Концепт аутомобил: Рено морпхоз возило из будућности

П.Ж./Новости онлине

06. 03. 2020. у 22:15

Концепт аутомобил: Рено морпхоз возило из будућности
Овај аутомобил је у суштини "друг на друму"
Како у мајсторској радионици "Реноа" замишљају возило будућности ?

Једна од визија представљена је "морпхозом", несвакидашњим аутомобилом које, кажу у "Реноу" помера границе.

Концептно возило "morphoz", наравно футуристичког дизајна следи и једну стратегију "Реноа" коју су назвали "Life Flower" коју чине појединачне "латице" од којих свака представља по једну фазу зу животу појединца.

Да поједноставимо: Овај аутомобил је у суштини "друг на друму".Приђете му, он вас препозна и поздрави."насмеши" вам се низом светлосних ефеката.махнете руком возило се откључа... Сместите се у кабину и кажете да ли да вас аутомобил сам вози или ви желите да управљате.Наравно погон је електрични.И аутомобил има могућност да отклони ману (тренутну) електромобила.Јер, ако вам 400 км домета није довољно једноставно одете на за то предвиђену станицу. И тада возило које има "конфигурацију сити" дужине 4,4 метра мења у "конфигурацију травел" дужине 4,8 метара. И промени и батерију па добијете домет од 700 километара...

Ширина и висина аутомобила остаје иста.

Вратимо се кабини аутомобила.У средишту футуристичког управљача овог возила се налази 10,2-инчни екран који приказује основне информације о вожњи и сигурносна упозорења. Простор иза управљача наизглед је празан, без праве инструмент табле и екрана мултимедијалног система.На захтев возача - који одлучује и о спуштању екрана - контролна табла се отвара како би се подигао екран инструмент табле . Јединствени широки екран приказује информације о вожњи и мултимедијалне садржаје.

Екран се може активирати независно од тога да ли управљате возилом или је укључен аутономни начин рада.Ауто им и функцију за интеракцију која омогућава сувозачу, али не и возачу који је све време окренут према путу, да се окрене наспрам путника на задњој клупи како би разговарали или уживали у заједничким активностима. Путници затим могу да приступе средишњој конзоли смештеној између предње и задње клупе и да уживају у великом екрану као код куће.

Концептно возило нуди аутономну вожњу трећег нивоа, према дефиницијама организације "SAE International". Познат и под називом "Без погледа - без руку", овај ниво аутономије омогућава возачу да препусти управљање возилу у одређеним ситуацијама и на саобраћајницама на којима је то дозвољено, на пример на аутопуту или у саобраћајним гужвама.

Возило може самостално да одржава размак од возила испред, задржава вас у траци чак и у кривинама као и да се покреће и зауставља у саобраћајним гужвама. Међутим, возач мора бити спреман да преузме контролу чим га систем упозори (у неколико секунди). На пример, у случају лошег времена или изостанка ознака на путу. Због тога управљач возила увек остаје на месту, чак и кад се екран инструмент табле у потпуности спусти.


ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ: "Рено" представио "каптура"


Аутономна вожња трећег нивоа омогућава возачу да помери поглед са пута и руке са управљача након што препусти управљање возилу. Може да се служи мултимедијалним системом у возилу како би диктирао е-поруку или СМС, прегледао и користио мултимедијалне садржаје итд.

Када се стекну технолошки и законски услови за широку примену аутономних система трећег нивоа, моћи ћемо да их очекујемо у свим "Реноовим" возилима. У међувремену ће се системи за помоћ у вожњи, попут система за помоћ у вожњи аутопутем и у саобраћајним гужвама, побољшати кроз повезивање са осталим возилима и инфраструктуром.

"Renault MORPHOZ" нуди могућност бежичног пуњења. Могуће га је пунити код куће, на јавном паркингу или приликом вожње на путевима са инфраструктуром за бежично пуњење.


ТЕХНИЧКИ ПОДАЦИ


Дужина:

4,40 м (конфигурација City)

4,80 м (конфигурација Travel)

Ширина: 20 м

Висина: 1,55 м

Међуосовински размак: 2,73 м (конфигурација City)

2,93 м (конфигурација Travel)

Мотор: електрични мотор

Батерије: 40 kWh (конфигурација City)

90 kWh (конфигурација Travel)

Снага: 100 kW (конфигурација City)

160 kW (конфигурација Travel)

Пуњење: статичко и динамичко

Погонски точкови: предњи

Мрежа у возилу: 5Г

Повезивање са инфраструктуром: Wi-Fi G5

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације