Клинтон: Четири услова за награду Србији

Д. М.

25. 10. 2012. у 20:58

Клинтон: Четири услова за награду Србији
Хилари Клинтон и Кетрин Ештон се следеће недеље у Београду договарају о наставку дијалога. Тражиће се кооперативност Србије, заузврат условни датум за преговоре са ЕУ

УКОЛИКО се до почетка децембра обнови дијалог Београда и Приштине и постигне брз напредак око преосталих техничких питања, телекомуникације и енергетике, Европски савет могао би крајем године да Србији додели такозвани ”условни датум” за почетак преговора. Како сазнају ”Новости” из дипломатских извора у Вашингтону и Бриселу, ову поруку српском државном врху пренеће америчка државна секретарка Хилари Клинтон и европска шефица дипломатије Кетрин Ештон, које следеће недеље долазе у Београд.

Условни датум” заправо би била формулација да ће ”Србија аутоматски започети преговоре када испуни кључне критеријуме” у процесу европских интеграција.

Према нашим сазнањима, Клинтонова и Ештонова неће у Београду испоручити нове услове око Косова, већ ће доћи да охрабре наставак дијалога и још једном понове шта се од Србије очекује у вези са Косовом.

Листа тих очекивања је следећа:

* потпуна примена споразума око интегрисаног управљања административним прелазима

* повлачење Београда из безбедносних и правосудних структура на северу Косова

* обнављање дијалога и подизање разговора на политички ниво, без задирања у питање статуса

* налажење решења за телекомуникацију и енергетику.

ХИЛЈАДЕ ПОЛИЦАЈАЦА ЧУВА ХИЛАРИ ХИЛАРИ Клинтон последњи пут је била у Србији октобра 2010, а у међувремену су долазили њени блиски сарадници Филип Гордон, Вилијам Барнс и Филип Рикер. Као и приликом прошле посете, како сазнајемо, српска полиција ће применити највиши, такозвани степен безбедности број један, а посету ће обезбеђивати неколико хиљада припадника МУП.

Клинтонова и Ештонова требало би да са српским државним врхом утаначе списак тема и тачан датум када ће две стране поново сести за сто у Бриселу, а до тог сусрета могло би да дође већ средином новембра. Како нам је речено у Влади, наши званичници требало би да им предоче финализиран текст платформе, који би, уколико Клинтонова и Ештонова буду имали неке значајније примедбе евентуално био коригован, али уз строго поштовање ”црвених линија” Србије.

Америчка државна секретарка посетиће Београд у среду, 31. октобра, у оквиру балканске турнеје, на којој ће јој се придружити и Ештонова. Истог дана посетиће и Приштину, а дан раније, у уторак, биће у Сарајеву. Како тврде наши извори, Клинтонова ће у разговорима са српским државним врхом отворити и тему сарадње у борби против тероризма и организованог криминала.

Засада је планирано да америчко-европски двојац у Палати Србије разговара са председником и премијером, Томиславом Николићем и Ивицом Дачићем, а у нашој делегацији највероватније ће бити и први потпредседник Александар Вучић, вицепремијерка Сузана Грубјешић, шеф дипломатије Иван Мркић, као и министри Расим Лјајић и Зорана Михајловић, који ће бити задужени за преговоре око телекомуникација и енергетике.

Аналитичар Огњен Прибићевић сматра да је ”мало необично” што Клинтонова долази у Србију само неколико дана пред америчке изборе, али то овако објашњава:

- Америчкој администрацији је важно да заокружи независност КиМ и зато жели да се увери да су и Београд и Приштина спремни да сарађују како би се коначно разрешило питање јужне српске покрајине.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (114)

Franjo

25.10.2012. 21:26

Ako je to tačno a mislim da je, onda je bolje da Srbija ne gubi vreme i ne očekuje ulazak u EU i neka se odluči onako kako sami misle da je najbolje.Ulaskom u EU ipak neće mnogo toga pridobiti kako se to u propagandne svrhe ističe. Bolje je u svojem dvorištu napraviti red i ovo pitanje oko Kosova i Metohije rešavati u skladu sa ustavom i zakonima Srbije, jer koliko znam priznanja od strane Srbije neće biti. Amerikanci neka gledaju svoja posla i što dalje ruke od Srbije.

A-ha

25.10.2012. 21:28

Mislite na onu Hilari Klinton koja se svojevremeno izvinila amerikancima nakon sto je uhvacena u lazi, tvrdeci da je na sarajevskom aerodromu "bila pod vatrom srpskih snajperista jedva izvukavsi zivu glavu"? Zasto mislite da neko ko svesno pokusava da slaze sopstvenu javnost ima bilo kakvu moralnu odgovornost pred srpskom drzavom i njenom javnoscu? Zar Ricard Holbruk nije na slican nacin ponudio "sargarepu na stapu" lideru bosanskih srba? Mislite da ce se zavrsiti samo na ove 4 udice?

Kole

25.10.2012. 21:46

Ne treba nam EU, nigde ne zurimo. Imate bankrotirane Grcku, Italiju, Spaniju, zasto hocete i nas? Samo vi polako pomazite spancima (nezaposlenost 25%), a mi cemo polako sami.

GALEB BIJELI

25.10.2012. 22:20

Pitam se da li je ovo san ili java? Znam da je NATO avijacija 1999. godine napadala Srbiju, a g-dja Klinton je sada želi posjetiti, moguće sa suprugom Billom. Zato narode, izidjite na mitinge i zatražite od političara da joj otkažu gostoprimstvo. Jer posjeta bi, i sa Billom i bez njega, bila argument da su napadi NATO-a izvršeni opravdano.

nisto novo

25.10.2012. 22:26

Cemu vise to EU EU ako to sve traze. Nije jedina solucija u EU. Solucija Srbiji je da se okrene ka buducoj tehnologiji, ti je spas njene ekonomije. Vec treba da pravi vetrenjace, da citavu Vojvodinu i Sumadiju preplavi to. Da skine takse za strane firme, jer tako ce doci te firme. Nasi mladi su skolovani, dostaviti to stranim firmama, da su ljudi SPECIJALIZOVANI. Sto da rade to na Zapadu kada mogu ovde za manje pare. Ima mnogo izlaza osim te EU....

kragujevcanin

25.10.2012. 23:05

@nisto novo - ej da te pitam nesto kada si tako pametan. a odakle su te strane firme?

Milan

26.10.2012. 06:30

@nisto novo - Ima stranih firmi i iz Kine i Rusije . Ali predhodna vlast ih je odbijala . Deo te garniture (Dinkic) je i sad na vlasti .

Bane Pirocanac

26.10.2012. 06:45

@nisto novo - Ej Kragujevcanin samo da ti odgovorim tebi, ja sam bio na zapadu radio vise i duze i teze nego vi ovde sada umesto na zapad ocu da ulozim ovde ali drzava neda zakonom i papirolpgijom recimo, uvoz izvoz u startu mi uzima 50% i sa ostalih 50 izdrzi plate ,osiguranja,odrzavanje plus MITO da bi mogo da radis izem ti biznis ako moj dinar ne zaradi dinar.Prvi Maj Pirot prodat za 2.5m a drzava daje 5000ev po radniku, puta 1500 rad. pa vidi sta dobija stranac a ne Srbin- poklon-Uporedi Kineza i Srbina

Ratko,Banjaluka

26.10.2012. 09:30

@nisto novo - kragujevcanin,a te strane firme nisu tu sto vole tebe i Srbiju.Oni su tu radi svoje sopstvene koristi,a ti i dalje budi naivan.

milanko

25.10.2012. 22:40

Do sada je već jasno, da više od 50% stanovništva Srbije ne želi po svaku cenu u EU. Referendum treba sprovesti sada, kako bi se znalo kojim putem dalje ići, a ne kada već bude prekasno...

Milan M.

25.10.2012. 22:41

Na vas je red predsjednici,podpresjednici i ostali,da pitate na osnovu cega Klintonova ili bilo ko iz Usa moze da postavlja uslove i da nije dobrodosla sa bilo kakvim uslovima.

Sale

25.10.2012. 22:53

Sad cemo mi da dobijemo 4 uslova za dobijanje daljih uslova za uslovno dobijanje uslova za dobijanje datuma.

paul

25.10.2012. 23:09

Vodite je u jednu najbombardovanij zgrada i tamo drzite razgovor sa njome nista pozitivno ona nece za vas samo da predate Kosovo Siptarima da bi oni posle usli potpuno kao u Iraku Ne vole oni ni Albance ali oni su njihov mamac.Ja sa njom ne bih pravio nikakav plan cekajte da nova vlada {mozda bolja] dolazi srecno ipozdravg

Slobodan J.

25.10.2012. 23:13

Pa nama nije vazno da zaokruzimo nezavistnost niti nam je to cilj, tako da neka se malo srpe jos koju stotinu godina pa ce mozda i docekati tako nesto (samo ako se Srbi sami odreknu svojih korena).Inace u celoj prici je najvaznije: "povlačenje Beograda iz bezbednosnih i pravosudnih struktura na severu Kosova". Tu je kljuc svega. Tokle te strukture postoje oni mogu samo da laju pod prozorom. To im nikako ne treba dozvoliti.

Dusan

26.10.2012. 02:08

@Slobodan J. - Pitanje je kako, sa ovom političkom elitom, sprečiti da se Srbi odreknu svojih korena. Jasno je da narod postaje sve više svestan šta se dešava, ali nas oni, kao hipnotisane, i dalje voda ka ivici ponora. Sličnu dilemu smo preživljavali 1903. i 1941., ali se našao zdrav deo naroda koji nas je vratio sa stranputice na jedini mogući način. Kada bi neko uklonio kameleone sa političke scene, Srbija bi se trenutno osvestila.

Milan

26.10.2012. 06:27

@Pero - Meni se ne cini . Ja sam siguran da ce ovi nastaviti putem predhodne vlade cak ih i nadmasiti.

bunjevac

25.10.2012. 23:48

Strasno kakva mi ponizenja kao narod prozivljavamo. Svi srpski politicari su beskicmenjaci. Oni koji to nisu bili ubijeni su u Hagu

Mile

26.10.2012. 06:27

@bunjevac - Nema druge nego slusati i izvrsavati, niko ne moze ici kontra Amerike, jer ona nagradjiva ali i kaznjava. Plan za Kosovo je drzavna javna tajna koju svi znaju a to je priznanje i zato Knintonova dolazi da vam da podrsku. Cudi me zasto Rusi ne kazu koju sto se tice Kosova ,,!! hahahahaaa ,!! ;-))

Jabre

26.10.2012. 00:12

Vau kako smo srećni, dat će nam, ako ispunimo sve zahteve šiptara mogućnost da čim ispunimo sve što se ko god seti šansu da nas puste u EU a to može tako da se oteže i milion godina. Ove babuskare misle da smo mi debilni Amerikanci koji ne znaju ništa osim šta čuju na TV-u.

sitni

26.10.2012. 00:50

gospodjo ucinite nam i ostavite nas na miru,kosovo ne damo a bombardovanje pamtimo,pun nam je kofer vasih resenja,kratko terajte se bolesnici

Perica

26.10.2012. 00:58

Ljudi nemojte da se plasite trteba imati poverenje u novo vlast oni nece da nas idaju zaradi fotelju.

LP

26.10.2012. 01:13

I sta kazu ? "Brz dogovor na polju telekomunikacija i energetike". A da li se secamo da kompanija gdje Odvrajt rovari oko telekomunikacija na Kosovu a bivsi Nato general oko energetike? Znam da ima svakakvih ljudi, ali mi nikako nije jasno kako nocu spava bagra koja toliko laze, ubija i krade kao doticna "gospoda i gospodje"? Napili se srpske krvi pa u 70-im godinama hoce i bogatstvo da stvore? Za sta? Za skupu sahranu ? Bedan li je njihov zivot a i sudbina planete kada je takva fukara vodi

Voja Šimerling

26.10.2012. 03:19

Dolazi da podseti svoje prijatelje:Tadica,Dacica,Nikolica i Vucica,da su obecali da ce priznati Kosovo kao nezavisnu drzavu.

Mirjana Hnilička

26.10.2012. 03:47

Zrno po zrno pogača, cigla po cigla palača, uslov po uslov preduslov, nešto kao čaj od šipaka.

mix

26.10.2012. 05:27

Ako ovo prihvate za neke imaginarne datume, onda Sveti Savo, i njima pomozi!Naravno da treba odbaciti gotovo sve zahteve. Da li ova vlast ima mda za to , to je drugo pitanje!Primena sporazuma oko integrisanog upravljanja administrativnim prelazimane moze biti izvedena bez prihvatanja u Skupstini;povlačenje sa severa Kosova ne dolazi u obzir!Podizanje razgovora na politički nivo DA ali uz kljucne statusne razgovore!Energetika i telekomunikacije su pravno pitanje.

Das ist Walter,Hurensohn!

26.10.2012. 17:37

@Bata Milan - Milane mozda ti je lepo na zapadu,dok ti daju socijalnu pomoc.Evo i ja uzivam u Austriji.

Buha Radivoje

26.10.2012. 08:17

Ono sto Tadic nije stigao da potpise, potpisace Dacic, definitivno . Potpuna primena integrisanog upravljanja granicom, povlacenje paralelnih institucija sa severa Kosova, pocetak "politickih" pregovora bez postavljanja pitanja statusa i resenje kosovskih problema sa energetikom i telekomunikacijama. Setimo se da su siptari nekoliko puta sekli telekomunikacione kablove na baznim i relejnim stanicama, da su iskljucili struju srpskim naseljima vise puta i na duze vreme.

Deja Deki Radz

26.10.2012. 08:18

Uvek mi se gadi od ovih Amera kada misle da mogu s nama kako hoce. Dokle vise da ih trpimo.

M. Dragan

26.10.2012. 08:33

Nemogu da verujem sta sve trpe nasi Nikolic i Dacic. Ako ne smeju da pregovaraju o statusu Kosova o cemu ce onda pregovarati? Zar Dacic bas nista nije naucio od Milosevica? U ostalom ako nisu u stanju da uspostave vladavinu na svojoj teritoriji onda nemoj da se bave tom tematikom. Naci ce se nekad novi Karadjordjevic ili Milosevic. Sto se tice ovih bakica, neka pripremaju polako pogrebna odela a nas neka ostave na miru.

Diklic

26.10.2012. 09:07

uslovljavanja evro i usa politicara, dovoljno govore o njima samima. Ja sam mislio da se stvari u ozbiljnom svetu resavaju na bazi nekih zakona i medjunarodnih ugovora. Vidim da nisam u pravu. Resavaju se ucenama, pretnjama, pritiscima, podmetanjima i silom.

nema nama spasa

26.10.2012. 09:12

Dragi sunarodnjaci, ne mogu da verujem da ste stvarno toliko naivni. Pa ovu vladu su postavili i placaju upravo ovi, ceo ovaj scenario je odavno dogovoren sto se moze naslutiti retorikom koje koriste nasi "politicari". DS nije pristao da povuce svoje institucije sa severa Kosova (jer je taj cin de facto i nepovrativo priznavanje suvereniteta) i zato su ih smenili da bi sa ovim sadasnjim debilima mogli da rade sta hoce. Na zapadu bi ceo narod izasao na ulice, mi ovce samo cekamo kad ce na nas red

Petarkralj

26.10.2012. 11:10

@nema nama spasa - Au brate,gde ti ode?Kao demokratska stranka na celu sa "Klunijem"je bila sposobna da sacuva odavno izgubljeno Kosovo(koga ovce toga i planina).Nista bolji nisu ni ovi sadasnji,nego neka gledaju ,ako je tom silnom zapadu toliko stalo do tog komadica teritorije neka ga za pocetak bar pokusaju sto bolje naplatiti.Na primer :Priznajemo nezavisno Kosovo pod uslovom da nam se otpisu svi dugovi koje imamo na teretu Srbije.Ako nista drugo ono bar da probamo da sledeca pokolenja spasemo duznickog ropstva

bata

26.10.2012. 11:25

@nema nama spasa - Pa viste naivni sta ste misleli da ce oni popustiti i gaziti sfoju rec,obecanja a i truda koji su doveli do ove pozicije!.Pa ovo je ludilo,gubljenje vremena.Pod hitno bi trebalo da se ponovi peti oktobar se jednu jedinom zahtevu da se podhitno prizna nezavisnost Kosova.To je gotova stfar pa zasto glupi ili koruptirani mafijasi manipulisu i lazu narod.

robin hud

26.10.2012. 09:50

tu "sargarepu" ostavite nekim drugim budalama koje ce jos da povjeruju vasim silnim obecanjima !!! sta smo slusali tolike godine osim obecanja, obecanja, obecanja ?! ili sto bi stari ljudi rekli "obecanje, ludo radovanje" ! manite se vise nas, dosta je bilo !!!

Ratko,Banjaluka

26.10.2012. 10:03

@robin hud - Robin hud,ovi ce i rodjenog cacu prodati kako su nastavili.

Slobodan

26.10.2012. 10:02

Posle ovako naprasnih dolazaka zvaničnika iz Engleske, EU i SAD, valjda je jasno da je na stolu samo nezavisnost KiM. Da vidimo, da li će trenutna garnitura političara na vlasti biti za ili protiv Srbije?

bogi

26.10.2012. 10:03

Od 1992 slušam da " ako Srbi ispune !!!! ovo biće ovo " i evo gde smo ne znam dokle ćemo smo mi ispunjavati i povlačiti se i ispunjavati da bi ispunjavali da ispunimo da bi možda dobili da dobijemo dabi ispunili

Slobodan

26.10.2012. 10:06

Neverovatno, ali svakim svojim potezom, ovi belosvetski mnogo nas koštaju - hiljadu policajaca da čuva Hilari!

Deus

26.10.2012. 10:06

Kada dođu , molim vas da ih nahranite i napijete , sve gostoprimljivo po srpski i MRŠ.

Slobodan

26.10.2012. 10:10

Uh, ogreših se o Hilari - čuvaće je, ne hiljadu, već HILJADE policajaca! Ovi belosvetski su baš omiljeni, širom sveta, dakako kod nas posebno!

Нови cрпски шеф без бубица

26.10.2012. 10:16

crnogorac, kovac koji iskuje potkovicu to je mocn covek. "citaj pazljivo" covek koji ima sve a ne postize nista to je stetocina.

SMOKI

26.10.2012. 10:19

U ala su fine. Kooperativnost Srbije treba da se zasluzi. Najpre da njihovi ratni zlocinci odgovaraju za genocid koji su nacinili na ovom delu Balkana. Da vrate ono sto su oteli i nadoknade stetu koju su naneli. Za EU ima vremena. Najpre da se oporavi zemlja ekonomski i vojno pa onda kao ravnopravne clanice da eventualno razgovaramo o clanstvu u EU. Nece valjda dve zenetine da kroje sudbinu jednoj DREVNOJ drzavi.

sreto

26.10.2012. 10:51

Predlazem Velimira (Velju) Ilica, da priredi docek, ovim dvema gospodjama. Velja je jedini u stanju da "nagna" sve sto drugi nece, kao svojevremeno Olbrajtovu !!!

as bgd

26.10.2012. 11:03

Kako sam ja razumeo mi njima Kosovo oni nama maglu.Politika EU nema alternativu se nastavlja.

momcilo

26.10.2012. 11:11

kako je EU dozvolila da Hrvatska pomera unutrasnje granice i zbrise Istru i Slavoniju. Srbi pregovaraju onako kako im zapad diktira i vec 20 godina nemogu da promene pravila igre ,po kojima redovno gube. Srpski politicari zele i jare i pare, ocigledno da nemoze u isto vreme i Kosovo i EU . Zaboravimo EU dok se neresi pitanje KiM. sva 4 uslova su ucena, okrenimo se ostatku sveta i resimo prvo KiM, ne uvlacimo Srbiju u kandze ovih zveri.

prodor

26.10.2012. 11:16

Ovo srpsko ponasanje lici na maratonca koji na finisu staze stane i trazi drugu stazu ,to se kaznjava diskfalifikacijom !.

doći će nam glave

26.10.2012. 11:46

Izgubili smo porodicu kad su žene uzele da zapovedaju - sad ćemo i državu. Posetila nas je udarna zapadna kombinacija, Merkel-Hilari-Ešton, a znamo kako smo prošli sa Olbrajt-dal Ponte-Rajs.. pre toga Tačer. Pa zato su i šiptari izabrali žensku pamet, Jahjaga-Tahiri. Na kraju, moraćemo i mi da primenimo odgovarajući “kalibar” aka Jorgovanka Tabaković.. Zadnje je došlo kad i Srbin posta slab na žene (nije isto što i Pažnja koju je za ženu uvek imao)

Zoran

26.10.2012. 11:52

U našoj državi, ako ovo može tako da se nazove, niko nema titanijumska muda da ovim gospođama očita slovo i da ih pošalje odakle su došle. Ponos je davno izgubljena kategorija...

XXL

26.10.2012. 13:24

@Zoran - Nas je taj ponos doveo tu gde smo sad, ni tamo ni ovamo. Sami i niko nas ne j..e ni pet posto.

Kalimero

26.10.2012. 12:07

Znači u sredu u Beogradu "ratno stanje?!".Ali ni pod takom razno me ne interesuje poseta dotičnih gospođa, znam samo da ću izgubiti 3-4 sata života u gužvi i prevozu.

Džordž

26.10.2012. 12:10

Ja jedno svatam. Svi, skoro svi , nerazumeju pravo stanje. Kosovo vratiti u pređašnje stanje nije moguće. Jer, to je viša politička igra , koju smo nažalost izgubili. Treba se okreniti Srbiji i njenom jačanju a potom ako bude i političke sreće upreti u rešavanju problema " Kosovo " mada mislim, to će biti borba sa titanom. Ja sam za jaku i stabilnu Srbiju . Mi ! nemamo drugu državu, poradimo na njoj i ona će nam više struko vratiti. Ja volim Srbiju a vi ?

novica952

26.10.2012. 12:16

Doživećemo dan ove dve gospođe određuju sastav delegacije , da daju konačan stav o našoj platformi a možda ćak narede premijeru i predsedniku šta će tog dana obući od odela. Koliko iz teksta tumačim verovatno će imati i uvid u platformu za pregovore o Kosovu koja je u ovom trenutku državna tajna. Izem tio državnu tajnu koju će Klintonova i Eštonova znati pre čitave Srbije.

sreto

26.10.2012. 12:59

Ah, samo jos da im se Angela pridruzi, da se Beogradjani NAGLEDAJU Euro-Atlanske LEPOTE !!!

iz glave

26.10.2012. 13:26

a ako ovi naši vlastodršci ne stignu da ispune te nove zbog obaveza koje nisu stigli da ispune ovi prethodni i ličnih afiniteta ka kapitalizaciji lične imovin e- 'oćeti li da nas opet bombardujete onako civlizovano, milosrdno, humano, gradjanski, nvoovski, europski i natovski, jer znam da će ovi našo-vaši odavle to jedva dočekati kao ličnu satisfkaciju koja im je važnija od napretka društva u kome su potekli i koje ih drži na površini!?

Нови cрпски шеф без бубица

26.10.2012. 13:37

Pametna zena! Nezeli da dodje u bogatu drzavu, gde rezim prosi.

mile

26.10.2012. 13:38

Ja ne bih da uvredim nikoga,ali ovo o Kosovu i Evropskoj uniji je cisto ispiranje mozga!Takav nam horoskop...,da nas stalno ucenjuju,uslovljavaju...

Mile

26.10.2012. 14:05

@mile - Imenjace,, uslovi za Srbiju moraju biti, zbog 100 godina zaostalosti u svemu, nije samo Kosovo u pitanju. Drzava mora uvesti evropske norme ponasanja, kulture i civilizacije, zakona itd inace ce biti zadnja rupa u EU,,!! ;-))

SMOKI

26.10.2012. 16:05

@mile - Ma koje bre evropske norme ponasanja? Da jedem hranu iz kutijca, da radim ko rob za bedu od para, da mi komanduje veca budala od mene, da mi snajka bude musko, da mi deca odrastaju u vrticima i jaslicama, budalastina. EU je utopija za zdrav i normalan prirodan zivot coveka. Sto ce nama njihov nacin ponasanja? Neka se ponasaju u svojoj kuci kako im volja, nas neka ostave na miru. Iz tih silnih " naprednih" zemalja dodju ovde da se najedu hleba i zdrave hrane. A nismo vredni clanstva u EU. MARSbre

Mile

26.10.2012. 17:48

@mile - Ti si stvarno zaostao 100 posto, proputuj malo zapadom, gledaj, slusaj,snimaj i onda uporedi i reces onaj ludi Mile ima pravo,, Srbija je zaostala 100 godina a i ja u njoj,,!! ;-))

SMOKI

27.10.2012. 11:09

@mile - Moj lepi Mile, prosao sam ja ne samo Evropu nego malo vise. Video sam sve i svasta. Kako ti kazes snimao. "Moderna" Evropa je lepa samo sa fasadne strane medjutim ima mnogo vise djubreta nego Srbija. Nismo mi zlatni ali to se manje jos moze reci za kukavnu Evropu.( cast dajem samo jednoj ili dve drzave) tu nikako ne spada Nemacka. Svuda prodji, vidi zaradi i vrati se kuci jer je tu najlepse, najzdravije i najizazovnije postici nesto.

Mile

27.10.2012. 13:20

@mile - SMOKI@ izvini,, fin i kulturan odgovor, i ja se slazem da je kuci najlepse, zato ti dajem plus,, sve najbolje,,!! ;-))

Slaviša

26.10.2012. 13:40

E, baš volim kada nam u goste dođu ovakvi belosvetski maheri, izvinite, maherice! Naravno, valja nam ih lepo dočekati, pa, bre brate, daju nam pare...Dočekajmo ih sa pogačom i stavimo im so na rep!

boka

26.10.2012. 14:00

@Zoran Živković - Zoran@ nemoj razbijati svoju malu glavicu sa ovom temom. Ti ćeš ostati na Balkanu i nećeš imati potreba da naućiš ova prezimena. samo spavaj

Kole

26.10.2012. 14:19

Dosta vise ispiranja mozga sa EU. Pa vidite da ne zelimo u bankrotiranu EU. Imaju Spaniju, Sloveniju, Italiju, Portugal, Grcku, bankrotirane. Nemci ne znaju ni sa njima sta da rade. Samo im jos mi falimo.

evropska rampa se otvara

26.10.2012. 15:14

@Kole - Drugacija je situacija sada kada se ekonomija oporavila.

naranca

26.10.2012. 15:57

@Kole - @rampa.Koja se to molim te ekonomija oporavila?Jel to ja zivim na Saturnu pa sam propustio vesti?

sreto

26.10.2012. 15:06

"Cetiri uslova za nagradu Srbiji" kraj citata. Srbi i Srbija imaju za vas samo jedan uslov, koji glasi: Sidj'te nam s k. grbace, dzba vam kirija !!!

naranca

26.10.2012. 15:40

Mi njima povlacenje,ustupanje,obecanje,pare a oni nama Datum za pocetak razgovora(Farmerice farmerice jeftino).Ha ha ha.Dokle iluzije mogu da idu!

Mile

26.10.2012. 16:07

@naranca - Mi njima ,, oni nama,,?? sta pricas ti covece,, uslovi se moraju ispuniti inace Klintonova dovodi Bila,, pa ce nekom da se tresu gace,! hehee,,!! ;-))

novica952

26.10.2012. 20:44

@naranca - Gospodin Klinton je daleko od politike, prepustio taj posao ženi a on utehu možda traži u nekoj drugoj Moniki ili sličnoj. Nemoramo mi ništa, bilo bi dobro za nas da dobijemo i jedno i drugo i da nas ništa ne košta.

SRBIN

26.10.2012. 16:20

volim svoju Srbiju volim moj Beograd a volecu "moje kosovo" kad ja sam mojim kolima beogradski tablica odem u centar pristine.restoran,narucim jelen pivo naravno na srpskom i bez ikakvih posledica opet sam vratim se kuci-beograd.svi koji smatraju da je kosovo srpsko neka se okuraze i urade tako nesto ili nedaj boze da dodju sa srpskom zastavom zato mi je dovoljno nasih patriota na prznim recima

Zvonko Grgurevic

29.10.2012. 01:11

@naranca - Kao momak sam dosao u Beograd i vrlo brzo naucio kako terati sve u PM sto smeta .Jeste li vi to braco zaboravili . Izgleda da jeste .Zar nema niko da otera ove babe u 3 PM ....Ima li za Srbiju nade u buducnost bez ovog "zapadnog djubreta"

milos

26.10.2012. 19:13

Pitanje datuma je bitno za bolji zivot gradjana jer se pocetkom pregovora otvaraju poglavlja koja su od sustinske vaznosti za svakoga u ovoj zemlji,a to je pravosudje,pitanja svojinskih prava,izbornog sistema (koji je zalosno smesan),pitanja oko slobode privrede i ukidanja monopola.Sve ovo do sada je izbijalo novac i nadu iz dzepova i misli prosecnog gradjanina ove nesrecne zemlje.Ali nase vlasti ne smeju da pristanu na sporo gutanje grozne zabe vec da insistiraju na dijalog o polozaju Srba na K

milos

26.10.2012. 19:20

Pregovori bez dijaloga o polozaju Srba i pre svega polozaju onih juzno od Ibra kao i polozaju SPC i statusa imovine drzave Srbije na Kosovu su pregovori u sluzbi sporog gutanja zabe koja se zove polako priznavanje statusa Kosova, a da pritom Srbi i Srpstvo dole ostane bez nade.Primer Sar de Gola i Alzira je odlicna osnova za platformu za buduce pregovore.Telekomunikacije,energetika nije tehnicko pitanje i neka ubede EU i SAD u to. Moze pregovori i kompromis ali ako se time poboljsava zivot Srba!

naranca

26.10.2012. 21:25

@milos - @milos.Ala ti je primer!Alzir je bio francuska kolonija (nikad deo Francuske) udaljen 1000 km od Francuske .i na kraju ga je De gol izgubio.Odlicna platforma.Nadam se da ti i druge platforme nisu ko ova.

Sax

26.10.2012. 19:30

U prevodu: samo vi predavajte na tacni deo po deo drzave, a cika Klinton ce vam dati bonu.

Zeljko

26.10.2012. 19:48

Samo pazite na ove dveri i slicne da nas ne obrukaju nesto. Naravno treba pregovarati i od kosova uzeti sto vise ali nesto nisam zaintersovan da delim drzavu sa jos 2 milki albanaca.

Aca J

26.10.2012. 20:18

G.Nikolicu i ostali oko vas koji ste zaduzeni za pregovore,posle svega ovoga vam pregovori i ne trebaju,gazde su vam rekle sta hoceju i o cemu smete da razgovarate vama ostaje samo da klimate glavama i potpisete a to je ravno izdaji ili cete biti casni gradjani svoje otacbine kao vasi preci koji su ginuli za svoju zemlju i znali da je cene i brane.Vi svi u politickom vrhu mora da znate da Srbija nije vasa prcija nego je prvo gradjanska i smatram nece vasa biti poslednja.

ljubica

26.10.2012. 23:41

mislim da pregovori nisu ni potrebni ako hilari potpiše platformu.tači će to sve prihvatiti.bez pregovora.

ViktorKV

27.10.2012. 11:18

Hm, telekomunikacije i energetika. "sitnica" !!! Kako jeftino prodati Kosovo za glupi datum. Pa kad se smatraju nezavisnim nek naprave svoje telekomunikacione i energetske sisteme? Znaci treba im dzabe struja pa ajde vi srbi dajte struju za dzabe za datum pregovora, vucite iz Albanije dalekovode pa koristite struju, ulozite novac u infrastrukturu a ne samo da dajete Klintonovima a oni za vas da otimaju srbima . A drugi problem sa energetikom je problem eksplatacija rudnog blaga sa Kosova?

Srbin iz EU

30.10.2012. 17:58

Treba Klintonovoj isto postaviti uslov da vrate Meksiku deo koji su uzeli i da svim Indijancima koje su proterali vrate na njihovu teritoriju, kao i da odgovara sudski za reci ,, Gadafija treba odmah ubiti". Zar ta gospodja da deli nekom lekcije sta ce da radi, sramota za Srbiju sto je oustila da udje. Posebno treba njen suprug da odgovara za prevare i razna ubistva kada je bio samo Guverner.

Danci

31.10.2012. 16:31

@Srbin iz EU - oni sta uzmu ne vracaju nikad! to postaje njihovo, na zalost.