Платила 5.000 јер није била везана на задњем седишту, иако кола немају појас!

Д. Миљковић

20. 08. 2015. у 20:30

Верици Стојковић из планинског села Богуновац код Медвеђе саобраћајна полиција писала пријаву. Осталим путницима у возилу полиција није наплатила прекршај

Платила 5.000 јер није била везана на задњем седишту, иако кола немају појас!

Верица Стојковић са супругом у селу Богуновац

ВЕРИЦУ Стојковић (68) из села Богуновац, у копненој зони безбедности, која се тешко креће, а уз то је и хронични болесник, скупо је коштао одлазак на терапију у Медвеђу. Сваки пут када крене у град принуђена је да користи такси службу и да пут од 30 километара плати 3.000 динара. Да штета буде већа, 13. августа задесила се у таксију који је зауставила саобраћајна полиција. Пошто није била везана на задњем седишту, написана јој је казна од 5.000 динара!

- Немам другог начина да се превезем осим таксијем, а једном месечно морам на терапију у Медвеђу. У повратку, села сам у такси у коме су била још два путника, а на задњем седишту није било сигурносних појасева. Зауставила нас је полиција, отворили су задња врата и питали зашто путници нису везани. Питала сам чиме да се вежем када нема појаса, полицајац је рекао да морају сви бити везани, те да га не занима што нема појаса.

Верица не крије да је разочарана понашањем полиције.

- Путницима који такође нису били везани рекао је да не морају да плате, само је према мени био неумољив - прича Верица. - Молила сам га и показала му да сам ишла лекару, није вредело. Нисам никад у животу била кажњена. Одмах сам дала новац да не бих морала поново због тога да силазим до Медвеђе.

Огорчен је и њен син Славиша Стојковић.

- Не могу да верујем да у Србији, у којој се, према званичним подацима, чак 97 одсто путника не везује на задњем седишту, они кажњавају немоћну бабу? Уместо да се понуде да помогну овом народу у планинама, који живе као у 18. веку, без основних услова за живот, да им однесу лекове и помоћ, они ударили по њиховим новчаницима.

РЕДОВНА АКЦИЈА

Како незванично сазнајемо, тог дана је на друмовима широм Србије била акција контроле везивања појасева на задњем седишту. Бака Верица је међу осморо који су тог дана на подручју Медвеђе били кажњени због кршења овог прописа.

- Није тачно да у такси возилу није било појасева и да се другим путницима у истом возилу "прогледало" кроз прсте - сазнајемо у полицији.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (49)

gerasim

21.08.2015. 09:39

@M.R.S. - Svakom policajcu je u opisu radnog mesta da laže,i izmišlja,kako bi iznudio priznanje

стил

21.08.2015. 09:56

@M.R.S. - Мало ко уме да лаже као полицајци! Истренирани су да одмах кажу најневероватнију лаж и тако шокирају сваког нормалног човека, који није спреман да одговори сувисло на неку тако дрску измишљотину.

Djordje

21.08.2015. 07:47

@Ivan - Ne lupaj gluposti? Taj nije mogao ni registrovati kola bez pojasa,on je platio malo nekome da registruje kola?

Ђука

20.08.2015. 22:14

Шта њих брига да ли се ми везујемо или не? Ми ризикујемо, не они. Људи треба сами да одличе да ли ће се везати или не. Невезивањам не угрожавају друге већ себе, а за своје здравље сами треба да бринемо. Шта треба, сутра да донесу закон ко нема дубоке чизме не сме на улицу да се не прехлади. То је тај ниво. Лицемерна је та њихова брига о нама. Да се заиста брину не би толико деце било у народним кухињама. Пре ће бити да се брину о нашим новчаницима и како да их испразне.

Mire

21.08.2015. 07:43

@Ђука - To i mene nervira.Na zapadu su taj zakon izdejstvovale osiguravajuce kuce jer smatraju da ce manje ljudi stradati ako su vezani tj isplacivace manje premija.Vozac nikog (osim sebe a to je njegova stvar) ne ugrozava nevezivanjem pojasa.A to sto se drzava sekira za sigurnost vozaca jeste ,pogotovu kod nas ,licemerno.Mogu da donesu zakon da u vozni budu obavezne i kacige,to je jos bezbednije.

Djordje

21.08.2015. 07:45

@Ђука - Tako i ja kazem kad vozim motor bez kacige? Ali zakon tako kaze ? I mi ti ne mozemo nista? Ne razumem svrhu ovog teksta? A ni vas koji zalite ovu zenu ? To sto je skoro nepokretna i tesko se krece nema veze, tim pre, bas zato sto je nepokretna bas zbog toga bi trebala biti vezana. A to sto taksi nema pojas za zadnje sediste? Taj bi trebao biti iskljucen iz saobracaja?Treba proveriti kako je u opste mogao registrovati kola i taksirati bez pojasa na zadnjem sedistu?

Niikola

20.08.2015. 22:16

Koliko ja znam policija ne sme da lično uzima novac i ako je kao Vašem članku gospođa odmah dala novac, policajac koji je novac uzeo je prekršio zakon ...

Dejan

20.08.2015. 22:40

SRAMOTA, i da su svi bili vezani a da baka nije bila vezana NISU TREBALI da je kazne...GDE CE VAM DUSA...a naravno pare su stavili u svoj dzep......

toma

20.08.2015. 23:42

lopovska drzava...lopovska policija..lopovi na sve strane ako je tacno sto zena kaze odmas policajca na 20g robije drugacije sa njima se ne moze

istina živa

21.08.2015. 09:54

@toma - Devedesetih, kod Jagodine, policajac zaustavlja kolonu džipova koja juri. Otvara se prozor i sa zadnjeg sedišta TV-lice (ubica-egzekutor saveznog MUP-a, poslastičar, vođa navijača najtrofejnijeg kluba, predsednik jednog drugog kluba, komandant paravojne formacije, poslanik sa Kosmeta, muž pevačice koju je preoteo od muslimana-kafedžije iz Švajcarske, kriminalac) pita policajca: "Šta 'oćeš?" Ovaj pretrnuo, promuca "samo da vam čestitam ćerku". TV-lice kaže vozaču "daj mu 100 maraka". I odoše.

Srba

21.08.2015. 11:23

@toma - Gde si do sada bio da ovo napišeš junačino?Vidi se da si površan tip,rekla kazala.Pokojni je imao posla sa Vojnom bezbednošću,ne sa MUP-om.Uozbiljimo se malo.

Kele

21.08.2015. 02:11

Koliko ja znam, a u slučaju da zakon nije menjan, ako je proizvođač automobila propisao da je potrebno pojasevima zaštiti putnike na zadnjem sedištu, tj ako su pojasevi ugrađeni fabrički u automobil, putnik je obavezan da pojas veže.

ACAB

21.08.2015. 02:56

Narode, pokazimo malo solidarnosti!!! Ako ovo cita neki dobronamerni advokat (ako nizbogcega drugog, a ono zarad sopstvene reklame), i pod uslovom da se nadju svedoci (jaka stvar! mora da postoji registracija taksija na prijavi!), neka pomogne! Pomozimo bakici i SVIMA NAMA da se sramota u uniformi koja je uradila ovo skloni zauvek iz iste i goni za prekoracenje ovlascenja!!!!

Orvel

21.08.2015. 05:54

Veliki doprinos "doktorove" policije borbi protiv kriminala.Tesko je razlikovati policijsku mafiju od klasicne.

Pedja86SRB

21.08.2015. 06:47

Narod je pogresio na glasanju....hteli ste Vucica,eto vam ga...a da je sramota jeste...treba da se kazni taj policajac

bager

21.08.2015. 07:20

Nadjite taj taksi ,proverite da li ima ili ne pojaseve na zadnjem sedistu,,a mozda se i jave ostali putnici koji nisu kaznjeni,,

Драгомир

21.08.2015. 08:29

Ја сам експерт за писање жалби на полуписмене и неистините полицијске пријаве!Имам такав материјал да би се снимио добар документаран крими филм каква је саобраћајна полиција а и шире!Четири пута сам одбранио једног младића а неписмене и нетачне полицијске пријаве су написане јер им није дао рекет?И то сам у жалбама и написао.Јасно сам написао име и презиме полицајца који је рекао ,,Пошто немаш паре а станујеш близу иди по новце ДА ТИ НЕ ПИШЕМ ПРИЈАВУ?Жалба усвојена а полицајац није кажњен?

Pantagruel

21.08.2015. 08:31

Полиција не сме да узме новац од грађана. Сме само да уручи попуњену уплатницу и напише казну. Ако је узела новац жени из руке, значи да је корумпирана. И ја имам проблем са појасом на задњем седишту. Возим Мазду 323 Седан. Својевремено је "Генекс" увезао 20.000 тих возила. Ниједно од њих није имало уграђен појас позади, јер то није била законска обавеза у нашој земљи. Када је закон промењен, покушао сам да купим појас, али нисам имао где. Није га било ни у продавницама ни на ауто-отпадима.

Драгомир

21.08.2015. 08:36

Младић по ноћи у неосветљеној улици и ничем обележеним грађени тротоар до половине улице а висине 18 см заустави у секунди нископодни спортски ауто.Само је предњи браник мало огребао.Шокиран због несмотрености извођача радова у градњи тротоара ДО ПОЛА УЛИЦЕ позове полицију?ДА ЗАПИСНИКОМ ПОД ХИТНО УПОЗОРЕ НА НЕСМОТРЕНОСТ У ИЗГРАДЊИ ТРОТОАРА!Шта се десило?Девет страна записника где је 3/4 текста и цртежа нетачно.12 хиљада казна за неприлагођену брзину?Жалба прихваћена!

Драгомир

21.08.2015. 08:43

Младић оптужен да је возио 84 км/ч старим радаром.На суду је био изузетно понижаван?Ја сам као бранилац тражио материјални доказ?Судија каже да је ,,радар,, исправан и бломбиран?Нека буде то тачно а где пише да је возио 84 км/ч?Опишем улицу са ударним рупама где је немогуће возити толиком брзином и затражим проверу да ли је то вече полицајац био у служби?И ја лично да проверим распоред рада!Жалба усвојена!

Monika_Bg

21.08.2015. 11:09

@sasa - Ako mu das 500 dinara ima da ti napakuje pored pojasa i telefon i svetla........bez 1000 nista.

Драгомир

21.08.2015. 08:48

Возач оптужен да је обилазио спори шлепер преко пуне линије!Први део полуписмене пријаве писан једва читљивим словима оптужује возача а у другом делувозача брани?Баш тако!Ја као браниоц одем на месту догађаја и јасно се види КАКО ПУНА ЛИНИЈА А ПРАВ ПУТ?Не будем лењ и колима до Београда тих десетак километра запишем да на четири дела правога пута потпуно је непотребна пуна линија?Жалба прихваћена!

Драгомир

21.08.2015. 08:55

Важна улица се реновира.Саобраћај препрекама усмерен на другу улицу.Ноћ и неко НАМЕРНО склони лако померљиву препреку?Возач уђе на терен улице која се реновира и увиди грешку.Окрене се и врати се!После пола километра заустави га полиција.Разговор је био у стилу да му неће писати пријаву али нису добили новац за ,,музичку жељу,,?Пријава!Заобишао препреку!Ууууу,бре,велике ли штете?Ја као браниоц напишем да је препрека НАМЕРНО склоњена и затражим реконструкцију догађаја да полицајци присуствују?Каз

na putu izmedju Zrenjanina i Vrsca to sam doziveo

21.08.2015. 09:33

Proveriti da na dokumentu izdatom od doticnog policajaca jos uvek stoji pecat iz vremena Juoslavije.

Marko

21.08.2015. 09:39

"To milicijoooo,ud'ri milicijoooo,gvozdena pesnico komunizma",kako rece Gavrilo u "Tri karte za Holivud"!!! Samo ostro,nikome ne popustajte...ok,mozete onima u zatamnjenim Audijima i BMW-ima!!! I samo jedno pitanje-da li je gospodja platila pola kazne,sto joj ZOBS omogucava,ili je pandur uzeo svih 5000 din.??? Ajmo doktore,odgovori narodu!!

Bebana

21.08.2015. 09:41

Na kazni mora da pise koje je vozilo u pitanju. Pronadjite ga slikajte unutrasnjost gde se vidi da li ili nema pojasa pa onda u policiju. Koliko znam taxi je duzan da postavi pojase niste vi krivi sto ih nema njega su trebali kazniti. Ako nema pojasa tuziti onda onoga ko je izdao dozvolu ya rad vozilu koje nije po propisima. i istina je da policija ne uzima pare, napise kaznu pa ako je platite u roku od nedelju dana 50 % je manja.

Slavka

21.08.2015. 10:08

Ovakva ponašanja policajaca su veoma česta.Ali čelnici uvek imaju odgovor na sve.Ne čudim se.Ovo je Srbija.

Monika_Bg

21.08.2015. 10:26

Nista se tu ne moze. Auto su mi odneli sa trotoara, koji se nalazi 100-tinak metara od bolnice, gde sam isla na kontrolu, mesec dana posle opracije. Nikome nisam tu smetala, niti sam saobracaj ometala a i poprilicno je udaljen od bolnice, tako da ga niko i ne koristi. Toliko mi je bilo tesko, da nemam reci. Osecala sam se tako bedno i bespomocno. Sa sve svezom ranom na autobus. Toliko nelegalnih parkiranja po centru grada a oni bas resili da bolesnicima nose kola. I morala sam da platim. 9000.

blesav

21.08.2015. 10:28

voleo bih da mi neko javi neku lepu vest..... kakav napredak u ekonomiji ili poboljsanje standarda, zaposljavanje mladih, bolji zivot Srba u okruzenju, rodjenje 1000 beba...povratak u selo.....ali.......nema!!! Ostalo je samo ovo sto citamo svaki dan!

Mladen Šuvakov

21.08.2015. 10:29

svaka čast za policiju i policajca neka se vidi kako niko nije van domašaja zakona naročito bolesni,dečica,starci,sirotinja...a kada naiđe elita u elitnim autima njih će mo propustiti ionako imaju dovoljno muka i bez nas revnosne policije...još jedno sve čestitke,samo nije jasno iz ovog teksta dali su angažovane i specijalne jedinice?????

Cican

21.08.2015. 13:32

sve su sredili i uredili u drzavi,med i mleko- jos samo da srede ove sto se ne vezu na zadnjem i mozemo u eu.

Аца

21.08.2015. 18:26

није ми јасно зашто је овај пример завршио као вест у Новостима? Вероватно зато што је полицајац радио свој посао?

Socrat

21.08.2015. 21:04

Ovo je cista pljacka, a ministar policije pod hitno da uhapsi korumpiranog policajca: prvo, pojas moze da bude vezan samo ako ga u kolima ima, odn. ako je proizvodjac ugradio pojas na zadnje sediste, drugo NIJEDAN policajac ne moze da naplati kaznu na licu mesta, trece, ako plati u roku od sedam dana, kazna je dve i po hiljade, odnosno pola, cetrvrto, ajde malo drzavo uzimaj od bogatih, a ne od sirotinje

Svasta

22.08.2015. 02:40

Ovo se zove izivljavanje, napredni nivo - one sa zatamnjenim staklima i "lepim" brojevima ne smeju ni da pogledaju. Ako ih i zaustave, jedan telefonski poziv lokalnom politicaru i niko ne sme da pisne... ipak oni ljudi placaju reket kad, koliko i kome treba! BANDA najobicnija!

Цецко

23.08.2015. 13:35

@Svasta - Свашта, баш свашта од тебе. Откада је овде закон једнак та све! Дођи у Бујановац па да видиш да закон важи само за Србе а за Шиптаре и Роме не важи. Где ти живиш?

Pekmez

22.08.2015. 09:10

To sto neko baba ili deda nema veze, zakon je isti za sve! Dokle ce ljudi da se izvlac e na godine, materijalno stanje kada prekrsa zakon. Ali ono sto ima veze to je sto kola nemaju pojas na zadnjem sedistu.