Безвредне главе

Ратко Дмитровић

26. 09. 2014. у 21:33

Они који су данас шокирани одсецањем хришћанских глава пред камерама, занемарују да се то већ догађало али, пошто су тада у питању биле српске главе, то је скривано од светске јавности

Свет је шокиран. Зар је могућ такав степен дивљаштва, у времену кад је човек на корак до телепортације, туристичких путовања по свемиру, кад производи возове који се крећу брзином од 500 километара на сат. Припадници организације која себе зове Исламска држава одсецају хришћанима главе, театрално, пред камерама. То свет није видео, тога до сада није било, одјекује с најутицајнијих ТВ-канала и мрежа.

Богами јесте, било је. Само онда кад је било, то никоме не беше важно. Још горе; скривано је од европске и светске јавности. Разлог је познат - одсечене главе биле су српске.

Раде Рогић је био варилац, српска сиротиња, навикао да ради и трпи. Грађански рат у Босни зграбио га је челичним шакама и бацио у крвави вртлог. Муслиманска војска, Бужимска бригада, хапси га 1995. године код Санског Моста. Један од „светих ратника“ муџахедин, Арапин, најпре малтретира Рогића, а онда му одсеца главу, у три потеза, узвикујући „Алаху екбер“. Камера све снима, као у случајевима одсецања главе заробљеницима Исламске државе.

Кадрови Рогићеве смрти, тих деведесетих никога сем Срба годинама нису интересовали. Исто је и данас. Ко год је од српских новинара писао о овом случају, у Београду су му „српске демократе“ и „независни новинари“ прилепили етикету ратног хушкача. То су теме које узнемирују масе, подстичу на рат - говорили су и писали.

Зар ово што ради Исламска држава није исто? Није, оно у Босни било је горе, бруталније. Узгред, хоће ли се нека од српских телевизија (други сигурно неће, као ни деведесетих) данас, кад је одсецање глава планетарни кадар, усудити да објави снимак ликвидације човека по имену Раде Рогић?

Из Босне су тренинг одсецања глава пред камерама преместили на Косово и Метохију. Опет српске главе. Година 1999, оно време кад је исти овај евроатлантски свет који се данас снебива пред кадровима Исламске државе, онда подржавао Албанце „у праведној борби против Срба“. Монструм се зове Садик Ћуфлај, село Прилеп, општина Дечани, ено вам фотографије на интернету, језива је; Садик стоји окружен синовима, смеје се и држи у руци главу Б. Ц. рођеног у Нишу 1972. године.

Садиков син Валон, на слици десно од њега, насмејан као и отац, данас је припадник Косовског заштитног корпуса. Ни те кадрове нико никада на Западу није хтео да објави. Безвредне српске главе.

Не знам како ће ово с Исламском државом да се оконча. Вашингтон је подигао авионе, крстареће ракете, Шесту флоту, свим средствима у Сирији и Ираку туче положаје Исламске државе. Помаже му иста она коалиција с којом је 1999. године разарао Србију. Тада су бранили интересе ових који данас одсецају главе.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (43)

atlas2000

26.09.2014. 22:02

"Građanskog rata" nije bilo u Bosni moj ratko, već je srbija izvršila AGRESIJU, a srbi u BiH poslužili isto kao i folksdojčeri, PETA KOLONA! Nije arkan bio iz Bosne, niti repić, niti žuti, sve je to GADARIJA POSLANA IZ SRBIJE! Cijela ISTOČNA BiH je izravno dijelo AGRESIJE SRBIJE! Zapadni dio BiH je bio rezultat djelovanja pete kolone i korpusa srbijanske vojske poslane iz srbije! LOGORE SMRTI napravili su upravo SRBI i upravo po uzoru na LOGORE SMRTI KAKVE JE SRBIJA IMALA U VRIJEME NEDIĆA!

Zokilo

26.09.2014. 23:27

@atlas2000 - Lazi, lazi, vidi koliki ti je nos kao u Pinokija. Hoces li tvrditi da su i ubice-mudzahedini dosli iz Srbije? Da li su Srbi drzali logore u Sarajevu, u kasarni Viktor Bubanj, u hotel Evropi, u Tarcinu....da li su Srbi pobili kolonu vojnika u Dobrovoljackoj ulici i u Tuzli? Uostalom, svi se secaju, kako je tvoj rahmetli predsednik rekao da ce zrtvovati mir za samostalnost. I sad ti pricaj sta hoces, ali u Bosni je bio GRADJANSKI RAT. Bio, jer sam ga ja preziveo.

mihailo

26.09.2014. 23:42

@atlas2000 - Atlasu, dzihadisto zar nije rat poceo u Bosni tako sto je u Sarajevu pucano na srpske svatove? Da, dosli srbi iz Srbije i pucali na srpske svatove. Ko je doveo u Bosnu muhadzedine? Ko je gadjao Markale ? Sta je sa srbima pobijenim u Sarajevu pa sada ni krst nemoze da im se postavi bas u Sarajevu.. Zasto je Alija potpisao pa povukao potpis sa sporazuma na nagovor Cimermana, americkog ambasadora. Bosna je imala svoj ustav i sva tri naroda su morala da donesu odluku a ne da se preglasava.

istok zapad

27.09.2014. 03:34

@atlas2000 - @atlas2000-pocastili ste se pseudniomom i napisali sta bi svaki isprani mozak napisao poreklom iz Bosne. Uz postovanje prosvecenim bosancima, za vas vaze vicevi Muje i Hase, ni oni nisu slucajni.Srbi nisu nikoga okupirali, oni su oduvek bili i na teritoriji danasnje federacije BiH i u Hrvatskoj.Oni su kroz istoriju prisiljavani na muhamedanstvo ili katolicanstvo, sve u ime pape i alaha.Glavama su srbi placali ono malo sta imaju danas,a oni poput vas jos uvek sprske krvi zedni, pisu neistine.

mihailo

27.09.2014. 11:38

@atlas2000 - Lazi, manipulacija...to je jedna stvar i na to svi prvo nasednu ali postoji jos jedna stvar vesto sakrivena a to je mrznja i zloba kojom je komentar napisan. Konstantna upotreba malih slova (" moj ratko" sto se odnosi na autora teksta...) ili samo velika slova su izraz opasne mrznje i spremnosti da se opet ratuje jer RAT NIJE ZAVRSEN. Reci su napisane ali kako su napisane su zapravo mnogo vaznija poruka koja je na prvi mah skrivena pravilima pravopisa ali je poruka vise nego jasna...

Marija

27.09.2014. 13:00

@atlas2000 - @atlas2000 Hahahaha, al' se ti nalupeta za sve pare!Znam da ti je teško pao poraz i gubitak 49% teritorije ali pokušaj da sačuvaš makar malo dostojanstva, ovo je stvarno patetično ;)

Nikola

27.09.2014. 14:08

@atlas2000 - Marija nisu oni izgubili 49% teritorije, zapravo sa ovom konstatacijom si gora od njega! Mi, Srbi smo izgubili 25% teritorije, a oni su dobili! Tako da oni nisu nista izgubili, jer to i nije njihovo!

naranca

28.09.2014. 15:05

@atlas2000 - @atlas2000 Velike I snazne zemlje su uglavnom agresori.A siromasne I male su zrtve.Jel to nesto novo???

dule

26.09.2014. 22:44

Amerikancima ni americke glave nista ne vrede, a kamoli srpske. FBI je zapretio hapsenjem majci onog americkog novinara kojem su odrubili glavu, posto je htela da plati otkup. Zabranili su joj da plati. U svetu ne postoji borba za demokratiju i borba protiv terorizma, to su price za malu decu, postoji samo borba za interes. Nekad ce ti UCK teroristi biti dobri a nekad ne, nekad ce ti Al Kaida biti dobra (u borbi protiv Sovjeta) a nekad nece. Zbog interesa ce srusiti namerno avion pun civila

djordje

26.09.2014. 22:59

Treba podsecati srpski, ali i ostali narod. Srbi brzo zaboravljaju, svi ostali to brzo iskoriste. Koliko je srpskih glava odseceno....

naranca

28.09.2014. 15:03

@djordje - @djordje Ja sam zaboravio.Pravo da ti kazem nisam ni onda mogao da verujem da se tako divljastvo desava u veku kompjutera,lasera ,satelita......Mislio sam da su nasi napravili foto-montazu.Kad ono istina!

tamo

26.09.2014. 23:20

Djordje napisa;treba potsecati Srbe;e moj brale imam dojam kako kaze brat Rvat,da su Srbi oboleli od Alzheimerove bolesti ili ih zahvatila zapadnjacka reka. Vecina Srba u Srbiji niti zna niti haje za bracu van Srbije. Znaju za more ,za kumrovac,a Jadovno ,Jasenovac ,pasja groblja Goli otok ....sta ih brigaDraza,Mladic ,Karadzic po njihovom [Boze oprost] budale izdajnici. srpski vladika u Trstu docekuje Putina uz gitaru i stihove marka tomsona. citajte pismo Srba i Rusa o ovome

Rale

27.09.2014. 06:42

Kada je zapad pisao o ovom,upravo sam takav komentar hteo da napisem,ali nisam.Mislio sam,pa do nikoga to nece doci,sem par citaoca Novosti.Zapad jednostavno vidi to sto zeli da vidi.Oni su vrlo prakticni i samo ono sto moze njima da posluzi je zanimljivo.Pitao sam se malo i zasto ovakva surovost.Surovost je ocigledno zbog poruke.Dok strani novinari u Srbiji mogu pisti lazi o Srbiji i mirno piti kafu u sred Bg,na buduce ce dvaput razmisliti pre nego sto se upute u islamsku republiku.

GALEB BIJELI

27.09.2014. 06:49

Zločini koje gosp. Dmitrović usporedjuje potpuno su neusporedivi! Naizgled slični, ali suštinski,t.j. uzročno-posljedično sasvim suprotni.Vojska bosanskih Srba napravila je toliko zločina da se oni mjere stotinama tisuća(600.000 protjeranih iz Rep. srpske), i to sa našim zajedničkim oružjem. Pojedinačni slučajevi druge strane jesu jeziviji,ali su došli kasnije( i novinar priznaje) i kao kakav-takav odgovor.Zato svijet te srpske glave opravdano ne izjednačuje sa glavama nedužnih humanitaraca.

Ilija

27.09.2014. 10:22

@GALEB BIJELI - Kada su ustase i njihovi muslimanski saveznici posecali srpske glave u Jasenovcu za vreme drugog svetskog rata za tzv. NDH drzavu, ovi dzihadisti nisu ni znali sta su kame.

zoranm

27.09.2014. 10:24

@GALEB BIJELI - Dragi naš ustašice mislio sam da si realniji ali razumljivo nemožeš ni biti obzirom da si zadojen tako da mrziš i slovo s a kamoli ostalo.Ali javljaj se ti nama da znamo da si živ i skim imamo posla,tako nam pomažeš da nezaboravimo užase 20 veka u kome ste a i sad ste uništitelji srpskog naroda.-

Snouden

27.09.2014. 11:51

@GALEB BIJELI - oj, Galebe, Galebe.... nepopravljiva crna ptico zloslutnico. Treba li te napominjati da su prve zrtve u BiH pale upravo od strane tvojih zemljaka i pripadnika paravojske tvoje drzave? Rat jos zvanicno nije ni poceo a desio se Sijekovac i Kupres. Ali naravno, Galeb to ne zna i pravi se naivan. Vaznije je baviti se posledicama nego uzrocima.

Rahima

27.09.2014. 21:34

@GALEB BIJELI - Galebe, a zasto ste u Vitezu dizali dzamiju u vazduh? I zasto pobraste i sami toliko "cvijeca hrvatskog naroda", tj. muslimane. To sto mrzis Srbe malo ti je da prevaris muslimane. Ko kao (makar samozvani) hriscanin mrzi hriscane, koliko li je u njemu tek mrznje prema nekrstima!

naranca

27.09.2014. 21:45

@GALEB BIJELI - @GB Cao Galebe kako si?Kako je di stojis?Moram da ti kazem da pravis jednu eticku gresku.Opravdavas jedan zlocin drugim.Tako da indirktno opravdavsas Arkana.........tzv 'Osvetnike Jasenovca'.Samo u matematici minus i minus daju plus.Adio stari.

GALEB BIJELI

28.09.2014. 10:59

@GALEB BIJELI - ZORANM- žalosti me činjenica da velika većina komentatora- a tu spadate i Vi- još nije u stanju spoznati sve činjenice,dogadjaje,politička zbivanja u 90-tiima i realno ih sagledati bez emocija. Bez obzira što ste živjeli u informativnoj blokadi, 20-tak godina je puno, i ova generacija je propustila šansu za pomirenjem i normalnom komunikacijom. Sve je to odloženo za neka druga vremena, a odgovorni za kojima se povodite, neka se zapitaju ZAŠTO!

Srki

27.09.2014. 06:52

Zar i ameri ne rade nesto slicno?U SAD se za 3 kradje u samouslugi po sili zakona dobiva dozivotna.Smrtna kazna nije retkost.Bilo bi zanimljivo videti statistiku po rasnoj pripadnosti,ali s tom statistikom se ne izlazi u javnost.Znaju ameri dobro sta znaci poruka drugima.Ali kad Milosevic ili Janukovic zele da uvedu red u drzavi,e onda je poruka da se niste usudili.Narod ima pravo na demokratiju.Jos nesto.Osobno mislim da su barem polovina engleskih novinara sa terena,obuceni spijuni

murta kurtin

27.09.2014. 09:19

Nisu Srbi kao narod zaboravni, klika na vlasti je ta koja zasipa narod svaki dan poltronskim porukama, prijateljstvima s vecitim srpskim zlotvorima i onda se ima utisak o narodu a to je lazna slika, zna narod ali ............

Milojko

27.09.2014. 09:22

Autor se zgražava nad odsecanjem "hrišćanske glave" sa pravom. Istina, trebalo bi se zgražati nad odsecanjem svake glave, jer, ja ne znam da je neko utvrdio da su ti mučenici bili religiozni hrišćani? Ima još jedna stvar koju koju autor prenebregava, ili namerno previđa: nije pošteno porediti masakr nad protivnikom u ratu - borcem suprotne strane i masakr nad novinarom. Bar novinar bi trebalo da to oseća. Ovo piše Srbin iz zapadne Srbije, potomak nosioca Albanske spomenice, nekad Jugosloven moro

из главе

27.09.2014. 13:02

@Milojko - Србија зато и пропада јер су унуци носиоца споменица уместо традиција својих предака постали браниоици НВО "вредности"

Milojko

27.09.2014. 18:20

@Milojko - Srbija propada jer su oni vredni i pametni većinom izginuli u dva svetska rata ili od udbe posle rata. Kao što se može videti, ostali su oni, tj. njihovi potomci, koji misle tuđom glavom. A kako je misliti tuđom glavom pokazalo se na izborima. Kraj.

Milojko

27.09.2014. 21:28

@Milojko - Imenjace, procitaj jos jednom sta ti je covek "iz glave" napisao. (Jeste iz glave, ali iz srca). PS. Za ovo drugo javljanje, hteo-ne hteo, dadoh ti plus. Nije se mogao izbeci.

baunti

29.09.2014. 17:26

@Milojko - @naranca - kako koji. Ima i katolika i muslimana, ima i ateista, pa i drugih vjera, i isto su Srbi. Npr. ja sam ateista, i ako su mi roditelji krsteni u pravoslavnoj crkvi (i oni su ateiste), a svi smo Srbi i kao takvi se i deklarisemo. Srpstvo smo branili i na linijama fronta, tako da cisto skinemo "sumnje"... Pozdrav! :)

Komadant Mark

27.09.2014. 12:54

E postovani Ratko koliko zlonamernih oko nas. Njima bode oci istina koju hrabro iznosite u vreme kada bas to i nije popularno vlastima i ekspozituri zapadnih liberalnih krugova. Naravno da nema razlike u odsecenim glavama cije su, ali nekako je kroz istoriju bilo najvise srpskih. To ne treba nikad zaboraviti !

Rahima

27.09.2014. 19:43

@Komadant Mark - Komandante Mark, ako nema razlike medju odsecenim glavama, kako znate da su srpske najbrojnije? Ja sam upucena u te razlike i mogu vam reci da ste, iako nasumice govorite, potpuno u pravu. Jesu, srpke su najbrojnije. Vidim da ste komandant pa bih volela da znam kog roda vojske? Narucujete li u kafani redovno Vojvodo Sindjelicu? I ja sam "vojno lice", narucujem Spremte se, spremte...)

Milan

27.09.2014. 16:50

Sve to mi dobro znamo.Znaju to sve odavno, naravno, i Ameri ali nikada nisu objavili kad su Srbima odsecane glave.Ovoga puta odlucili su da izadju u javnost, ali ne zato sto su odsecene Hriscanske glave (oni za Hriscanstvo ne mare jer vode ratove i protiv Hricsanskih zemalja - bombardovali su nas izmedju ostalog na Uskrs 16. Apr `44 pa opet 12 Apr `99) nego zato sto im se ucinillo da se time odseca glava njihovim interesima. A ciji su to interesi i u cije ime se vodi toliko kontroverznih ratova?

Milan

27.09.2014. 17:00

Bravo za komentar ali pravo pitanje je sta su uradile Srbija i RS ? Niko ne brani da se postavi spomen ploca ili krst ili cak mala kapela na mestu gde su ti ljudi stradali. Ni mi sami ne postujemo svoje zrtve a cudimo se sto ih stranci ne postuju.

radojko

27.09.2014. 18:20

I koja je svrha pricati nama?Pricajte vi kao novinari i intelektualna elita to tamo gde treba da se prica i brane nacionalni interesi.Ili se novinari i ne ubrajaju u intelektualnu elitu.

Nina

27.09.2014. 21:31

Ovaj izvanredan tekst treba prevesti na engleski da bi mogao da se prenese na sve internet sajtove gde se "civilizovani" evropljaini i amerikanci "zgražavaju" nad IS zaboravljajući sa su iste te podržavali i podržavaju i danas na Balkanu. Novosti bi trebale uz dozvolu autora da postave i tekst na engleskom.

Милвас

27.09.2014. 23:12

Ништа друго не умем рећи сем да честитам аутору ових редова.