ЗАПОСЛЕНИ у компанији "Фијат-Крајслер аутомобили Србија" у Крагујевцу вратили су се јуче на посао, а после тронедељног колективног одмора, те вишедневног плаћеног одсуства, 3. септембра почиње серијска производња модела "500Л". У фабрици кажу да су спремни и за монтирање новог аутомобила, чију производњу најављују званичници ове аутомобилске групације у Торину.

Челници синдиката кажу да је запосленима најављено да ће до краја године по две непуне недеље месечно радити на производњи модела "500Л", али да им нико званично није саопштио да се припремају за производњу новог модела.

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ - Вучић о сарадњи Ериксона и Телекома



Сајт близак групацији у Торину је недавно објавио изјаву Франсоа Оливијеа, директора бренда групације ФКА, према којој би нови "Фијатов" градски џип (СУВ) већ следеће године могао да се производи у Крагујевцу. Поред тога, неформално се наводи и да би у центру Шумадије требало да се производи и модел "500 ђардинијера", што је збунило овдашњу јавност, без обзира на то што су званичници "Фијата", приликом потписивања уговора о пословно-техничкој сарадњи са Републиком Србијом пре десет година, најавили да ће са трака у крагујевачкој фабрици изаћи два модела аутомобила.

"Новости" незванично сазнају да компанија ФКА, и поред производње новог модела у Крагујевцу, неће одустати од склапања модернизованог модела "500Л", са уграђеним хибридним и електро мотором, а да ли ће та "линија" добити обрисе "ђардинијере" или ће то бити потпуно нови модел - остаје да се види.


ЛАКШЕ КАД ЈЕ ДУПЛО

ДИЛЕМА и лицитарање око могућности скоро истовремене производње два модела аутомобила у Крагујевцу поделили су овдашњу ("стручну") јавност. Док једни тврде да је скоро немогуће то извести у торинско-српској фабрици, други кажу да је чак и "Застава" са застарелом технологијом могла да производи пет модела аутомобила годишње, те да је производња два различита возила у овдашњој компанији, у организационом смислу - лак посао.