Хуманитарној кампањи „Пружи корак“ коју организује Национално удружење родитеља деце оболеле од рака (НУРДОР), придружила се и Моби Банка, донацијом од милион динара за изградњу нове родитељске куће у Београду. Планирано је да нова родитељска кућа пружи смештај и бригу за двадесет породица чија деца пролазе кроз дуг процес лечења од рака.

Кампања „Пружи корак“ покренула је велики број компанија и појединаца да се укључе и помогну онима који воде тешку борбу. Моби Банка, са својим запосленима, жели да да свој допринос и мотивише људе да заједно покажемо да смо ту за оне којима је то најпотребније“, изјавио је Милош Брусин, Председник Извршног одбора Моби Банке.

Друга фаза кампање „Пружи корак“ трајаће до 31. децембра, а путем апликације #Пружикорак на којој почива ова хуманитарна акција, мере се кораци корисника и конвертују у динаре, према једноставној формули: један пређен километар = 10 динара. Друштвено одговорне компаније из Србије "откупљују кораке" и средства донирају НУРДОР-у.

Кампању „Пружи корак“ покренули су Тамара Кларић и Богдан Стевановић, двоје пријатеља, активиста НУРДОР-а, који су 19. септембра кренули пешке из Ниша у шетњу до Београда, дугу чак 256 километара, како би прикупили новчана средства за изградњу нове НУРДОР родитељске куће у Београду. Њихов циљ био је да личним примером мотивишу људе да се прикључе кампањи, скрену пажњу јавности на рад НУРДОР-а и промовишу друштвено одговорну апликацију за мобилне телефоне „Пружи корак“.

Пружи корак” је прва кампања ове врсте у Србији, до сада је прикупила више од 50 милиона динара, док је апликација инсталирана на више од 500 000 уређаја. Инсталирајте апликацију Пружи корак и придружите се кампањи!

(ПР)