РАМА ЗАПРЕПАСТИО ГРЧКЕ МЕДИЈЕ: За мене је Косово део Албаније, остало су питања Рамуша Харадинаја

Тањуг

петак, 15. 02. 2019. у 18:41

РАМА ЗАПРЕПАСТИО ГРЧКЕ МЕДИЈЕ: За мене је Косово део Албаније, остало су питања Рамуша Харадинаја

Еди Рама

Албански премијер Еди Рама рекао је у интервјуу за телевизију "Визион Плус" да је идеја о "корекцији" границе између Косова и Србије једно од могућих решења косовског проблема
Албански премијер Еди Рама рекао је у интервјуу за телевизију "Визион Плус" да је идеја о "корекцији" границе између Косова и Србије једно од могућих решења косовског проблема, а Косово је још назвао "делом Албаније“, пренео је грчки портал Прототема.

"О чему говоримо данас са Грчком? О граници. О чему су разговарали Косово и Црна Гора и шта се све догодило? О граници. Зашто се не би разговарало о граници између Косова и Србије? Разговараћемо и о њима, јер је реч о процесу демаркације“, рекао је Рама, притом стављајући Грчку у исту позицију као и земље Западног Балкана које имају отворена гранична питања.

Албански премијер је осудио све оне који се противе идеји о "корекцији" косовских граница, називајући Косово "делом Албаније“.

"За мене је Косово део Албаније. Остало су питања Рамуша Харадинаја“, истакао је Рама реагујући на недавну изјаву косовоског премијера о томе да се Тирана меша у унутрашње послове Приштине.

Еди Рама је још једном поновио да је крајњи циљ уједињење Косова са Албанијом, називајући то "планом А“, и нагласио да два косовска члана у његовој влади имају за циљ да пренесу ту поруку.

„Унија између Албаније и Косова није „план Б“, већ „план А“ и ја не замишљам ову унију у 21. веку као фолклорни чин“, рекао је Рама.

Како тумачи грчка Прототема, то значи да ово уједињење не би било само културно или језичко, него суштинско и политичко.

Грчки портал оцењује и да ове изјаве албанског премијера могу довести до непознатих последица за цео регион Балкана, с обзиром на то да ће етничка грчка мањина која живи у северном Епиру (у јужном делу Албаније), како наводе, дефинитивно тражити решење за своје питање попут предлога за Косово.

НОВА ДЕМОКРАТИЈА: РАМИНЕ ИЗЈЕВЕ СУ ПРЕТЊА БЕЗБЕДНОСТИ

Фукционер грчке опозиционе странке Нове демократије Јоргос Кумуцакос је реагујући на тврдње албанског премијера Едија Раме да су Атина и Тирана у преговорима о потенцијалној корекцији граница истакао да такве тврдње угрожавају безбедност, преноси АНА-МПА.

„Тврдње господина Раме о томе да преговара о граничном спору са Грчком, што је заправо део пројекта шире корекције граница на Западном Балкану представљају озбиљну претњу за стабилност и безбедност региона“, истакао је Јоргос Кумуцакос из највеће грчке опозиционе странке Нове демократије.

Кумуцакос је захтевао од грчке владе да појасни и одговори да ли је укључена у разговоре са албанским званичницима о прекрајању границе између две земље.

Такође, он је позвао владу да заузме званичан став поводом Рамине изјаве у вези корекција граница у ширем региону.


Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (97)

Čarapane

15.02.2019. 19:03

E bogami sa Grčkom biće malo teže .Mislim da je na pomolu malo veći Balkanski rat i to uskoro.

Dacha PFC

15.02.2019. 19:08

Slažem se sa korekcijom, Srbija treba da izadje na Jadransko more... Skadar, Drač... Ostalo mogu Braća Grci da iskoriguju... Do godine u Draču

Maja

15.02.2019. 19:21

Oni sve otvorenije govore o granicama,što je otvorena pretnja miru.Albanci sve više ugrožavaju bezbednost u ovom delu Evrope.

zaliv.net

15.02.2019. 21:10

@Volim Srbiju. - Istina, nekad bilo ali verovatno nikad vise jer vecina gleda nekakve "farme" i pilji u telefon, idu na parade u duginim bojama, beze iz sela u grad pa posle sede sami po stanovima, devojke se samo sminkaju i sredjuju idu okolo i provode i ne misle na udaju do 40god a posle kasno....Bolje mi da mislimo kako da spasimo bar serverni deo Kosova jer to MOZDA jos uvek mozemo. A da se prsi zna i sipmanza u zoo vrtu ... valjda smo pametniji pa da ucimo na greskama!

Dejan Grbovic

15.02.2019. 20:12

setite se balkansih ratova doci ce vreme ujedinjenja S Mak Grcke i Srb pa udri i podeli i Albaniju i tkz Kosovo....

Sanja

15.02.2019. 20:13

Srbija ce nastaviti da void ozbiljnu I odgovornu politiku bez obzira na provokacije Pristine

star

15.02.2019. 20:16

Za Ramu je gotova stvar sa Kosovom, ujedinjenje je na pomolu i samo tako može doći do korekcije granica na Balkanu.

Darko L

15.02.2019. 20:29

Da li je Evropa napokon shvatila šta je cilj svih Albanaca ovih decenija?Velika Albanija.

Serbinator

15.02.2019. 20:37

Kad bi naš predsednik ili bilo ko iz vlasti pričao kao ovaj Rama samo što bi naši uz sever Kosova dodali i Republiku Srpsku odmah bi nas napali sa svih strana. Ove Ramine reči su nedopustive.

Goran

15.02.2019. 20:42

Pitam se, šta bi SAD mogle da urade kada bi odjednom, udruženo, Srbi, Makedonci, Grci i Crnogorci krenuli da cepaju Albaniju?

zaliv.net

15.02.2019. 20:48

Mene ne brine sta neki siptar prica ili radi, mene brine to kako nasi samo mlate vilicama pred mikrofonima i to je sve!

zaliv.net

15.02.2019. 23:47

@zaliv.net - Bravo botine, ako za vas ima para a za gladnu decu ne onda je ova drzava zaista propala. Kazem kao neko ko je bio na Kosovu 99god sa puskom u ruci. Sram da bude i vas i onog ko vas organizuje tj placa! Osim price i lajkova izgleda da nasi nista drugo i ne znaju a siptari kolo vode!

realist

15.02.2019. 21:03

Meni izgleda da ovaj Rama previse lupeta gluposti kako je Kosvo Albansko aS:Makedonija nebi bila to sto jeste bez ovih ludaka koji ste vi da delite pravde vas treba sve strpati u Zatvor zbog vadenja organa zivih ljudi,i da nikad ne izadjete iz zatvora Vas kraj dolazi polako ali sigurno.

Srbin

15.02.2019. 21:22

Ja godinama pricam o stvaranju Unije Pravoslavnih Naroda Balkana u cijem satavu bi usli Grcka, Severna Makedonija, Srbija, Crna Gora i Bugarska jer to je jedini nacin da se rese svi problemi koje su doneli neprijatelji pravoslavlja albanci.

Влада

15.02.2019. 21:26

Запрепастио Грчку? А председника СНС-а? Да ли ће и даље да се грле кад се виде? Јел ће с њим да гради мир? Када ћемо да добијемо вођу достојног славних предака...који више брине о свом народу и земљи, а мање о жељама изкомплексираних комшија и белосветских силеџија?

BOGDAN

15.02.2019. 21:28

SIPTARI SE PONASAJU KAO MALO NEVASPITANO I RAZMAZANO DETE KOJE ODAVNO NIJE DOBILO BATINE.

Husa

15.02.2019. 21:28

Od izjava paleolitne spodobe Rame jedino gore su nemušti, bazični, retardirani komentari domaće botovske javnosti. To neće tako moći... Šta oni misle da rade.... E neka vidi ceo svet kako su neodgovorni... Mi nećemo da nasednemo na provokacije...Kakvi odgovori, takva država. Bruka i sramota! Neka, samo nastavite, vidite da vas svi cene sa takvim stavom.

Goran Hristic

15.02.2019. 21:32

Pa da li cemo i mi jednom krenuti da napravimo nesto ili cemo uvek da se sklanjamo i povijemo usi.

PLAN JEDAN i to KONAČNI

15.02.2019. 21:39

Поред 100% слободног Косова и Метохије ВРАТИТИ НАШУ ВЕКОВНУ ЗЕМЉУ од Улциња тј. границе Црне Горе и Албаније до Драча!

Нема издаје,нема предаје!

15.02.2019. 22:01

@Maja - Па ако га не преда ваш председник, скупа са квислинзима из лажне опозиције, сигурно неће.

Јасна

15.02.2019. 22:12

@Maja - Rama se pogubio ne zna sta prica...ocigledno nema kontakta sa realnoscu.

Шатор

15.02.2019. 22:10

Па и ми смо за корекцију. Ал нисам сигуран да би вам се свидело. Ко сије овако, пожњеће што желио није!

Шатор

15.02.2019. 22:11

А тек кад набаци оне тикепа на одијело, само му још кожун фали :)

Marks

15.02.2019. 22:38

Презалтео. се Рама и албанци. Па нису они бројно о као Кинези са милијарду ипо становникаОни су шака јада за суседне државе којих могу уноштити за само три данаиа и да нестану са ових простора

Miki

15.02.2019. 22:52

Tako je kad je politicaru vaznije da nekog isprovocira da bi dobio koji pojen kod nacionalista. Zelim da se nasi narodi jos vise druze u inat ovakvim ljudima.

Миодраг

15.02.2019. 22:58

То ми онда испаде да је и албанија јужна српска покрајина. Рама , шта ти је то плаво на челу; неко мастило, или шта?

Vaske

15.02.2019. 23:00

Rama misli da će ameri da ih podržavaju večito, što bi rekao Mija Aleksić "Malo ste se zajebali !". Dovoljno je da vas samo srbi pritisnu, istopi se "VELIKA ALBANIJA" kao sladoled na suncu.

deda

16.02.2019. 07:53

@Milica - Ja bih dao predlog nasim politicarima da sa ratnim zlocincima nikakve pregovore da vode.

Bilja

15.02.2019. 23:13

Kosovo je Srbija i tu nema diskusuje. Necemo ga dati, niti prodati, nasa svojina je nama svetinja.

Gorstak

15.02.2019. 23:16

Grci nisu slabi kao mi Srbi, imaju toliku veliku avijaciju da mogu za tili cas Albaniju da pretvore u pepeo ... s njima nema sale kao s nama ...

Ana

15.02.2019. 23:28

Za mene je sever Albanije deo Srbije, odavno oteto... Kosovo i Metohija je srpska najstarija zemlja.

Tresi Mesi

16.02.2019. 00:03

Bitango jedna ništa ne znaš ili tie nisu obavestili.Zamisli i za nas je Albanija Srpska uvek bila i ponovo biće.A onda je i KiM Srpsko.

Hana

16.02.2019. 08:17

Rama, za tvoju informaciju Kosovo nikada nije bilo, a neće ni biti deo Albanije. Kosovo je oduvek bilo deo Srbije, a deo Srbije će i ostati!

istina

16.02.2019. 12:08

Pa istorijski Albanija je deo srpske i grčke zemlje, a nasilno je stvorena posle I svetskog rata, kao veštačka tvorevina. Ja bih da mi uzmemo Drač i primorje, dobro bi nam došlo.