Корисници финансијских услуга током прве половине 2019. године најчешће су подносили притужбе на банака због кредита а на друштва за осигурање због осигурања аутоодговорности, наводи се у Извештају о поднетим притужбама и приговорима који је објавила Народна банка Србије.

Од укупно поднете 933 притужбе, што је за 4,7 одсто мање него годину дана раније, на рад друштва за осигурање је било 55,9 одсто, док је рад банака био тема 43,96 одсто оваквих поднесака НБС-у.

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ - Ukroćeno doživotno zaduživanje

Утврђено је да је неосновано поднетих притужби било 563, док су корисници финансијских услуга били у праву у 117 шлучајева, 29 поступака је обустављено а 224 су у току.

У извештају НБС се констатује да је притужби на рад банака било нешто више него годину дана пре, а највише их се односило на кредите, па следе платни рачуни и платне картице.

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ -  IZVEŠTAJ NBS: Početkom 2020. inflacija će biti na donjoj granici cilja

Од 410 притужби на рад банака основано је било њих 78 а одлучивање по 120 притужби је у току.

На рад друштава за осигурање за пола године поднете су 522 притужбе, свака трећа односила се на осигурање од аутоодговорностиу, а другом месту су притужбе корисника на осигурање од последица несрећног случаја.