Коштуница чека ред на каси

В. Н.

уторак, 13. 08. 2019. у 11:34

Коштуница чека ред на каси

Фото: Твитер

Војислав Коштуница повукао се потпуно из јавности 2014, после одступања са чела ДСС, а ових дана су га "твитераши" снимили у продавници у Аранђеловцу
ВРАТИО је својевремено мандат народу, али се од народа није отуђио. Некадашњи премијер Србије Војислав Коштуница повукао се потпуно из јавности 2014, после одступања са чела ДСС, а ових дана су га "твитераши" снимили у продавници у Аранђеловцу како стрпљиво чека ред на каси као обичан свет.

Скромност га је красила док је водио државу, а такав је очигледно остао и када је сишао са велике политичке позорнице.








Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (28)

Slavisa

13.08.2019. 11:52

Primer da čovek može ostati normalan i posle politike. Zaista treba imati poseban sklop ličnosti da te vlast ne uzvisi i da nastaviš običan život posle svega. Koštunica je bivši predsednik i premijer. Svaka mu čast!

Miki Milanovic

13.08.2019. 12:17

Uvek bio i ostao Gospodin. Odmeren, strpljiv , smiren... sve što krasi jednog čoveka.

Александар

13.08.2019. 16:55

@Miki Milanovic - ...и необавештен! То си заборавио.

Патриота

13.08.2019. 12:30

Када ћете овако видети "елиту" Ђиласа, Бошковића, и остале да стрпљиво чекају, они би ове рафове порушили само да дођу први на ред, или некога из "позиције" такође...???

Goran

13.08.2019. 12:36

Tako izgleda čovek koji je iz naroda. Čovek koji ništa nije uzeo za sebe već je radio samo u interesu naroda i države. Čovek koji je Srbiji doneo najveći privredni rast u zadnjih 50 godina i to sa manjinskim vladom. Čovek kakav nikada neće biti niko iz sadašnja vlasti i opozicije. Tragedija nas Srba je sto mi ljude poput njega nikad nismo cenili. I zato ne treba da čudi ono što nam se dešava.

браћа по матери

13.08.2019. 12:44

Коштуница је успео немогуће, ујединио је у пљувачини: Шешеља, Чеду, Скота и Угљанина

TO3A

13.08.2019. 12:46

... I kao komsija, bio je kao sto jeste, uctiv, skroman I da skoci, kada nekome zatreba, kao sto je to uradio 69. god. u julu: hrabri titovi policajci, nekih 25-30, bilo ih je potrebno da icbace Majku I Sina iz kuce, kao I neke stvari na ulicu (Skadarska 38), a ddobri Voja je pokusavo da spreci Majku da se baci pred patrolna kola u kojima je bio njen 16-sto godisnji Sin! Hvala veloko Vojo, od njenog drugog Sina!

Mikan

13.08.2019. 12:48

Cudna mi cuda. Pa i ja cekm red na kasi. Nisam skoro video nekoga da ide preko reda. Svasta! Ne razumem ovu konstataciju.

NN

13.08.2019. 12:56

Нажалост, најскромнији је био у познавању политичких вештина.

Шатор

13.08.2019. 13:12

Скромност је врлина, али није довољна за државника. На првом мјесту је мудрост и вештина добијања максимума уз минимум улагања. Онда од тога имамо сви, а држава напредује. Иначе онда сви морају да живе скромно, хтјели/нехтијели. И онда омладина оде...

vojislav

13.08.2019. 17:06

@Шатор - Сви други су нам као мудри и вешти али омладина оде... Како то објашњава Шатор? Поздрав,

Шатор велики и мали

13.08.2019. 20:49

@Шатор - Поштовани земљаче, држава је изнад свега , осим за оне који нису имали ( примјер срби из краја одакле ти је "Шатор")или ниси спознали шта је државност.Нудити дерогирање државе зарад обећања,позива у Брисел итд..Једноставно Воја није ни алав ни љигав, а то што је уман у наше време је мана, нажалост

Владо

13.08.2019. 16:44

Воја није био "необавештен" већ само поштен и нормалан, а такав у политици не пролази јер само "але" опстају. Кад ниси агресиван онда у данашњем друштву испадаш наиван и помало глуп. Политичке курве и лопове може побиједити само онај који зна све њихове марифетлуке што значи да мора имати то искуство. Воја је знао како треба са њима али му његова култура никад није дозвољавала да то и уради јер једноставно-тако није одгајан. Камо среће да су на свим кључним мјестима људи попут Воје...

goran

13.08.2019. 17:59

Tako se ponašaju ljudi koji u politiku uđa da bi pomogli narodu a ne zarad novčane zarade.Bio i ostao godpodin,takvih danas nema u našoj politici.

Čikiriz

13.08.2019. 18:58

Imao je šansu. Mnogo smo nade polagali u njega za obnovu gradjanske Srbije ali nije bio uporan, energičan i hrabar. Nije uspeo da pobedi travestitski neokomunizam u Srbiji.

goran

13.08.2019. 19:41

politiku je poznavao i drzao se zakona.tada smo i naj bolje ziveli.pre njega i posle njega je imitacija politike

буки

13.08.2019. 20:21

Једина моја замерка Коштуници је што није смео да Владу направи са Радикалима. Ушао је у коалицију са жутим лоповима и ту му је био крај. Није смео да буде толико наиван и да одмах не види обим крађе коју су спроводили жутаћи. Повукао се неокаљаног образа, али касно, јер су ови организовали такву пљачку и пропаст државе, чије размере нормалан човек не може ни да наслути.

Deka

14.08.2019. 17:16

@буки - Pa loga je doveo na vlast nego DS?Ovaj jos mije saznao da su radikali i Sloba najureni sa vlasti

JUGO

13.08.2019. 22:13

Sta misli ta omladina da ja tako puno vani Srbie xexe cuo sam neko vece neki lupa nesto o zapadu reko mili boze rekoh ovaj nema pojma kako se vamo zivi,samo lupa neke gluposti bolje muje da pita ljude koji tamo zive normalne ljude gradane iz bivse juge,,nemoj da mislis da ovde mozes poci kod komsije da pzajmis neki dinar ili jednu solju brasna ili nesto drugo to ovde nema ovde kad se sretnete zdravo zadrav i kote jebe svoje probleme resavaj sam on ti nece pomoci sigorno 100 % a

zaliv.net

14.08.2019. 00:20

Da je gresio, gresio je, da je posten, pa posten je.... ali kad si na vlasti moras da budes dobar za narod a bezobrazan za sve ove koji ti pljuju i ucenjuju drzavu a mi takvog nemamo jos od 1918

buki

14.08.2019. 10:32

Kostunica bi bio idealan predsednik jedne normalne drzave, kakva Srbija nece biti jos duuuugo, a mozda ni tad.