НЕПРАВИЛНОСТ У УЏБЕНИКУ МАТЕМАТИКЕ: Грешка у таблици множења

Љ. Б.

27. 08. 2019. у 12:02

НЕПРАВИЛНОСТ У УЏБЕНИКУ МАТЕМАТИКЕ: Грешка у таблици множења
У "Фрескином" уџбенику математике за други разред поткрала се неправилност

У ЛЕКЦИЈИ о таблици множења за ђаке другог разреда, међу примерима ове рачунске операције, наведено је и 1*4=5. Ова грешка налази се у уџбенику "Математика" (3. део), за други разред основне школе, издавачке куће "Фреска".

Вероватно је реч о штампарској грешци, а у Заводу за унапређење образовања и васпитања кажу да њихове комисије приликом прегледавања уџбеника чине све што је могуће да се избегну грешке, али да то није увек могуће.

- Наше комисије радиле су на више од 200 уџбеника, у току је реформа, много је посла, све стигне у последњи час, а ми јуримо законске рокове. Зато се грешке дешавају - каже за наш лист Златко Грушановић, директор Завода.

Он истиче да уџбенике прегледа велики број људи у ланцу њихове израде, али да се грешке понекад не могу избећи. Ова грешка ће, каже он, бити исправљена приликом наредног штампања овог уџбеника математике. Грушановић у овоме види и нешто добро, па кроз шалу каже:

- Ако ученик примети грешку, онда значи да је усвојио знање и да је научио таблицу множења.


ПРОЧИТАЈТЕ И: Деца недовољно активна, вратити их игри у природи


Уџбеник је издала издавачка кућа "Фреска", која се налази у саставу издавачке куће "Клет". Гордана Кнежевић Орлић, директорка "Клета", рекла нам је да у уџбенику пише и онако како је исправно, да је 4*1=4, али да је у истом реду направљена једна штампарска грешка, која ће свако бити исправљена.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (1)

Posmatrač sa strane

27.08.2019. 16:34

Štamparska greška, gospodo novinari, ne postoji.Štampari štampaju onako kako im je -ranije složen i montiran a danas napisan i montiran tekst. Ranije su grešili slagači i korektori koji greške nisu primećivali, danas greše pisci teksta, korektori i oni koji tekstove "montiraju" a ne vide greške jer to nije njihov posao! Ali, kao i uvek u životu, najlekše je bilo greške prebacivati na druge. U pomenutim slučajevima -na štampare koji ni luk jeli ni luk mirisali su uvek bili oglašivani krivima!