Пуцали сте на мене, ја вам опраштам и поклањам живот! (ВИДЕО)

Новости онлине

14. 07. 2015. у 21:07

Пуцали сте на мене, ја вам опраштам и поклањам живот! (ВИДЕО)

Ратко Младић

Шта се заправо догађало у Сребреници 1995. године и како се генерал Ратко Младић обраћао избеглицама сведочи овај видео који је дуго био цензурисан
Шта се заправо догађало у Сребреници 1995. године и како се генерал Ратко Младић обраћао избеглицама сведочи овај видео који је дуго био цензурисан.

Овај видео снимак познат је од раније, али сам један његов део. Оно што је до сада скривано, што се крило од очију јавности, коначно је изашло на видело - како се Ратко Мадић обраћао избеглицама из Сребренице и Жепе.

Након што је Сребреница пала, муслимани из Жепе су се предали, а генерал Младић је наложио њихову безбедну евакуацију ка територији које држе трупе Алије Изетбеговића. Младић је ушао у сваки од аутобуса у коме су били муслимани, спремни за евакуацију, лично ушао, представио се и у сваком одржао сличан кратак говор, обећавши безбедан пролазак и пожелевши срећан пут и миран живот.

"Ево дошао је дан да ме видите уживо. Свашта су вам причали о мени. Сад ме гледате, ја сам генерал Младић.... Жао ми је што је до овога дошло, али криви су неки међу вама, ја не! Срећно!"

"Дошао је дан да ме видите уживо. Желим вам срећу и да више не ратујемо! Да се снађете у животу и сви да живимо у миру... Памет у главу, ово вам је направио Алија и његова банда.... Довиђења", овако је причао Младић у обраћању избеглицама.

Он је такође упозорио војно способне и нагласио да им сад поклања живот, иако су неки од њих на њега и пуцали.

"Међу вама има и војно способних, који сте до сада на мене пуцали. Свима вам опраштам и поклањам живот. Сви сте безбедни и све вас пребацујем за Кладањ. Немојте више долазити преда ме на фронт. Следећи пут нема опроштаја. Сад вам поклањам живот. Ја сам према вама милостив, а ви према нашој деци нисте били 92 године у кањону Жепе".

Некима се и лично обраћао објашњавајући ситуацију у којој с налазе:

"Мехмеде, жив ми био и памет у главу. Могли сте ви да живите овде, нико вас не би дирао да се ваши нису лаћали нашег живота и улазили у наша села. Срећно децо, растите у миру!".


(Извор: srbijadanas.com)



Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (76)

Dragoljub

14.07.2015. 21:24

Vremenom će svašta isplivati u javnost ali će ljudi reči, ma koga to još interesira

Право Србин

14.07.2015. 21:27

Према непријатељу будите немилосрдни! Према заробљенику милостиви! Чојство испред јунаштва! Ђенерале праштај, нисмо те достојни! Постали смо колонија која те издала!

Aлекса

14.07.2015. 21:36

у личној архиви дуго имам овај снимак 15 пута сам га стављао на Јутјуб и 15 пута је обрисан!!! жалосно шта се ради

ман.сити

14.07.2015. 21:43

Српску војску је водио школован и цивилизован официр,а муслиманску криминалац и убица.

La Vera Storia

14.07.2015. 21:45

A mi smo ovog coveka uhapsili i predali ga u ruke zlotvorima sa zapada.. jadna li si Srbijo..

tacno je ovo

14.07.2015. 21:48

posle ovog oprostaja su zavrsili videli ste prelazili su povise glava u rukama i direkno zakopani bio je direktan prenos i verovatno i ove novine su pratile sahranu oih ljudi kojimjemlad antovo zot zato je kraj ne prikazan ovog filma zna se gde su zavrsili imamo ciojo film bas cio film pozdrava koliko ovog meseca ce bit objavljen

Tikov

14.07.2015. 21:48

Apis, Draza, Mladic, nikakvi politicari borci predati izdati od belosvetskih marioneta i pijuna, politicarobnjaka i gradjana bez mozga. Apis ubijen i Grcima citaj Englezima predata pomorska Makedonija pristup do grckog mora. Draza ubijen hrvatizacija katolickih Srba kompletirana, pocetak desrbizacije Crnagore Mladic predat da umre u Hagu pristup do Jadranskog mora prodat za dolare, bezvredne. VI NISTE SRBI.. Ziveli Srbi

Besposlen

14.07.2015. 21:49

Realno gledano tim nesrećnim ljudima je bio veći neprijatelj njihov predsednik Izetbegović Alija, nego Srpski General Mladić! Kao što se može videti Mladić ih je bezbedno ispratio da idu na teritoriju pod kontrolom Alijine vojske pa čak i vojnosposobne muškarce koji su nosili pušku i pucali na srpsku vojsku! A isto tako se može videti u dokumentarnim filmovima koji su se pojavili nedavno da ih je njihov predsednik Alija svesno žrtvovao kako bi izazvao intervenciju NATO bombardera

Branko

14.07.2015. 21:50

Ljudi, novinari, mediji, ako g.Mladiću želite iole dobro, molim i kumim vas nemojte više objavljivati ovakve i slične sadržaje. Nemojte ga "braniti" na ovaj način. Ovako kako ga branite samo dopunjujete optužnicu Haškog i drugih tribunala.

Milorad

14.07.2015. 22:55

@Branko - Branko, brate ništa te nisam razumeo. Šta li si ti hteo da kažeš? Verovatno, po principu, ajde bilo šta da kažem, pa nek je i glupo!

ЗВЕЗДАН

14.07.2015. 21:54

„Сад вам поклањам живот. Ја сам према вама милостив, а ви према нашој деци нисте били 92. године у кањону Жепе". Тако раде прави војници и јунаци. Нажалост, ово је „лекција“ коју босанскимуслимани и Хрвати никако да науче, а стално је понављају, и имају достојанства и образа да изигравају „жртве“ геноцида.

Safo

14.07.2015. 22:01

Pa da ,on je "gospodar zivota i smrti".Micite ovo ne brukaj te s jos vise.Sami sebe upadate u zamke.Znam da ce biti neobjavljeno,ali.......

MOРАВАЦ

14.07.2015. 22:35

@Safo - Safo,pogledaj da ti ne stoji u dedidoj kući na tavanu ikona Svetog Nikole.Nije General bio gospodar zivota i smrti u bivšoj BiH nego zapad na čelu sa NATO zlikovcima...

Радован

15.07.2015. 09:35

@Safo - Наравно да је господар живота и смрти кад је заробио зликовце који су против његове војске ратовали и убијали Српски народ. Није их упутио на преки војни суд који би их по закону осудио на смрт!

Vladimir

14.07.2015. 22:03

U autobusima su samo zene sa bebama i poneki starac. I ko je uopste on da im "poklanja zivot" kako kaze?

Siniša

14.07.2015. 22:35

@Vladimir - Zato što njihovi"junaci"nisu ženama i deci poklanjali žitov,nego su ubijali sve redom. Zato on to tako kaže.

Marko

14.07.2015. 22:48

@Vladimir - Sinisa muska populacija je pobijena, ako nisi cuo u par navrata kad je rekao malte ne da se iznenadio da ima vojno sposobnih imalo je pacifista 100% medju ljudim muske zrele zivotni dobi koji nisu hteli da prate ideologiju nijedne strane ali on ih je klasifikovao najverovatnije zato su u autobusu zena deca i starci.... To su uradili i u srebrnici, to su radili na kosovu i na taj nacin su pokrenuli etnicka ciscenja a ko im je servirao to da urade je???

momcilo

14.07.2015. 23:09

@Vladimir - Vladimire pokrise po glavi i da cutis dok je on ratovo ti si lupao u SERPE Po Beogradu.Pogledaj jos nekoliko puta snimak, pa ces da vidis koliko ima vojno sposobnih, ali pretezno su zene deca i starci, kan njihovi muskarci nisu smeli da se predaju, koje su zlocine pocinili nad sepskim zivljem u okolini srebrenice

Ненад

15.07.2015. 00:27

@Vladimir - Тужно је што неко ко се зове Марко оставља овакав коментар.

Marsal

15.07.2015. 07:20

@Vladimir - Cime se ti hranis kad si tako pametan? Da nisi kojim slucajem rodjak Natase Kandic?

hristina

15.07.2015. 08:58

@Vladimir - Vladimir/ Marko/ Ko je on? U ratu, general vojske koji sevojnicki drzao sporazuma o demilitarizovanoj Srebrenici! Sto druga strana nije. Muslimani su tajno naoruzavani, udarali Srbe s'ledja, ubijali i klali. Ako vidimo ostatak ovog filma, cuce se i svedocenje komandujuceg plavih slemova u Srebrenici, koji jasno kaze: ako ne prestanemo sa krsenjem sporazuma, Mladic ce uci u Srebrenicu! Sto se i desilo. Sta tu kome nije jasno? Pucali ste na mene i pored dogovora o miru, i evo me, da se odmerimo!

nemanja

15.07.2015. 10:03

@Vladimir - pa ne znam , mozda po tebi i nije niko ali po meni je dovoljno sto je on ONAJ od koga im zivoti zavise pa im sto tako te zivote i moze pokloniti.Ukljuci mozak ne budi retard

hristina

15.07.2015. 11:23

@Vladimir - Vladimir, Marko i svi ostali, ako vam je stalo do istine, pogledajte: Zabranjena istina o Srebrenici. I ako vam uspe da taj uzas i zlocine Nasera Orica nad Srbima, odgledate u jednom cugu, onda imate jake stomake! Meni su trebala dva dana, plakala sam, cupala kosu, dolazilo mi da povracam, i pitam se i pitam vas: kako je moguce da Naser Oric nije osudjen bar na smrt?!

Veritas1389

14.07.2015. 22:05

Овај снимак је свима које је истина интересовала врло познат и то цели без цензуре. Долшло и вама из дупета у главу кад сте сад почели да објављујете овакве ствари. Само напред истина је можда спора али је не уништива.

ap0qalypto

14.07.2015. 22:10

nezahvalno je zauzimati stranu, jer ne znas sta je zapravo bilo. svakako da Srpski oficiri odrze rec

СВЕМИР

14.07.2015. 22:12

Мени лично су најдрагоценији видео снимци пробијања српског војног обруча од стране паравојне муслиманске банде. Разлог јесте што се њима доказује присутност Насерових злочинаца у УН заштићеној зони, али и злоупотреба сребреничког становништва у сврху живог зида приликом бежаније. Нажалост, постоје пуно доказа које српско правосуђе игнорише. Како и не би, када тужилац Вукчевић иде "руку под руку" са НВО предузећима и јавно оптужује српски народ за геноцид. Лично сам се уверио гледајући РТВ.

Srbin Po Krvi

14.07.2015. 22:30

Đenerale nek je tvojoj majci hvala. Uradio si posao ispravno. Pred Boga ćeš otići čista srca.

Ivan

14.07.2015. 22:43

Ovo nije dokaz da nije kriv ili da je kriv.Ovo je video koji apsolutno nista ne dokazuje. Mogao je biti snimljen kao naivan i prost (brdjanski) pokusaja gradjenja laznog imidza i alibija za ono sto ce da usledi. Ljudi budimo objektivni. Cela prica o Srebrenici je ponovo potegnuta jer EU i USA ponovo nemaju mira i rade na tome da nas zavade zarad njihovih mracnih pobuda. Opametite se jednom, Albanci, Muslimani, Hrvati i svi ostali narodi koji nas okruzuju treba da su nam najbolji prijatelji.

Nemanja

14.07.2015. 23:10

@Ivan - Dok mi njih gledamo kao prijatelje, oni nas gledaju kao mete, i imaju pretenzije na nase teritorije, ali i to je valjda prijateljski, od srca.

posteno govoreci

15.07.2015. 00:55

@Ivan - @ivan sta ako nisi upravu, sta ako je bas ovako kako izgleda (uglavnom je onako kako izgleda), hoce li te biti sramota sto si nasjeo na propagandu, ili ces nastaviti da se trudis?

liverpool

15.07.2015. 09:33

@Ivan - @Ivane, ne mozes tako tvrditi, cinjenica je da se to desavalo.Sada bi trebalo da se nadju ljudi koji su bili u autobusu, dali su u Kladanj dosli autobusi, a tvrdim da su svi dosli do Kladnja, znaci....Nije ovaj snimak samo radi alibija. Sa druge strane, zlocini su se desavali, zamisli da ti pobiju najmilije iz zasticene zone a onda ti ides u oslobadjanje tih teritorija. General Mladic nije mogao biti sa svakom jedinicom a ti imas priliku da se osvetis.Naravno, iskljucivo prema vojnicima.

Владимир

15.07.2015. 17:07

@Ivan - Па добро Иване, ај' ти сада нађи доказ, барем приближно јак као овај видео, који доказује да је крив? Нема... Само немој причати празну причу, или нечије недело закачити за Младића, него конкретно, као овај видео.

Е мој генерале

14.07.2015. 22:50

Да си нам жив и здрав, једва чекам да те браћа Руси одведу у Москву на опоравак, извини за све наше погрешне изборе, за све ове грешне власти Србије које су изручиле највеће српске синове у Хаг. Историјска срамота за нашу државу су сва та изручења, али Србија памти.

greska

15.07.2015. 00:04

ja se izvinjavam ali ovakvi filmovi o ovakvim osobama mislim da je veliki promasaj nema veze ko je i sta je dali se radi ovde o mladicu ili se radi o oricu tu nema korist ni musliman ni srbin ovi su ljudi kostali i srbe i muslimane i danas trunu i jedna i druga strana nejakoh i bespomocni znaci ovakvima se sudi a ne uvelicavaju znaci nije njima mesto na stranicama nijednog lista samo zatvor hvala

Стефан Зоран

15.07.2015. 00:12

Пре неколико година гледао сам немачки документарни филм. У њему се види и разговор Младића са становницима ослобођене Сребренице. Генерал поручује свима да ко жели може да остане без страха, а ко не жели биће евакуисан. Наравно, погађате да се његов разговор не преводи, а сам филм говори о "тешким злочинима" Срба над цивилима. Нико се није запитао како је то било могуће у присуству јединице УН (зато је холандски гарнизон био касније оптужен за саучешће, да би лаж о "геноциду" била уверљивија)!

Стефан Зоран

15.07.2015. 00:21

Марко, а где су ти војно способни "пацифисти" били? Зашто су бежали кад су имали заштиту војних снага УН? И зашто су се плашили? Да ли знаш шта се дешавало од 1992-1995. у околним опустелим српским селима? А у самој Сребреници није затечен ни један једини Србин!

Dumar

15.07.2015. 00:54

Uz tebe je Srbija koje vise da nema. Kada su ubili najvece junake, ubili su i nju. Zato se samo u Velikog Boga uzdamo i u Njegov sud. Nemamo u koga drugog.

tihavoda

15.07.2015. 01:11

Bože, ako te ima, osvijetli put slijepima, možda progledaju! Frapantno, čovjek je malte ne, humanitarac! Bože, koliko je ovdje na forumu izbrkanih glava i smetenog uma! Tu su i autori teksta. Sve je to zbog urote, ali u glavama ovakvih tekstopisaca. Biser do bisera. Iz koje su samo školi ispali? Oni su najveći mrak Srbije.Draga Srbijo, s ovakvom brukom i ovakvim glavama, nećeš stići ni ispodprosječne, za idućih pedeset godina! Na žalost. Dug je tvoj put do zore i svanuća!

Ма јел' тако

15.07.2015. 18:42

@tihavoda - Ти брате никада нећеш видети сунце, јер трчиш за месецом у мрак.

Trebinje

15.07.2015. 01:37

vodio je nase momke iz trebinja na gorazdu. licno isao prvi preko minskog polja. vojnicima se obracao sa vojnice a kada je frka sa braco. veliki covjek i citava Republika Srpska se u njega kune. svaki od njegovih vojnika bi polozio zivot za njega. ziv nam bio djenerale. mi boljeg imali nismo...

Milos Lazic

15.07.2015. 02:09

Generale Srbija je uz tebe,bog ce kazniti one koji su te prodali,a to sigurno nisu pravi srbi!

Srbijanac

15.07.2015. 02:24

Treba sve prevesti na engleski, ukljucujuci i video pa tako na engleskoj verziji sajta imati na samom sajtu kako bi ljudi sa pretrazivaca google lako sami dolazili na tu stranu i informisali se o "genocidu u srebrenici" kao i "istini i pomirenju". Puno ljudi tako dolazi na sajtove susednih drzava i informise se pa su kroz ovih 20 godina saznali "za njihovu istinu".

Predrag Zdrale

15.07.2015. 02:59

"Za mene nije bitno koliko cu ziveti, vec mi je bitno sta cu za svoga zivota uraditi za svoj narod i koliko cu doprineti da se on u ovom teskom stradanju spasi od svih onih koji su na njega krenuli." General Ratko Mladic

Vlada

15.07.2015. 03:47

Posle onakvih zverstava koja su se desavala u Srpskim selima par godina pre pada Srebrenice,svaka iole prava vojska bi streljala zarobljene vojnike.Naravno,tu je stradalo i nevinih ljudi,ali takav je rat !!!!!

Milan

15.07.2015. 05:59

Kakav divan covek i oficir! Pa ne bi takav oficir naredio da se pobije 8000 ljudi (i dece) vezanih zicom! A i odakle mu toliko zice?? Poklanja zivot? Bog?

Milan

15.07.2015. 08:36

Evakuacija? To je deportovanje, tj. etnicko ciscenje. A muskarci su likvidirani metkom u potiljak.

Gojko

15.07.2015. 17:26

@Milan - Meho,gledao sam na internetu proshle god.ovaj snimak[deshava se na kontrolnom punktu ruskog UNPROFOR-a].Zepski muslimani su bili bolji od srebrenichkih[ubili su u zasedi tih 6 srpskih vojnika koji su nosili hranu ostalima i zato su u pratnji ovog UNPROFOR-a i poshtedjeni.Zepski vojnici su se predali nama preko Drine i tako spasili.

sonsi

15.07.2015. 10:00

Da,to je general Mladic,to je pravi Srpski oficir...Da je Naser Oric ovako zarobio Srbe,svi bi bili ubijeni do poslednjeg..Sta je samo uradio u Kravicama,pobio i staro i mlado..General Unprofora Mekenzi,izjavio kad je vidio zlocine Nasera Orica u Kravicama,znao je da ce se general Ratko Mladic osvetiti..to ima sve u Mekenzijevim memoarima..

Zoran

19.07.2015. 08:42

@sonsi - Upravo to što je opisano u vašem komentaru ima naziv: GENOCID NAD SRPSKIM STANOVNIŠTVOM.

вук

15.07.2015. 10:33

Поносим се што сам био војник генерала Младића. Живео нам, команданте

SunReiser

15.07.2015. 11:10

Ovo je nesto sto treba da se uci u svim vojnim i civilnim skolama na svetu, to je Srpski general. Poklanja zivot iako su neki od njih pucali i ubijali srpsku decu i civile.

Petar

15.07.2015. 16:47

Svaki Srbin Svaki bosnjak Svaki Hrvat mogu biti ponosni i dostojanstveni sto imamo najboljeg Generala u svetu sa njegovom vojnom doktrinom za uspesno ratovanje u JUGOSLAVIJI . NIKOM I NISTA NE MOZE. !!!

Стиг'о Брат Марко из АМЕРИКЕ!

15.07.2015. 19:36

Спасио и одбранио моје село и Републици Српској, наш понос и дика!Херој!

JEbo mladica

12.07.2019. 22:49

@Стиг'о Брат Марко из АМЕРИКЕ! - Kako spasio mislis oduzeo selo koje je bilo u RBIH a sada entitetu RS-a,nista protiv tebe

Đura Zmaj

15.07.2015. 22:50

A mogli bi i haški tužioci i branioci da pozovu nekog iz ovih autobusa, što spasene živote i duše General isprati, pa da kažu neku reč pred Bogom i narodom...

dule trubica

16.07.2015. 14:20

Naser Oric je pobegao na vreme ali ostavio veliki broj svojih boraca i sugradjana da plate ceh za sva nedjela sto su i dovela do pada Srebrenice. General je bio milostiv makar prema Zenama i deci koliko god to negodovali svi koji vicu suprotno. Nazalost ubijeni su i mnogi obicni ljudi vojno sposobni svi znamo da svaki rat ima svoje zrtve. Ovo nikako nemoze biti genocid. Zlocin da ali Genocid NE.

Paja

30.07.2015. 22:18

Sa tuzlanskog aerodroma je puno njih iz Srebrenice prebaceno u USA (aerodrom Fort Bragg) i onda naseljeno u Carlyle Pennsylvania (univerzitetski gradic pored baze Fort Bragg). Malobrojni lokalni Srbi 'starosedeoci" imaju problema sa njima, agresivni su i netrpeljivi. Tamo ih ima mnogo, celo naselje. Ko li im je dao "zelene karte"?

stari doktor

27.11.2018. 08:03

Ima i onaj drugi snimak koji sam gledao prvih dana na TV nekoliko puta, gde Mladić sedi za stolom sa Tindemansom i još jednim mršavim čovekom, navodno učiteljem i predstavnikom muslimana, gde Mladić, pušeći cigaretu na čibuk kaže ovome doslovno:"Pazi sada, prijatelju, šta ti kažem, od vas zavisi da li ćete živeti ili nestati zauvek...", ubeđujući ga da pozove muslimane koji beže da se predaju...