Изградња деонице брзе пруге од Старе Пазове до Новог Сада дужине преко 40 километара тече по плану, а у "РЖД Интернешенелу" кажу да је у овом трентку урађено више од 50 одсто укупних радова на целој деоници до Новог Сада.

У "РЖД Интернешенелу" наводе за РТС да су вијадукт и тунел већ 80 одсто готови, а да је изграђено 35 километара колосека.

Дужина тунелских цеви је 2,2 километара, а завршено је километар и по цеви тунела и скоро три километра вијадукта.

"''РЖД Интернешнел'' никад није каснио са роковима ни у Србији ни у другим деловима света. Што се тиче овог пројекта ми смо сигурни да ће бити завршен на време. Такође, и линијски део и објекти ће бити завршени до краја 2021", наводи директор компаније "РЖД Интернешенел" у Србији Мансурбек Султанов.

Када почне да ради двоколесечна пруга до Новог Сада остаје још да се уради деоница од Новог Сада до границе са Мађарском за шта је већ направљен пројекат, а Руси су заинтресовани да граде и тај правац.

Ускоро почиње изградња новог савременог диспечерског центра Железница Србије који такође гради "РЖД Интернешенел".

"Што се тице пројектовања и изградње дипсечерског центра ми смо већ потписали анекс 1.1 за пројектовање и са донетом одлуком скупштине Србије, ми смо спремни да кренемо са пројектантским радовима. Наша екипа је са железницом Србије са инфраструтуром припремила све истражне радове које су непоходне за почетак пројектовања", додаје Султанов.

Руска компанија "РЖД Интернешенел" гради најтежу деоницу пруге Београд-Будимпешта, са два тунела и великим вијадуктом који се спушта у Сремске Карловце према Новом Саду.

То је двоколосечна пруга за брзине до 200 километара на час.

На барској прузи Руси су урадили 77 километара од Ресника до Ваљева, а према медудржавном споразуму од пролећа креће пројектовање деонице до државне границе са Црном Гором у заједници са Инфраструктуром железница Србије.