ПОТРОШАЧИ, стручна јавност, жири, али и финансијски показатељи кажу да су они најуспешнији. Привредна комора Србије и Министарство трговине у среду вече су су доделили традиционална признања "Најбоље из Србије 2019". Ове године награђено је 30 брендова у 21 категорији, а до ласкаве титуле покушало је да дође 270 кандидата.

Најбољи робни бренд у категорији хране је "јетрена паштета карнекс", а корпоративни "Концерн Бамби". "Зајечарско пиво" је најбољи робни бренд у категорији пића, док је "Нектар" први корпоративни у овој категорији. На пољу хемије, признање је добио "дуел", док су "Алфа-пламови" производи најбољи за кућу. Победник у категорији трајна потрошна добра је НИС.

Најбоље услужно предузеће међу малим и средњим је "Вега ИТ сорсинг", а међу великима - "ПТП Дис". "Агромеханика" је најбољи извозник међу малима, а "Горење група" међу великима. Најбољи локални бренд су "фердинанд кнедле", док је "Слаткотека" најуспешнији стартап. У увођењу новог бренда најбоље се показао "Еко степ пелет".

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ - КАНДИДАТУРЕ ЗА ПРЕСТИЖНО ПРИЗНАЊЕ "НАЈБОЉЕ ИЗ СРБИЈЕ 2019": Очекује се 2000. номинација


Награђени бренд са заштићеним географским пореклом је "лајф селекшн ариљска малина", "Екстрим интимо" је најбоља модна кућа, а Међународни витешки фестивал "Џаст аут" је најбоља туристичка манифестација. Најбољи хотел у Србији су "Краљеви чардаци", док је највише гласова међу малим туристичким смештајима освојила "Зорнића кућа".

У жирију су били представници министарстава трговине и привреде, ПКС, али и стручњаци из света маркетинга, комуникација и заштите потрошача.


ОНИ СУ ВЕЋ У УСПОНУ

ПРВИ пут је изабран и најбољи бренд у онлајн окружењу - "Лагуна". Нова категорија су и "брендови у успону". Препознато је њих десет: "рибела хумус", "грин гарден", "три мораве", "кафетерија" "аа аронија", "злато у тегли", "прајм" електрични бицикли, "догма", "моје гнездо" и "коли сокс".