Процват под окриљем реноа: Румунска дачија поносно слави јубилеј (ФОТО)

Novosti Online / П.Живковић

03. 03. 2020. у 22:54

Процват под окриљем реноа: Румунска дачија поносно слави јубилеј (ФОТО)

Фото: Промо

Представљање посебне серије "proud" поводом 15 година производње
Када је румунска компанија "дачија" прешла пре 15 година под окриље француског "Реноа" нико није очекивао овакав процват фабрике подно Карпата.


Низале су се године али и бројни модели и сада је "Дачија" решила да јубилеј 15. година од производње првог "Логана" (2004.-2019.) обележи представљањем ограничене серије модела "дастер", "логан МЦВ степвеј" и "сандеро степвеј" под именом "Proud" (енгл.понос).


Модели ове ограничене серије су доступни већ сада за наручивање код овлашћених "Дација" концесионара.


Још од представљања модела "логан" 2004. "Дачија" ниже успех за успехом. Томе сведочи тржишни удео од 3,6 одсто и 564.854 продатих возила (+10,4 %) у Европи у 2019. Како би прославила 15 година присуства на тржишту у Европи, "Дачија" је одлучила да представи ограничену серију у плавој боји "Iron", украшену ознаком "15".


Модели "Duster", "Logan MCV Stepway" и "Sandero Stepway" су серијски опремљени још кориснијом опремом а краси их посебна ознака "15 Years". Током 2020. се очекује представљање ограничених серија на свим тржиштима на којима је марка присутна.





Модели из ограничене серије "Proud" се заснивају на опремама верзија "Stepway" и "Prestige" модела "дастер", доступни су у седам боја каросерије (шест за "дастер"), укључујући и нову плаву боју "Iron". Осим серијском опремом, модели из ограничене серије "Proud" нуде корисне технологије као што су камера за вожњу уназад и радари, аутоматски клима-уређај, 7-инчни додирни екран са навигацијом и информацијама о саобраћају, радио-уређај, УСБ прикључак и "Bluetooth".


Моделе споља красе 16-инчни алуминијумски наплатци (17-инчни на моделу "дастер"), бочне заштитне јајсне (само на моделима "сандеро" и "дастер"), ознака "15" на праговима предњих врата, посебна налепница као и бисерно црна кућишта спољашњих ретровизора.





Дизајн унутрашњости једнако је префињен захваљујући посебним пресвлакама, плавим уметцима вентилационих отвора, плавим облогама у пределу ручица врата као и предњим и задњим заштитним теписима.


Овај бренд седму годину за редом поставља нове продајне рекорде у Европи са укупно 564.854 продатих возила (+10,4 одсто). За овај успех су највише заслужни модели "дастер" и "сандеро"."Дачија" је остварила тржишни удео од 3,16 одсто (+0,3 постотна бода) и тако остала међу пет најпродаванијих марки на тржишту за приватне купце у Европи са уделом од 3,4 одсто (+0,5 постотних бодова у 2018.).




У Србији је 2019. продато 2.169 "Дачија" па је са 6,34 одсто тржишног удела заузела пето место на укупном тржишту.


Прочитајте још: "Дачија дастер": Поход утабаним стазама


Најзаслужнији за такав успех је, као и у Европи, модел "сандеро" са продатих 806 возила, при чему се нашао на првом месту на тржишту малих градских аутомобила, као најпродавани када су приватни купци у питању.



Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (1)

borko

04.03.2020. 14:53

Stave nove felne, i neki broj i kao novi model. Kad će bre jednom više da izbace nešto vredno pažnje.