Од јануара до краја марта немачки прозвођач аутомобила BMW продао је за 20,6 одсто мање аутомобила.

Пандемија вируса корона је довео до пада продаје у Кини у фебруару, а у марту И у Европи и САД, саопштила је компанија.

У Европи су тренутно због вируса корона око 80 одсто свих продаваца аутомобила затворени, а у САД је то на 70 одсто, подсећају из БМW-а.

У фабрикама у Европи И Северној Америци производња је стала, а концерн прилагођава ниво производње флексибилно потражни, рекао је директор задужен за финансије и продају Питер Нота.

У Кини на основу великих поруџбина видимо прве назнаке опоравка, додао је он указујући да је пре свега важно да се обезбеди здравље запослених, ликвидност и дугорочни успех компаније.