади Живковићи за непуна два месеца прикупили новац и купили кућу.

Репортер „Новости“ био је јуче сведок славља у Челинцу, после уручења уговора о куповини куће. Сузе и смех смењивали су се при обиласку новог дома Живковића.

- Хвала вам свима, хвала вам. Јој, добили смо кућу. Када је мајка погинула мислила сам да ћемо помрети - рекла је, кроз сузе, најстарија Данијела, грлећи брата и сестру. - Изгубила сам била наду за нас, али уз помоћ људи који су нам притекли у помоћ добили смо дом. Све ће сада бити у реду. Имамо свој дом, ја радим, ма пресрећна сам.

На ове Данијелине речи сви који су дошли да испрате примопредају куће почели су да бришу сузе.

Међу њима и свештеник Данијел Ружичић. Овај племенити човек је зацртао циљ да помогне помогне Живковићима после несреће која их је задесила и то је заједно са Ђуром Борићем, код кога је настрадала Петра годинама радила на пољопривредном имању, на крају и успео.

ХВАЛА “НОВОСТИМА“ Данијела Живковић се захвалила свим људима, медијима и организацијама који су им помогли. Међу онима који су добили захвалницу су и „Вечерње Новости“ које су писале о мучном животу младих Живковића.

- Ђуро је одрадио велики посао. Обишао је Месну заједницу Марковац и тако је кренула акција. Послао сам на стотине мејлова хуманитарним организацијама да нам треба помоћ и новац је почео да стиже, прича свештеник Данијел.

Хуманитарне организације „Срби за Србе“ из Београда скупила је чак 20.000 марака за куповину куће. Игор Рашула, председник ове организације, каже за „Новости“ да је пресрећан што је акција успела.

- Помоћ је стизала са свих страна. Из Русије, Америке, Републике Српске... Част нам је што смо помогли и што данас видимо Данијелу, Бојана и Николину срећне пред њиховом кућом - рекао је Игор пре ного што је са Живковићима скинуо таблу о продаји куће.

Велику новчану помоћ Живковићима је донирала и Стојанка Којић из Зворника која живи у Аустрији.

- Пресрећна сам због деце и што су добили свој дом, прича Стојанка која је дошла са сином на предају куће.

А тек шта рећи за Неџада Хоту који је продао кућу Живковићима. Неџад је ценио кућу 50.000 марака и када је чуо целу причу спустио је цену за 10.000 марака.

- Живим у Даблину и када сам чуо да у Челинцу има троје сирочади која желе да купе кућу и да су заинтересовани за ону коју ја продајем, одмах сам ступио у контакт са људима који су водили акцију и договор је постигнут. Пресрећан сам због деце која су добили свој дом, казао је за „Новости“ Неџад.

Иначе, Живковићи ће у нови дом од 90 квадрата са четири собе и купатилом, које нису имали годинама уназад, да се уселе за пар дана.

НОЋИ БЕЗ СНА

Ђуро Борић каже да после смрти Петре није могао да спава од муке шта ће бити са децом.

- Имам два стента на срцу, али због деце сам био јак и обилазио сва врата и тражио новац да им обезбедимо дом. Ја сам данас најсрећнији човек на свету. Захвалио бих се посебно и Миловану Тодоровићу из Челинца који је одрадио велики посао у скупљању помоћи - казао је Ђуро и додао да је разочаран што бројни привредници из Челинца нису помогли деци.