ДВЕ деценије једна Ресавка на рели тркама широм Европе,али и Америке и Африке, "терорише" припаднике јачег пола. Зато, када мушки такмичари на старту рели вожње, било да се вози на брдским, планинским или градским стазама, угледају Зорицу Милојковић, знају да ће на циљ стићи после "поршеа" и "ферарија", за чијим се командама она налази.

Ризница од преко сто пехара у њеном дому у Свилајнцу сведочи о успесима једине жене рели-возача у српској дијаспори, која живи у Швајцарској:

- У градићу Шоенриду положила сам возачки испит а онда, по угледу на оца Милосава, професионалног возача друмских крстарица, стекла сам и дозволу за управљање камионима - каже Зорица.

Носила се мишљу да у недостатку посла замени оца на овом тешком послу, али се стицајем околности окренула друмским лепотанима, спортским аутомобилима марке "порше",којим је највише управљала, али и "ферари", "јагуар", "астон мартин", "мерцедес", "ауди".

- Прихватила сам позив Петера Баумбергера, у свету познатог рели-возача на заласку каријере, да будем члан његовог тима, тако да се од 1989. године бавим овим узбудљивим спортом. Поред мене као сувозач последњих дванест година седи моја сестричина Маја Лјубисављевић - објашњава рели-шампионка.

Дугачак је списак рели трка на којима је ова Ресавка учествовала и углавном побеђивала:

- Тамо где сам остала без првог места не памтим трку а исто је и тамо где нисам у конкуренцији од сто до триста возача заузела другу или трећу позицију - истиче Зорица и набраја двадесетак држава у Европи, а затим и Мароко и Америку, где је била учесник трке.

Посебан изазов за ову храбру даму за воланом биле су трке на превојима Алпа, Приринеја и још неколико европских планина, где се у току дана извезе и до 600 километара.

- Тешко је рећи која трка је била најузбудљивија, јер свака од њих има своју лепоту. И Тур де Франс и Алпен рели, Мароко рели... Ипак, најдражи ми је пехар са везаног релија Тур де Франс - Тур де Еспања - поручује Зорица.


ПАЖЛЈИВ ВОЗАЧ

ЗОРИЦА не само да је одважна и талентована, већ и пажљив возач. За две деценије за воланом спортских аутомобила није имала ниједан озбиљнији инцидент.