"Јунајтед медија" је ултимативно захтевала од "Радијус вектора" да 17. јануара 2020. године до поноћи прекине дистрибуцију Н1 канала. И не само Н1, него свих 17 канала који се налазе у портфолију "Јунајтеда". Овакав налог "Радијус вектор" као кабловски дистрибутер под капом бренда "Супернова" је послушао и угасио емитовање ових 17 канала, међу којима су и "Спорт клубови", "Синеманија", "Гранд" ...

Међутим, са канала Н1 крајем радне недеље кренула је кампања "Да сви виде Н1", једна од теза ове кампање је да је "Телеком Србија", који газдује "Суперновом", намерно угасио сигнал Н1. Међутим, "Новости" су дошле у посед писма које је члан борда директора "Јунајтед медије" Томаж Јелочник, послао "Радијус вектору" са захтевом да се сви канали, па Н1 искључе из понуде овог оператера.

Иако је "Супернова" као носилац скоро половине "Телекомове" кабловске дистрибуције од овог тренутка захтевала понуду "Јунајтеда" за све канале, ова компанија није одговорила на овај позив. И "Новости" су питале "Јунајтед медију" зашто не одговори на овај позив, али до овог тренутка нисмо добили одговор. На крају "Телеком" је у петак позвао "Јунајтед медију" да направи понуду за прикључење свих 19 њихових канала за све кориснике, међутим, уместо одговора кренула је кампања Н1 према којој се тврди да је "Телеком" искључио овај канал из страха од програма ове телевизије.

"Јунајтед медија" је протекле недеље објавила понуду само за Н1, по цени од 0,4 евра по кориснику, која је скоро двоструко скуплља од накнаде које добијају најпознатије светске телевизије. Оно што је, врло индикативну је да "Јунајтед" у преговорима са "Суперновом" није понуди два своја нова канала "Нова С" и "Нова спорт", а у преговорима са "Радијусом" је избегавао да понуди гаранције да премијум спортски садржаји неће бити пресељени са "Спорт клубова" на "Новоу спорт", као што је био случај у региону.