ПРЕ две године је шпански "Сеат" који је део "Фолксваген групе" одлучио да издвоји "КЛупру" као посебан бренд. Задовољни почетним резултатима, челници компаније настављају офанзиву са новим брендом.


Тако је сада отворено и ново седиште бренда "Купра гаража", које се налази одмах поред корпоративног седишта "Сеата" у Марторелу.


Током отварања, по први пут на глобалном нивоу, овај аутомобилски бренд представио је прву "купра леон" гаму, укључујући и нове тркачке аутомобиле, и почетак његовог пута електрификације.


Отварање објекта окупило је "Купра племе", које сада има новог члана, голмана ФК Барселоне Марк-Андре тер Штегена. Зврезда каталонског тима сео је за команде једног од 1.999 примерака "купра атека лимитед едишн" модела и званично је представљен гостима и медијима.


После завршетка 2019. с растом од 71,8 одсто у односу на претходну годину и скоро 24,700 продатих примерака, "Купра" је започела 2020. са бројним новитетима.




Поред отварања врата свог новог дома, еколошки ефикасне зграде од 2.400 квадратних метара чији дизајн подсећа на тркачку ергелу, бренд такође ремоделира своју радионицу за тркачке аутомобиле, "CUPRA Racing Factory". "Купра" је инвестирала 5,3 милиона евра у нова постројења, која могу да приме 200 запослених.






Прочитајте још: Шпанска компанија не посустаје: "Сеат" представио новог "леона"





- Одлука да се "Купра" издвоји као независни бренд донета пре две године није могла да прође боље, јер је у овом кратком периоду постала наша најпрофитабилнија пословна јединица. "Купра" даје "Сеату" прилику да производи профитабилније моделе и допре до нових купаца, и два бренда нам заједно дају ресурсе и оперативну основу за наставак раста. Сада смо одлучили да оснажимо бренд изградњом нашег сопственог корпоративног седишта -,рекао је Карстен Исенси, в.д. председника "Сеата" и извршни потпредседник за финансије и ИT.