ВУЧИЋ НА УБУ: Престолонаследник хоће да тужи Србију! Ја му одговарам: Геније, само прво плати струју!

Танјуг

12. 03. 2016. у 13:22

Премијер Србије Александар Вучић разговарао је са новинарима током обиласка основне школе "Милан Муњаш" на Убу која ће ускоро бити реконструисана

ВУЧИЋ НА УБУ: Престолонаследник хоће да тужи Србију! Ја му одговарам: Геније, само прво плати струју!

Александар Вучић Фото: ФоНет

Одговарајући на новинарско питање како коментарише најаву престолонаследника Александра Карађорђевића да ће тужити државу Србији и тражити поврат имовине, премијер Александар Вучић је рекао:

- Ти, геније, први плати стују коју дугујеш, па онда да разговарамо. Прво плати 44 милиона које дугујеш ЕДБ-у и 44 милиона које дугујепш ЕПС-у, па онда можемо да разговарамо.

Према његовим речима, држава је дала објекат Карађорђевићима на коришћење, а тај објекат пропада, јер се не одржава, и плаћала је све, па је ред да и престоноланследник плати струју.

- Платите струју, па кукајте на државу - подвукао је Вучић и приметио да "сви желе, воле и хоће да нападну државу, када им падне на памет, уз кукњаву и жалопојке, што је "национални спорт у Србији".

- Не можемо да дођемо у Калиновац и кажемо сељацима да дугују за струју а он дугује 70. 000 евра - закључио је Вучић.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (87)

ISTINA

12.03.2016. 13:30

Ne znam ko je tu genije! Ada mu vratite sto je njegovo,lako ce on platiti struju.A takvih koji hoce samo da izvuku pare iz dzepa imam i ja koliko hoces !

nele011

12.03.2016. 14:36

@ISTINA - ...a sta je to njegovo,,,sto nije krenuo od slovenije...sto bas odavde...pa mi ga udomili....sem ako ti neku drugu istinu znas,,,kazi nam...da branimo coveka...

Reciprocitet

12.03.2016. 14:52

@ISTINA - A šta je, pa to, "njegovo"!? Sve njegovo je ono što je od rođenja pa do dolaska u Srbiju sam zaradio u engleskoj vojsci i državi. Sve ostalo, što su mu pradeda i deda stekli je opljačkano od naroda. Ipak, treba danas naslednicima Karađorđevića velikodušno dati isto onoliko koliko dobiju Brozovi naslednici. Otprilike isti broj godina su i Karađorđevići i Broz bili na vlasti, pa primeniti "reciprocitet"!

Драган

13.03.2016. 08:37

@ISTINA - @Reciprocitet. Кажеш:"Све што су му прадеда и деда стекли опљачкано је од народа".Дакле, српски краљ Петар I Ослободилац и краљ Александар Ујединитељ су обични пљачкаши и лопурде.Ово је нов податак за српску историју.Значи,она меница, коју је потписао краљ Петар (налази се у музеју),да би добио кредит од Народне банке Србије, како би дао мираз приликом удаје своје ћерке, обичан је фалсификат.А за краља Александра су усташе такође говориле да је пљачкаш и угњетач народа,па су га убиле у Марсеју.

M.Mila

12.03.2016. 14:29

ZIVEO KRALJ NAS KARADORDEVIC !!! Vratite njegovu opljackanu imovinu PRVO NAZAD tako moze platit struju !!!

Milan

12.03.2016. 14:41

Drvor je napravio njegov deda Aleksandar. Od svog a ne drzavnog novca. Vucicu komunisto. vi ste im i oteli

Stavan

12.03.2016. 19:00

@Milan - aliluja, treba Im se sudi, sa Krunom prodadose sve sto su mogli, jos bi prodali i bogatstvo koje pripada karadjordjevica familiji.

Logic

12.03.2016. 14:42

Nešto mi nije jasno, a na mnogo nižem je nivou od genijalnosti: u pitanju je pravo na povraćaj imovine i dugovanje. Ko je odgovoran za održavanje objekta koji "propada jer se ne održava"? Vlasnik, ili osoba kojoj je vlasnik dao objekat "na korišćenje"? Ovo mi sve liči na onu genijalnu izreku na stranom jeziku, mešanja "grandmothers and frogs".

Stanisavljevic Slavko

12.03.2016. 16:31

@Milica - @Milica:"...to je recnik dostojan prostaka ". On i jeste prostak ali moze mu se jer i Srbija je puna prostaka.Zna gospodar Vucic sta treba reci i sta to prija Srbima i zato su od njega napravili ikonu te moze i sa jednim od Karadjordjevica da se na ovaj prostacki nacin ponasa.70.000 Eura duga za struju.Vucic kaze:"Genije,plati prvo struju,pa da razgovaramo..." Ja sam voljan da platim za prestolonaslednika ali da Vucic potpise u ime vlade da ce imovina biti vracena Karadjordjevicima.Hajde mrdni.

Јово

12.03.2016. 22:55

@Milica - Вучић говори о 88 милиона динара, то је око 700.000 еура. Држава је дозволила да се дуг нагомила како би могла да тргује. И Вучић ту има свог вишегодишњег удела. Али питање је да ли је то права цифра и како се до ње дошло.

Dragan

12.03.2016. 14:46

Bogami, ja kad ne platim struju ostanem bez nje.. Niko me ne pita ni ko sam, ni sta sam.. fik i gotovo!

box

12.03.2016. 14:51

sta je wucela....tra-trazis 70.000 hiljada za izbore...a kad opet dobijete, delite sa njm pola - pola....ili sto bi twoji rekli FIFTI - FIFTI

Žarko

12.03.2016. 15:38

Može tužba ali taksa je 70 000 eura pa izvoli toliko si dužan za struju državi koju hoćeš da tužiš.

Logic

12.03.2016. 17:55

@Freeman - Da li ti, "slobodni čoveče", stvarno misliš da je MOJ narod sposoban da razume samo ovakav rečnik, ton, jezik? Da je na nivou pasivnog, beslovesno slušaoca na čiju se izbornu podršku računa? Pogrešno. MOJ narod ume i da misli, pa čak ako ne ume ni da piše, ume da da ocenu gde treba i kako treba i kako je ko zaslužuje.A od premijera se očekuje da se istim tonom obrati i članovima britanske kraljevske porodice u bliskoj budućnosti - što da ne!

Stavan

13.03.2016. 00:59

@M. Pavlovic - Vucko proba da na neki nacin uskupi izborni pojeni, pa je naso za shodno prestonaslenika A.Karadjordjevica familiju.Princev zahtev za povratk dedovinu je legalan i mora mu se vrati,da podsetim,nedavno je doslo do rehailitizacuju gen.Dragoljubu Muhaljlivica koje je zasmetalo mnogim pa ljudima koji vladaju srbijom,neshvatajuci, da su njihovi dedovi srbiju doveli na ivicu provalije, za sta jos niko nije odgovarao a navode primere sruju ili bilo sta karadjirdjevica famij srbiji dugje.

Darko

12.03.2016. 16:08

Rečnik premijera...a opet, ako neko može da prepozna genija to je AV! ne zna im se broj, koliko ih ima u stranci! Pa predsednik mu, zajedno sa savetnicima ima deset, pa i više godina škole, a sve diploma do diplome

grga974

12.03.2016. 16:22

dok ostali nama "bliski"narodi izmisljaju svoju istoriju,svoju kulturu,svoje Kraljeve nama prokletim Srbima niko nas ne valja. Svaki okupator kroz istoriju pa do poslednjeg druga Tita su otimali srpko-kulturno nasledje a nama je najveci problem Genije koji duguje racun za struju

Петар

12.03.2016. 16:25

Ти Вучићу побеже од Шешеља,али Шешељ из тебе не!Какав речник,и ти си премијер!

posmatrač

13.03.2016. 13:46

@Петар - pero,ova ti je dobra.nego ko plaća struju i sve ostalo na 16 hektara ,na radnike koji tu rade i održavaju mesto gde je sahranjen broz.

Nenad

12.03.2016. 16:26

Kad je neko od nas gradjana duzan za struju 7000 dinara odmah dodju i iskljuce a ovaj veliki prestolomaslednik je duzan samo tricavih 70000 evra i nikom nista, i dalje je koristi. I treba da plati struju.

Јово

12.03.2016. 22:46

@Nenad - Наравно да треба да плати. И платиће. Али шта су држава, Влада, премијер и ЕПС радили до сада? Зашто су тако неефикасни? Зашто су уопште дозволили толики дуг? И какво је то некултурно и примитивно обраћање лицу, било оно престолонаследник или не?

Драган

12.03.2016. 17:40

@msts - A ишао је много пута у Краљевину Енглеску, а у њој је и неко време живео, али ништа од њихове културе није научио. Нашег престолонаследника крстио је енглески краљ Џорџ V, отац краљице Елизабете. Пристојно понашање и лепи манири (на франц.Bon ton) не допуштају једном премијеру вокабулар који он употребљава. Као да говори о неком клошару, а не о потомку најславније и најзаслужније породице за Србију. Премијер, рушећи своје достојанство, руши и достојанство српског народа.

Гага

12.03.2016. 19:23

@msts - Пре би се могло рећи да је вучићев одговор некултуран.Није у питању то шта је рекао већ како је рекао.На другој страни много је рекао о себи и својим схвтањима.

Natalija

12.03.2016. 21:05

@msts - Pa, zar Aca nije genije? Vi cete ga komentarima jos i uvrediti!

ljutko

12.03.2016. 22:59

@msts - Znaš koliko me zanima ko mu je kum...Što ne reče kumi da njeni avioni 1999 zaobiđu Srbiju !?More da se...............!!!!!

Stogod

12.03.2016. 16:36

sa druge strane Aca Trta moze da kaze da ce da plati kad mu vrate njegovo...sustina je da se narod spasava od poplava, penzioneri krpe kraj sa krajem, sve veca stopa nezaposlenosti a oni se prepucavaju preko novinara, koga bre briga za njih, dajte narodu nesto osim zabave i koski za glodanje

Spiridon S.

12.03.2016. 16:42

Gospodine Vucicu,manite se tog populizma,javno se predstolonasledniku ne obraca tako..Moze se to reci i drugacije,nije vam se svidelo obracanje pisca Davida Predsedniku Nikolicu jer je to nepostovanje institucije drzave..E vidite i vi bi trebali vise postovati srpsku istoriju i tradiciju..,kroz vase obracanje sa predstolonaslednikom..Inace smatram da radite u interesu Srbije,i iz razloga tog imacete moj glas na narednim izborima..

pera

12.03.2016. 19:48

@Spiridon S. - Gospodine Spiridon,Srbija je republika, ona nema prestolonaslednika. Gospodin koji se tako pretstavlja obmanjuje javnost.

Spiridon S.

12.03.2016. 21:55

@Spiridon S. - @pera.Naravno da je Srbija republika,to ne osporavam.Karadordevici su neraskidivo vezani sa istorijom Srbije njenom tradiciom i kulturom..Ukoliko verujete u skojevsku verziju istorije,osporavacete tu vezu..Medutim velika je nepravda ucinjena Karadordevicima kao i Srbiji i njenom narodu od strane druga Joze Broza..Ne prilici Premijeru jedne zemlje da se ironicno obraca bilo kome sa "genije"..To su neka pravila koja vaze u civilizovanom svetu,neovisno o tome kako je drustveno uredenje..

Драган

12.03.2016. 17:02

Видим на основу коментара да неки живе у убеђењу да је Брозова пропаганда била истина, а не лаж.1)О фамозном злату захваљујући "Новостима" сазнало се, документовано, ко је колико тона злата узео, међу којима и УДБА,тј.Броз, а краљ ни грама.2)Нека држава плати породици Карађорђевић коришћење њене имовине 70 година, која до данас није враћена3)Оно што је било укњижено на деду, припада престолон.Александру и не може се упоредити с Титом, јер на њега није ништа укњижено,па ни двор, јер није његов.

Jagodinac

12.03.2016. 18:14

@Драган - kako je porodica Karadjordjevic od siromashne familije za samo dvadesetak godina postala jedna od najbogatijih u Evropi? Koliko je to poslova radio kralj Aleksandar , subotom i nedeljom i praznicima da stekne vile, rudnike, vinograde, zgrade, odmaralista u Sloveniji? Kada dokazhu da su sve stekli postenim radom Srbija da im sve vrati.

Slava Rusiji

12.03.2016. 19:29

@Драган - Vrlo nerealno shvatanje. Komunisti i cetnici znaju ici samo u krajnosti, a cinjenica je da su se obe strane ogresile i ovajdile na racun naroda. Ta "kraljevska" porodica potrazuje jako velik broj nekretnina i ostalih nepokretnosti, izmedju ostalog i odredjene rudnike bakra, srebra i zlata. Ostavimo "Titovo zlato" po strani, a odgovorimo na poreklo imovine koju potrazuje "kralj"-na koji nacin su stekli sve to sto potrazuju, kao i kakvog su imovinskog stanja bili po obaranju dinastije Obrenovica?

struja

12.03.2016. 17:44

Mora struja da se plati kako placaju ostali gradjani Srbije! Karadjordjevici bi trebalo da postuju zemlju u kojoj zive time sto ce da plate struju

vlada

12.03.2016. 17:46

Iza "transparentne" udarne vesti, stekao bi se utisak o vašoj slobodi da se o svemu piše, objektivno i bez ograničenja, ali kada vas neko prozove kao medij o vašoj ulozi formiranja "svesti" čitalaca za rehabilitaciju monarhije, vi ste samo "komentatori", ne novinari koji imaju "uredništvo", i to perfidno!To ja pisao... ? Postaće jednog dana "Novosti" ponovo srpske novine, a ne tabloid!

pavle

12.03.2016. 18:05

Dragi citaoci sramota me je sto se ova vlast ponasa ovako prema svim gradjanima kome su KOMUNISTI oduzeli imovinu, koriste njihova imanja i sada ih ismeva pred narodom koji nemoze da shvati da tudja muka i suza pripada naslednicima po krvnoj vezi a ne pripada po pljacki, meni nije nista oduzeto a saosecam se sa ostecenim.

bojan

12.03.2016. 20:57

@pavle - postovani,uredu je to sto kazete da treba da se vrati oduzeto.ali isto tako bi molio i sve koji su dobili stanove od te jugoslavije da ih vrate ili barem da ih isplate po pravoj ceni.

ercov

12.03.2016. 18:10

Ti,genije !? Tipican primitivan recnik ljudi iz vremena komunizma i danasnje vlasti. Kakve veze ima povratak imovine sa napravljenim dugom za struju !? Zasto ste im dozvolili da se taj dug toliko napravi i sa kojim pravom im zabranjujete povratak imovine !? Iskljucite im struju i podnesite krivicnu prijavu kao sto to radite sa obicnim gradjanima Srbije a sve ostalo je stvar nezakonitog i primitivizma maltretiranja porodice Karadjordjevic.

Сина

12.03.2016. 18:28

Какав је такав ипак је неко из краљевске лозе којој је неко нешто и по тим фамозним ЕУ законима бесправно одузео,наравно да треба да плати струју,али када му се врати његова имовина,није премијеру то ђедовина него другом Александру!

filamon

12.03.2016. 18:32

E, moj prinče, tu si se zeznuo. Sve, ali svoju zemlju nemoj da tužiš. Dugo si već tu. Mislio sam da si razumeo Srbiju.

Stavan

12.03.2016. 18:36

Vucko, opljackana imovina I oteta to nije isto, Kraljevini je, ne samo imovina oteta nego joj je bio zabranjen povratak vladavine jugoslavije, kojim je sorosv komunizan arao skoro sesdeset godine i sam uesao prste pa zameras da nije platio struju a koristis Grb kraljevini srbije kroz koji sve-zivo rasprodadoste a na kraju bice kriva karaljevska kruna snojm overavate prodatu drzavnu imovinu..

Naca

12.03.2016. 19:04

Ima ona stara kod nas, koju prestolonaslednik izgleda nije naučio- prvo počisti pred svojim pragom pa onda.......

Dragan

12.03.2016. 19:32

Ma svi moraju da placaju osim Vodjine ljubimice ,zvezdane...evo novih poplava bice i za F4 u Beogradu sve sa Teodosicem na plejmejker..I to sve stane u budzet od 2 miliona ,kako Coki rece,.Coki ,to je onaj sto i pored napada na ljude slobodno seta i sastanci po Srbiji a optuznice za visemilionske kradje to niko ne uzima za ozbiljno.ulozio je u Zvezdu i sve se prasta..Samo u fasistickoj Krcuniji!

ja 030

13.03.2016. 02:29

@Dragan - auuu pa ti nisi decko svestan sebe .... idi navijaj za limoz i eaduj se cipiripi kupu sta li si ti hteo da kazes ovime ???

Miguel

12.03.2016. 19:50

Srbija u svojoj modernoj istoriji nije dotakla dno kao ovo na koje je bacio aktuelni premijer. Sledeći izbori pokazaće da li su građani Srbije sačuvali dostojanstvo i slobodarski duh. Bez obzira budu li glasali desno ili lijevo, svaki glas osim onaj za stranku premijera produžiće nadu da može da zadrži dostojanstvo.

Mex

12.03.2016. 19:56

Auuuu da probamos ponovo , mozda ce sad opaliti . Pa ni Tesla ni Ajnstajn nisu bild takve " GENIJE " ko nas premijer . Kakvog Li respekta prema gradjanima svoje zemlje . Hvala V. N. Vi ste naj !

zaliv.co

12.03.2016. 20:03

Ok sto se tice prestolonaslednika ili kako ga vec zovemo...ali ti si Vucicu jos gori od njega jer galamis o nekakvoj pravdi i zastiti naseg naroda a ovamo nas guras u NATO i EU i ne smes da dozvolis narodu da ima referendum o tome!Sram te bilo !

Mrs B

12.03.2016. 20:51

Da li je ovo recnik Premijera Vlade Srbije? Gospodin Vucic je sve bahatiji. Zasto se on nasao uvredjenim, Prestolonaslednik je rekao da ce da tuzi drzavu a ne Gospodina Vucica, pa ne misli valjda Gospodin Vucic da je on drzava, on je predstavnik Vlade u narodnom parlamentu, nije on Srbija.

mladjar

12.03.2016. 22:21

Nisam simpatizer prestolonaslednika, ali premijer se opet koristi neprimerenim recnikom. Ali nije to nista novo. To je stil, 'ako ti meni vratis olovku, ja cu tebi zvaku'. Budi bog sa nama!

mladjar

12.03.2016. 23:17

@mladjar - Slicne infatilne izjave u vezi naoruzavanje Hrvata, I ona 'imam para za vece povecanje penzija, ali eto ja necu...

ana

13.03.2016. 00:35

mozeda tuzi a država nema odakle d amu napplati struju n dok ne dobije imovinu. Živeće u komunizmu.

Sima Simonovic

13.03.2016. 00:52

prvo da dokazes da je tvoja imovina. po cemu? VI Ste gospodine jugoslovenski princ a ne Srpski. zahvalite vasem imenjaku masinu na brisanju Srbije sa mape I pravljenju Juge. a ti Vucicu,svaka cast. evo da se I ja prvi put slozim sa premijerom.

seljak LA

13.03.2016. 08:07

I sta je tu trebao Vule da uradi, da plati Karleusi ili nekoj drugoj da bi gospodinu otpevali ono sto treba da mu se kaze,ma nemojte molim vas, ako je kralj nije bog.Ono sto je potroseno ima da se plati, malo li su zlata izneli iz nase zemlje.Od cele price koju znamo, da poverujemo cetvrtinu pa je uzas sta su uradili sa njihovim sardnicima na stetu naseg(blentavog) naroda, a ovoj gospodi kojoj se ne svdja recnik vuletov, pa slusali ste lepe reci od njegovih predhodnika i sta imate od toga.......

Јово

13.03.2016. 12:08

@seljak LA - Ваљда ће доћи неко способнији од "Вулета" ко ће знати да наплати стују.

stoletova analogija

13.03.2016. 18:02

@Stojan - e stole stole ko te doveo dotle da nemas za struju.....prestolonaslednik?

Лаки

13.03.2016. 11:48

Врати ти прво човеку његову приватну имовину коју су незаконито присвојили комунисти и њихова деца, па нек од тога врати дуг. Важи?

MILA

13.03.2016. 11:53

Moje misljenje je da nikad nije trbalo da pristanu da dodju u Srbiju.Nagovoreni su onda ,zna se od koga,raznim obecanjima i eto ih.Svuda su ziveli za djabe pa i ovde.Oni nemaju pojma o mukama ovog naroda za vreme i posle rata.Ziveli su mirno i udobno kao i ovde.Greska je bila povracaj Jelisaveti,pa naravno da hoce i oni.Ima ih podosta,ljudima je"potrebno"a mozda su vec potrosili zlato.Velika greska je njihov dolazak ovde,da se ovoliko dodatno uznemiravamo.

Pitanje

13.03.2016. 11:58

za Vucica.Jel placaju Crnogorci komunalije i stuju u zgradama koje koriste za potrebe Crne Gore u Beogradu?

Јово

13.03.2016. 12:31

Погледах мало на интернету и видех да Вучић појма нема колоко они дугују за струју. А појма нема ни колико су платили. Или зна, а обмањује народ.

vladimir

13.03.2016. 12:41

Ovi crno morci postadoše vece kate. od. hrvara. Srbijo zaboravi na te. dve drzave okrenise sebi

Danijel Danilovic

13.03.2016. 12:49

vučić se polako ponaša ko Staljin a ne ko tito. kao da je Srbija njegovo vlasništvo. toliko bahatost nema ni bangladesu. prvo ti komunisti otmu imovinu pa ti vucic imovinu preokrene u kulturno bogatstvo haha a ti se uhvati za uši i buni se. Srbija je postala fašistička banana država i ima novog Firera aleksandra vucica . narod više nema nit slobodu niti dostojanstvo. trebao bi polako ustanak. vreme je

bebic 04

13.03.2016. 14:22

@Danijel Danilovic - vodju bih da pitam kada ce nama penzionerima da vrati ono sto je oteo?obecao je dace vracanje poceti od nove godine ali ne rece od koje,mozda kad srbiju uvede u fasisticku uniju evrope?