ПРЕ неколико година, када се о електрификацији возила причало као у "нешто даљој будућности", став добрих познаваоца ауто-индустрије је био да ће "цела прича кренути много брже када се највећи укључе у тржишну утакмицу".

Наравно, многе очи су биле упрте и у гиганта из Штутгарта који је, некако "тек" 2017. "додао гас" и са својим моделима убрзао глобалну причу о електричним и хибридним возилима, знатно доприневши да је будућност сада ту, на дохват руке.

Прочитајте још: Батерије праве проблем – Ауди стао с производњом

Са концептом EQA представљеним на Међународном салону аутомобила у Франкфурту 2017. године, "Мерцедес-Бенц" је показао да ће се "EQ" стратегија пренети на компактну класу аутомобила. Производна верзија потпуно електричне верзије "ГЛА" биће премијерно представљена пре краја ове године. Прототип модела "EQA" је тренутно на изазовним зимским тестирањима на поларном кругу. "Мерцедес-Бенц" ће комплетирати "EQ Power" породицу компактних возила са додатним спортским моделима са трећом-генерацијом хибридног погона.

Прочитајте још: Од Тесла Модел 3 направио санке (ВИДЕО)

Нови "ГЛА", као осми модел, заокружује актуелну генерацију компактних возила бренда "Мерцедес-Бенц". Електрични модел у форми "EQA" уследиће пре краја ове године.

Прототип овог модела тренутно путује по снегу покривеним путевима Шведске. Ово зимско тестирање инжењери користе како би са посебном пажњом испитали термалне карактеристике и пуњење батерије у екстремним условима. Даљи аспекти су сигурност у вожњи, тракција/вуча и опоравак енергије на снегу и леду.



У исто време, "Mercedes-Benz Cars" проширује своју линију плаг-ин хибрида под брендом "EQ Power" - на Салону аутомобила у Женеви представиће додатне моделе са трећом-генерацијом хибридног погона. Са новим "EQ Power" компактним возилима, у првом плану су (електрични) ужитак у вожњи и погодност за свакодневну употребу.



Један кључни аспект одрживе пословне стратегије "Daimler AG" је електрична мобилност. Са својом иницијативом "Ambition 2039",компанија " Мерцедес-Бенц" ради на томе да буде у омогућности да понуди ЦО2-неутралну нову флоту возила за 19 година. Један важан акспект одрживе мобилности је транспаретност. Због тога је "Мерцедес-Бенц АГ" први премиум произвођач аутомобила који је своје циљеве заштите климе научно верификовао од стране "Science Based Targets Initiative (SBTI)". То значи да је компанија у складу са захтевима Париског светског климатског споразума.