Француски произвођач предузеће кораке како би уштедео 2 милијарде евра до 2022. године. Да би остварио планирано резање тршкова, Ренаулт разматра и затварање неколико фабрика, пише AutoNews позивајући се на локалне медије.

Међу фабрикама које би могле да буду угашене је и она у Дјепу. Реч је о једном од најмањих погона француског произвођача у коме је запослено 400 радника.

У Дјепу су се претходно израђивали модели РеноСпорт одељења, али и, услужно, мали електрични аутомобили компаније Balloré.

Сада је Дјеп дом обновљене спортске марке Alpine, па се у фабрици од 2017. производи нови А110, ривал “porchea 718 cayman”. Међутим, продаја „алпине А110 „на европском тржишту је испод очекивања.

Према последњим подацима пре пандемије коронавируса, у фебруару је купцима испоручен свега 61 аутомобил. У 2018. продато је само 1.950 ових аутомобила, а прошле године 4.376 возила.

Друга фабрика која је у опасности је погон у Флинсу, покрај Париза, који је отворен још 1952. године. У Флинсу се производи електрични „reno zoe” али и „nissan micra”.

Прошле године је погон претрпео ударац од стране челника Ренoa, с обзиром да је производња модела „clio” премештена у Словенију и Турску.

Преостале две француске фабрике којима прети затварање су Шоази ле Роа са око 250 запослених и Морбијан, где ради око 400 људи.

Уколико дође до гашења свих наведених погона, угрожено је неколико Рено модела. Осим „alpine А110, то су и „megane”, „koleos”, „talisman”, “sceninc” i “espace”.

Подсећамо, половином маја Ројтерс је објавио да Ренаo намерава да укине неке моделе из своје гаме, наводећи да су први на удару управо „sceninc”, “espace” и талисман“.

(Б92)