БРУКА БРИТАНСКИХ ТУРИСТА: Урнебесaн снимак “запалио” интернет (ВИДЕО)

Novosti Online

17. 09. 2019. у 22:15

БРУКА БРИТАНСКИХ ТУРИСТА: Урнебесaн снимак “запалио” интернет (ВИДЕО)

Print screen

Док мушкарац вози, жена иза њега, вероватно његова супруга, лежи раширених ногу и забачене главе и спава

БРИТАНСКИ туристи познати су по својој раскалашености, односно неумерености у алкохолним пићима.

Прочитајте још: На годишњицу смрти оца, Британка пустила хелијумски балон, није ни сањала докле ће да стигне (ФОТО)

Становници бројних популарних летовалишта због тога су огорчени на њих, а колико су опуштени на одмору показује и снимка из шпанског Бенидорма. Интернетом, наиме, кружи снимак мушкарца и жене који се возе на електричном скутеру. Док мушкарац вози, жена иза њега, вероватно његова супруга, лежи раширених ногу и забачене главе и спава.

Прочитајте још: ШОК НАСРЕД ПУТА: Два грома скоро истовремено ударила џип (ВИДЕО)

Верује се да је претерала с алкохолом, а у једном тренутку је чак и заплесала пролазећи крај клуба из којег је свирала музика. – Нормалан дан у Бенидорму – стоји уз опис видеа објављеног на Твитеру, а који је прегледан преко милион и по пута.

Иако је многима снимак смешан и забаван, међу коментарима нашло се и оних реалнијих. – Јако ме је срамота како се Британци понашају у иностранству. Шпанци негодују због оваквих ствари, човече – написао је један Британац. Но, судећи према понашању осталих, мало ко од његових суграђана ће се сложити с њим.

(vecernji.hr)


Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (20)

Ролекс.

17.09.2019. 22:26

Nista cudno za njih gledo sam ih u Kubi Kako piju oni i svabe u 5sati ujutro pijani za barom da mogu sve bi popili za one pare sto su uplatili.

Rade

18.09.2019. 06:43

@Civilizacija! - Sve se slazem ali ono " malo gori "nikako .... Najveci maligni tumor proslog a i ovog veka .

Мр Радомир Шћепановић

18.09.2019. 05:09

Када сам био мали,учили су нас енглеској култури, а када сам порастао видео сам само енглеску не културу!

Dorćolac

18.09.2019. 07:14

Ne prodaš im smeštaj i prosta stvar...aaa, hoćeš njihovu lovu, pa uz nju idu i Britanci.

Rico Suave

18.09.2019. 10:11

Slazem se, " ističu " se gde god se pojave, to svako zna ko ih je video negde po letovalistima evrope i sveta. Tolika doza bahatosti i tog " ponosa " pasošom ...U fazonu " ne može nam niko nista ".

Jesmo mi cvecke

18.09.2019. 17:32

@Rico Suave - Ok slazem se da su puni sebe i bahati ali otidji u Grcku,Crnu Goru,itd da vidis sta nasi srbi rade ,deca kao pustena s lanca,mame se glasno cenkaju po radnjama,tate zuje i naravno glasno raspravljaju nesto s ostatkom copora.Da nepricam bezobrazluk na plazama,smece,nepravilno bahato parkiranje,itd.Znaci prvo krenes iz svog dvorista pa onda .....Gedzovanska posla.Ima i kulturnih Engleza kao i sto smo mi srbi vecinom normalno vaspitani ali nekad manjina ostavlja utisak,stereotipi i ostale gluposti.

S.

20.09.2019. 10:12

@Rico Suave - Slažem se....i u Grčku idem gde nema naših turista, jela po plaži, dovikivanja dece, prskanja, ostavljanja smeća.....

Lord Britannia

20.09.2019. 11:35

Koliko ljubomore i zavisti. Svi vi kriticari bi dali ruku za njihovo drzavljanstvo, realno...

Bata

21.09.2019. 20:13

@Lord Britannia - Koji ce mi andrak njihovo sugavo drzavljanstvo? Jos da budem zavistan i ljubomoran? Boze ti sacuvaj.... Prosle godine na Kanarskim ostrvima u jednom lepom hotelu samo je iza britanaca ostajao svinjac gde god bi se nasli! Kad se pokupe i odu mi "zavidn Srbi " pokupimo iza njih smece jer smo nauceni da i u svinjcu bude cisto. Izem ti ja tu njihovu civilizaciju!!!

Grada

23.09.2019. 00:29

Posto su se vecini zgadili, odmah pozovite decu da se vrata sa skolovanja u cuvenim fakultetim, bojkotujte turisticke posete Londonu, i uvedite vize za engleske turiste i poslovni svet. Srbi se ne savijaju, jel tako bese.