Караджићу одбијен захтев

ФоНет

14. 01. 2013. у 16:53

Караджићу одбијен захтев
Расправно веће Хашког суда одбило је захтев Радована Караджића да изда обвезујући налог за сведочење бившем команданту Армије БиХ Насеру Орићу
ХАГ - Расправно веће Хашког суда одбило је захтев бившег председника Републике Српске Радована Караджића да изда обвезујући налог за сведочење бившем команданту Армије БиХ Насеру Орићу у Сребреници.

Судско веће, под председавањем јужнокорејског судије О Гон Куона, навело је да Караджић није исцрпео све могућности да приволи Орића на добровољну сарадњу и сведочење, док је с друге стране, већ упозорен да судије неће олако издавати обавезујући налог.

Како преноси Слободна Европа, Караджић је у захтеву навео да Орић има потребне информације у корист његове одбране у вези оптужби за геноцид у Сребреници.

"Не постоји кључнија особа у вези војних активности у Сребреници у раздобљу 1992-1995 него што је то бригадир Орић", навео је у захтеву Караджић, тражећи од судија да наложе влади Босне и Херцеговине уручивање обвезујућег налога Орићу.

Хашки суд је 2008. ослободио Орића кривице за злочине почињене над грађанима српске националности у Сребреници и околици, усвојивши његову жалбу на првостепену пресуду од две године затвора коју је добио због пропуста кажњавања директних починитеља недела.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (10)

zoks

14.01.2013. 17:29

Sve ce oni u tom sprdistu od nazovi suda da urade da se ne bi ubijena istina objavila!Istina je od Boga,a laz od sotone!

Dejo

14.01.2013. 17:36

Haska "pravda" hehe. Ovo je vece pravno ruglo nego sto su svojevremeno napravili Hitler ili Staljin.

Dragan Todorovic

14.01.2013. 17:58

Srbi moji i moji srpski gradjani,a ko boga ima i ja vas sluga bozji-Prizovite se svesti i primite naseg princa Aleksandra Karadjordjevica za Kralja Srbije. A to sto On bolje zna engleski od srskog to je dar Bozji da nas brani od spoljnog neprijatelja!A srpski zna sigurno prvi ministar!!! A sad da prevedem na srpski-bolje Mu je da nezna srpski nego da zna hrvatski.bosanski,crnogorski i razne druge maternje jezike!!!...!!..!.

ljubo.v

15.01.2013. 21:32

@Dragan Todorovic - ajde ti brate na pregled, kod psihijatra... stvarno ti preporučujem, za tvoje dobro....

VP7710BG

14.01.2013. 18:17

Zasto bi Orlic bio duzan svjedociti u obrani Karadjica kad u slucaju protiv Gotovine nitko iz vojnog vrha i SDB jednako nije bio obavezan svjedociti u umijesanst Srbije u rat u Hrvatskoj. Sud se nepristrano vlada u svakom slucaju u izdavanju obavezujucih naloga. Dragi kriticari haskog suda u njemu ne sude korumpirani suci iz podrucja bivsih drzava nastali raspadom Jugoslavije ...

zoks

14.01.2013. 18:22

@VP7710BG - U njemu sude korumpirani "suci" iz redova onih koji su izazvali terorizam svuda po svetu,da bi imali kakav takav razlog da rade ovo sto rade po svetu!A to su amerikanosi i njihovi podrepasi!

kapetan

14.01.2013. 19:03

KARADZICU promeni veroispovest u bilo koju drugu i bices oslobodjen optuzbi...sta da ti radimo kad si Srbin Pravoslavac..tako Hag radi na tom principu.

sMile

14.01.2013. 20:54

@Mirsad-Bihac - Ti si pobrko , ko je zlocinac,, al nema veze ti si iz Bica,,!! ;-))

Mirsad-Bihac

14.01.2013. 21:06

@Mirsad-Bihac - sMile nema veze sto sam iz bihaca,i nisam nista pobrko.Da nije bilo srpske vojske,ko zna sta bi i sa nama bilo.Babo je nas htjeo samo mir.A ovi zlocinci sto nisu htjeli mir,i sto su i muslimane uvukli u rat,a to mislim na Tudjmana.Mile treba biti objektivan.