ЧЕСТО се у Србији прича о спиновању. Управо је тренутни однос "Телекома" и "Јунајтед медије" школски пример тога. Једноставан економски сукоб претворен је у политички са кампањом која једну телевизију - Н1, треба да представи као стуб независног новинарства и жртву прогона, иако је "Јунајтед" наложио 17. јануара да се кроз део "Телекомове" мреже више не пушта ниједан њихов канал, па и Н1.

Чак је "Телеком" тражио да до закључења уговора привремено буду емитовани сви канали, па и Н1. Да би "бетонирао" намеру да има све "Јунајтедове" канале, затражио је од Комисије за заштиту конкуренције да донесе одлуку према којој би антимонополисти наложили привремену меру пуштања свих канала, па и Н1 у "Телекомов" кабл.

На крају, "Телеком" је позвао "Јунајтед" да понуди коришћење свих његових канала, али одговора није било. На почетку кризе "Јунајтед" је понудио само Н1, и то по цени двоструко вишој од најпознатијих светских телевизија. "Телеком" је захтевао све, а не само Н1. Опет одговора није било.

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ - "Новости" сазнају: "Јунајтед медија" захтевала прекид емитовања Н1 корисницима "Радијус вектора" (ФОТО)

И концем прошле недеље кренула је кампања #DaSeVidiN1. Представљају се као жртве политичког прогона, тврде да их "Телеком" намерно гаси из страха од њиховог програма. Истог оног програма који их је довео на 31. место по гледаности у "Телекомовом" каблу. Подршка овој лажној кампањи стиже са свих страна, а у њу се укључио и амерички амбасадор Ентони Годфри. Екселенцију не дотиче то што је власник Н1 захтевао његово искључење. Држи се тезе да сви треба да имају могућност да гледају Н1.

И ми се слажемо са њим. Нека се види Н1, али нека се види и Спорт клуб. Нека се види и Нова С и Нова спорт. Али нека се види и Арена спорт на "Јунајтедовој" мрежи СББ. Не требају грађанима лешинарске кампање него могућност да свима буду доступни сви програмски садржаји.