Нова погодност за власнике возила у Србији: Продужили гаранцију због короне

NovostiOnline/П.Ж.

среда, 08. 04. 2020. у 11:22

Нова погодност за власнике возила у Србији: Продужили гаранцију због короне
Позвали смо више увозника аутомобила у Србији и од свих смо добили скоро исти одговор – гаранција ће бити продужена и нико не треба да брине око тога
Велики број читалаца „Новости“ интересовао се протеклих дана око гарантних услова за аутомобиле и вршења такозваних редовних сервиса.

- Шта се дешава ако не одем на редован сервис да ли ћу изгубити гаранцију – била су нека од најчешжих питања.


Позвали смо више увозника аутомобила у Србији и од свих смо добили скоро исти одговор – гаранција ће бити продужена и нико не треба да брине око тога.


- Власници „Тојотиних“ возила у Србији неће изгубити гаранцију уколико не обаве редован сервис током ванредног стања због вируса корона. Да би задржали право на гаранцију довољно је да то учине два месеца након укидања ванредних мера, а једини услов је да не пређу више од 1.500 км преко прописаног интервала – рекли су нам у „Тојоти Србија“ а и у већини других компаније које увозе нове аутомобиле добили смо сличне одговоре.


У пракси то значи ( уз савет да се обратите застуопнику вешег бренда) да власници своја возила могу да довезуу на редован сервис у року од два месеца након укидања ванредних мера везаних за вирус корона, уколико је возило у редовној гаранцији; На редован сервис могу да дођу до 31. маја 2020. године (овај период ће се по потреби продужити), уколико је возило у продуженој гаранцији, а термин за редован сервис возила између 1. марта и 30. априла 2020. године.Услов је да не пређу више од 1.500 километара додатно на прописани сервисни интервал.


Треба истаћи и да је већина увозника,продаваца и сервисера, омогућила и сервисирање возила тако шро је довољно да се власник аутомобила на пример, јави телефоном,мејлом,или неким другим начином овлашженом сервису, закаже термин а из сервиса ће доћи овлашћено лице на адресу власника ,преузети (без контакта) возило, одвести га на сервис, а затим ће сервисирано возило вратрити дезинфиковано и опрано власнику.И плађање је омогужено „без контакта“, тако да се максимално пази на здравље и власника возила и запослених у сервисно-продајним објектима.


Ова услуга је бесплатна.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације