Рама о споразуму с Приштином: Доста са сра**ма из прошлости

Танјуг

05. 07. 2019. у 16:37

Рама о споразуму с Приштином: Доста са сра**ма из прошлости

Еди Рама
Фото: Танјуг/АП

"Београд има своје мишљење и позицију, ми имамо своје", рекао је Рама и додао да је споразум са Приштином била исправна одлука
Албански премијер Еди Рама рекао је данас да Србија не треба да се осећа угрожено због споразума Тиране и Приштине о заједничкој спољној политици, те поручио да у региону треба престати са "истим старим сра**ма из прошлости" и ићи напред.

Овај директан и за званичнике неуобичајен одговор Рама је дао на питање новинара у Познању да ли тај споразум угрожава регионалну стабилност и доприноси стварању Велике Албаније.

Прочитајте још - Споразум о заједничкој спољној политици Приштине и Тиране


"Београд има своје мишљење и позицију, ми имамо своје", рекао је Рама и додао да је споразум са Приштином била исправна одлука и да је то требало још раније да се уради, те да нико због тога не треба да се осећа угрожено.

“Ми никог не нападамо, само јачамо међусобну сарадњу. То је нормално. Желео бих да и са Србијом јачамо сарадњу и да идемо напред. Не видим зашто би се Србија осећала нападнуто”, рекао је Рама и дoдатно појаснио, не бирајући речи:

“Ми у региону треба да престанемо са истим старим ср**има из прошлости. Сви у региону треба да иду напред, да се ради на јединственом тржишту, а не да се прави атмосфера као да је неко нападнут”.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (18)

esb-puerto@arcor.de

05.07.2019. 16:50

KOSOVO JE SRPSKA ZEMLJA . Kad se vratimo na tu tačku , onda želim čuti Ramu.

Ridji

05.07.2019. 18:36

@esb-puerto@arcor.de - Ali rodjace, pa SRBI su im vec dali deo svoje zemlje ..zone u Severnoj Makedoniji, celu Albaniju,delove u Crnoj Gori, bez nas bi jos bili pod Turskom. Neko se gadno ne seca kako je isla istorija Balkana!

Gaga

05.07.2019. 16:52

nasa teritorija smrt toliko neduznih ljudi istorija nekog naroda je za njega sranje iz proslosti drzavo reaguj cuvaj pravdu za buduce generacije znace jos manje nego mi danas

Slobodan

05.07.2019. 17:40

@Citizen - Skadar je blizu, nema stajanja dok ne izbijemo na srpsko more. A vi gospodo, zovite turske brodove neka vas voze tamo odakle ste došli.

Citizen

05.07.2019. 17:11

Pored ove naše vlasti svi će biti Veliki i sve veći! Svi osim Srbije! Jer šta će nama Velika država kad smo mi "mali narod"! Velike države trebaju velikim narodima, Šiptarima, Hrvatima, Crnogorcima... Toliko omalovažavanja sopstvene države i naroda nisam video kod nijedne vlasti nijedne države ikad!

Peki

05.07.2019. 17:12

Naravno, da se povezujemo, ali ne sa otetim teritorijama i nakon etničkog čišćenja! povezaćete se vi svi jednog lepog dana, na velikim i divnim poljima marihuane, u Albaniji, ALI NE VELIKOJ!

Savesni Naprednjak - EU !

05.07.2019. 17:15

Uzajamno priznanje ali pod uslovom da onda bude među nama mir u regijonu.

Збуњен

05.07.2019. 17:33

Да неће да вам се прикључе и Прешевска долина у спољној политици? Какав орангутан... Много нас љутите. Кад пукнемо, бога ми ћете и из Драча српског бежати...

Динарска Четничка Дивизија

05.07.2019. 18:53

Само мир у региЈону!Свесно, ЕУ, напредно...

realist.

05.07.2019. 19:01

Ovaj Rama je stvarno veliki idiot o cemu on sa ja Koji su I sta su Tirana I Pristina, to su Teroristicki zemlje kojom treba oduzeti I pravo da poseduju imunitet kao politicari, jer terroriste su zasticenim sa ve I'm teroristima Koji ih stvara Amerika.

Roos

05.07.2019. 19:15

Takvim smra*ovima kao što je Rama, Srbi sigurno neće verovati, osim ako se odrekne otimanja srpskih teritorija!

Carica

05.07.2019. 19:43

Srbija nema ništa Sa Albanijom. Neka Albanci zaborave na Kosovo Republjika I sve će biti uredu.