Виртуелна продавница

Промо

петак, 03. 07. 2020. у 08:00

Виртуелна продавница

Бранка Пудрља Дурбаба, главни директор за тржиште Вип мобиле

Од дана отварања виртуелну продавницу је посетило више од 14.000 људи широм земље
*Пре нешто више од месец дана отворили сте прву виртуелну продавницу у Србији. Каква су досадашња искуства?


Од дана отварања виртуелну продавницу је посетило више од 14.000 људи широм земље. Реакције су позитивне, чини ми се највише на чињеницу да овај концепт обједињује све предности онлине куповине и физичког одласка на продајно место. Поред тога, овим форматом смо обезбедили већу инклузивност. Омогућили смо приступ целокупном Виповом асортиману и консултације са нашим саветницима уживо, и корисницима који немају Вип центар у свом месту становања. Верујем да је то додатно утицало на популарности овог концепта.



*Колико су се навике људи заправо промениле у последњих неколико месеци? Да ли заиста више купујемо путем интернета? Да ли мислите да је то тренутна ситуација или дугорочни тренд који ће отворити врата и другим индустријама да уведу овај продајни формат?


Виртуелна продавница развијена је управо као одговор на нове навике и потребе корисника за већим комфором приликом куповине. Податак да се данас чак 90 одсто људи путем веб сајтова унапред информише о жељеном производу или услузи, као и да се све већи проценат њих одлучује за онлајн куповину, за нас је послужила као путоказ ка стратешком правцу у којем би требало да развијамо своје канале продаје.


Иако су корисници у Србији већ дуго усмерени ка онлине куповини, чини се да је пандемија допринела да овај тренд добије потпуно нову димензију. Безбедност и здравље запослених и корисника постали су апсолутни приоритет. Мере физичке дистанце и режим изолације и рада од куће, додатно су скренули пажњу на предности е-куповине и е-услуга, и узроковале рекордан раст путем свих онлине канала продаје.


Иако нас је таква ситуација условила да направимо корак даље у дигитализацији, коментари корисника и за увођење новог концепта, као и да су персоналнизовано корисничко искуство и већи комфор приликом куповине, управо оно што је тржишту потребно.


* По чему се виртуелна продавница разликује од онога што смо до сада имали прилику да видимо? Какав доживљај нуди корисницима?


Виртуелна продавница нуди персонализованији приступ корисницима, док формат обједињује све бенефите онлине куповине и физичког одласка на продајно место. Искуство посете Виповој онлине продавници, посетиоцима обезбеђује већи комфор и штеди њихово време, док им, са друге стране, оставља могућност да разговарају са неким од наших саветника, добију препоруку или потребну помоћ при куповини. Корисници у сваком тренутку путем својих паметних уређаја, могу да остваре интеракцију са продајним саветником и да у реалном времену добију детаљан приказ жељеног уређаја или услуге, поставе додатна питања и обаве онлине куповину.


Осим новог корисничког искуства у оквиру куповине уређаја, додатне опреме и услуга, у овом периоду је нашим корисницима драгоцено то што административне послове попут закључења или продужења уговора такође могу да обаве из удобности и безбедности свог дома.


* Иако прва код нас, виртуелна продавница већ постојии на регионалним тржиштима, у Аустрији, Словенији, Хрватској... Колико вам експертиза и искуства Групе помажу да се позиционирате као иноватор на домаћем тржишту телекомуникација?


Као члан А1 Групе имамо приступ најновијој технологији, знањима и искуствима водећих експерата у области телекомуникација. Виртуелна продавница јесте један од добрих примера како успешно имплементирати „кноw хоw“ и искуства из свих земаља групе на локално тржиште. Први А1 Ливе Схоп је 2018. године начео револуцију у интернет куповини, а уз експертску подршку Групе концепт је успешно заживео на различитим тржиштима Југоисточне Европе и свугде бележи одличне резултате. Примери успеха колега у региону мотивисали су нас да поставимо нови стандард е-трговине и у нашој земљи. Примера ради, само у данима пред Црни петак виртуелна продавница у Хрватској забележила је више од 2.500 позива, што сведочи о интересовању шире популације за овај модел куповине и о његовој сврсисходности. И код нас је слична ситуација, у првих месец дана остварили смо одличне резултате, и бележимо стални пораст посетилаца.


*Многи бизниси су претрпели значајне промене и реорганизације пословања у протеком периоду. Како се ситуација одразила на пословање компаније Вип мобиле? Шта планирате у наредном периоду?


Када говорим о изазовима развоја бизниса у телцо сфери, често подсетим да је суштински одликују динамичност пословних околности и стална прилагођавања променама на тржишту. Стога смо и у овој, изазовнијој ситуацији од пређашњих, успели да одреагујемо брзо, адекватно и проактивно. Унапредили смо понуду дигиталних услуга и начина комуникације са корисницима и међу запосленима, са циљем заштите њиховог здравља и интереса. За мање од три недеље од избијања кризе смо потпуно прилагодили организацију рада новонасталој ситуацији.


Омогућили смо рад од куће за више од 80 процената запослених, запослени у Корисничком сервису били су подршка корисницима од куће, а и осигурали смо безбедне услове рада запосленима у Вип центрима. Проширили смо домете онлине корисничке подршке кроз Виртуелну продавницу, а припремили смо и бројне друге погодности за кориснике са циљем лакшег сналажења у актуелним околностима. Омогућили смо им бесплатну цхат комуникацију, приступ видео-позивима, али и платформом за бесплатне онаљн консултације са лекаром. У години коју ће обележити пандемија и даље ће нам примарни бити здравље и безбедност наших запослених, руку под руку са потребама наших корисника. Наставићемо да ослушкујемо заједницу и тржиште те да креирамо понуду према њиховим очекивањима, оправдавајући поверење које нам је и овом приликом указано.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације