Харадинај у Приштини: Да урадимо исто што и Хрвати

Танјуг

четвртак, 27. 04. 2017. у 21:31

Харадинај у Приштини: Да урадимо исто што и Хрвати

AP Photo/Jean-Francois Badias

Лидер опозиционе Алијансе за будућност Косова Рамуш Харадинај стигао је у Приштину

ПРИШТИНА- Лидер опозиционе Алијансе за будућност Косова Рамуш Харадинај стигао је вечерас у Приштину.

На приштинском аеродрому дочекала га је најужа породица и сарадници, док му је у центру града приређен свечани дочек на ком се окупио велики број грађана.

"Идеја моје екстрадиције Србији значило би позив на рат и нисам се шалио кад сам то рекао", казао је Харадинај на аеродрому, преноси РСЕ.

Харадинај се захвалио свим грађанима на подршци, а приштинске институције критиковао да нису биле на нивоу свог задатка.

"Ако они у Београду мисле да ми Албанци брзо заборављамо, варају се. Албанац не заборавља и ми смо мирни народ, али на Албанца не можете да газите. Ми морамо да покажемо место непријатељу Србији и треба да урадимо онако како је урадио Хрват", казао је Харадинај окупљенима.

Он такође тврди да "ко год је живео са Албанцима, тај никада није патио", додајући да су Албанци "поштован народ".

Након његовог кратког говора, са крова хотела Гранд испаљен је ветромет.

Из Алијансе за будућност Косова су претходно одбили да државне институције учествују у припреми Харадинајевог дочека, наводи Слободна Европа.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (25)

Вук З.

28.04.2017. 21:47

@KizaCar - Па он ти се од јуче опет шета и шепури по Србији! Шапни му слободно.

Jednom za svagda

27.04.2017. 22:28

Ovo je jos jedan pozdrav za sve JUGONOSTALGICARE! Hrvati su svoju drzavu etnicki ocistili. Pre 2. Svetskog rata je bilo 1.5 miliona Srba u Hrvatskoj, plan je je bio da trecinu pokatolice i pretvore u Hrvate, trecinu pobiju i trecinu proteraju. Uspeli su i tamo Srba takoreci vise nema. Albanci su na putu da urade isto, s'tim sto se nece zaustaviti dok ne dodju do Beograda. A mi Srbi, cemo i dalje bezati, cutati, i kriviti Vucica, Milosevica, Kostunicu...Nema sa Siptarima zivota, niti pored njih..

V.R.

27.04.2017. 23:21

Samo da podsetim zaboravne na vreme zavrsetka rata kada su na KiM bili Bugari, I kada su bili cvsto resili da se KiM potpuno oslobodi Siptara, tako sto su poceli njihovu deportaciju I smaknuca, onih koji su im se suprotstavljali, ali je "sin" svih naroda I narodnosti naredio da se ta akcija obustavi, na sto su Bugari uzvratili: Ako ih ostavljate ostavljate ih za sebe. I eto ostvarilo se to njihovo predvidjanje. Uvek sam govorio, da bez ujedinjenja pravoslavlja na Balkanu, opstanka nam nema.

gare

28.04.2017. 09:51

@V.R. - Браво,УЈЕДИЊЕЊЕ ПРАВОСЛАВЉА,кључна,једноставна реч све говори,али сами смо криви,башкарили се у комунизму,није то страшно толико колико то што смо на Бога заборавили.Бог нас Драги дрмуса за уши и не пуста још увек.Не бере се јабука док не сазри,па и када буде зрела сачекате још мало и она буде слађа.Ту јабуку ћемо брати кад се Богу вратимо и покајемо искрено,кад нам Бог пусти уво...е онда на том арнаутско-балијском стаблу неће остати ни једне лиске,остаће без грана,спашће му кора,осушиће се.

zuzu

27.04.2017. 23:24

I stvarno, Hrvati su se slozili i dobili sta su sanjali, isto tako i siptari, vredjalo me je kada su govorili da smo stoka,svinje, g.... ali kada pogledam izgleda da jesmo kada se ne mozemo sloziti.....

Mare

28.04.2017. 00:42

E "Srbijo " jadna li si... Stidis li se svojih predaka? Stidis li se "SRBIJO" da ti se takvi zlotvori setaju tvojim Kosovom? Da li "Srbijo" ti je suficit pomutio mozak? Da li " Srbijo" imas snage da jos jednom izvedes vojsku(narod) pred oltar otadzbine i pomolis se za bolje sutra? Po jutru se dan poznaje...

mimi

28.04.2017. 01:28

Naravno,samo kukavice tako pricaju.Debelo ste platili Amerima i Zapadu! To sto budete posejali,to cete i znjeti!

Јабре

28.04.2017. 01:42

Боље што су га пустили лакше ће мо до њега кад кренемо.

Туга српска

28.04.2017. 21:40

@Јабре - Кад кренемо као онај воз који је Вучић зауставио у Краљеву?

Aco

28.04.2017. 02:26

Pa i uradili ste. Protjerali srbe sa njihove zemlje bas kao i hrvati. Srbiji ne smijete pljuniti pod prozor bez amera i Brisela. Zahvalite se srbijanskim izdajicama koji su mirno posmatrali protjerivanje svog naroda kako sa Kosova tako i iz hrvatske.

Boris

28.04.2017. 03:24

Siptarski monstrum otvoreno preti etnickim ciscenjem,a drzava cuti.Ako vec ne mozemo da monstrumu sudimo,daj da sudimo svima onima koje monstrum finansira u Srbiji.Zene u crnom,Natasa Kandic i ostali koji vise i ne kriju da ih finansiraju siptarski teroristi,trgovci heroinom i organima Srba,da sire neverovatnu mrznju prema Srbima i podrzavaju vestacku teroristicku drzavu Kosovo,moraju da budu osudjeni za krivicna dela koja su pocinili.

Blanka

28.04.2017. 07:26

Pod hitno traziti pustanje sve zive koji su osudjeni u Hagu,kao i one koji su po zatvorima u Srbiji zbog "zlocina",koji su pocinili braneci sopstvene zivote,zemlju,narod!...POD HITNO!

Dragan KNN

28.04.2017. 08:45

Нису албанци мали народ само по броју већ и по свему осталом што народ чини НАРОДОМ. Позив на то да урадите исто што и браћа вам по ножу је само потвда ових мојих ријечи. Чак ни у злу не можете бити оригинални , већ само плагијатори !!

naranca

28.04.2017. 13:57

A jel bio americki ''ambasador''na doceku?Mislim red je da pozdravi heroja demokratije!

Ma sta kazes

28.04.2017. 15:34

Kad Toliko volite Hrvacku idite malo Tamo Pocnite da se selite i Po Hrvackoj . Ali Hrvacka nece ni Jefnog bas nijednog Albanca

Братство и јединство