На скенеру Новости: Санта фе 2.0 црди, СУВ на други начин (ФОТО)

П. Живковић/Novosti Online

19. 02. 2020. у 22:28

На скенеру Новости: Санта фе 2.0 црди, СУВ на други начин (ФОТО)
Док сви наглашавају, када су у питању велики теренци, способност возила да савлада "стазе и богазе", у "Хјундаију" су се одлучили на сасвим другачији приступ

ЈУЖНОКОРЕЈСКИ "Хјундаи" годинама стрпљиво, гради свој пут ка самом врху света ауто-индустрије.

Свако возило које изађе из њихове мајсторске радионице потврђује да се "Хјундаи" налази на сигурној стази успеха али да до ње долази на другачији начин од ривала.

Тако је и са највећим теренским возилом "Хјундаија", који смо добили на вишедневни тест захваљујући љубазности компаније "Хјундаи Србија" - моделом "санта фе".

Прочитајте још: СУВ класа за себе: На скенеру "Новости" "волво икс-це 60" (ФОТО)

Док сви наглашавају, када су у питању велики теренци, способност возила да савлада "стазе и богазе", у "Хјундаију" су се одлучили на сасвим другачији приступ.

Нови "санта фе" је тврде у "Хјундаију" скројен по мери савремене породице! И способан да одговори на све захтеве - у граду, у свакодневном животу, одласку на излет, летовање.

Најважније за сваког власника возила је безбедност. И зато је "у игру" овај аутомобилски гигант, у жестокој тржишној утакмици у овом сегменту, убацио веома јаке адуте.

Нови "санта фе" је саздан од најквалитетнијих материјала. Повећана је употреба материјала који су додатно прошли процес врућег ковања и панела од унапређеног челика високе чврстоће (AHSS)па су у овој компанији побољшали просечну затезну чврстоћу и скелетну крутост каросерије аутомобила за 15 , односно 17 одсто, обезбеђујући истовремено изузетно стабилну и тиху вожњу.

Ту је и систем од шест ваздушних јастука са предњим и бочним ваздушним јастуцима и ваздушним завесама који пружа велику заштиту у сударима. Унапређени предњи ваздушни јастуци одређују када и са коликим притиском треба да се надувају у судару опажајући положај путника, употребу сигурносних појасева и јачину удара.

Цео систем који су осмислили у овој компанији назван "Hyundai SmartSense" је скуп најсавременије технологије активне безбедности.

Наравно,напредни системи за помоћ возачу су осмишљени да пруже више безбедности и спокојну вожњу. Представићемо само неке: "Помоћ за останак у траци" (LKA)- Предња камера детектује линије саобраћајних трака и ивице пута и спречава случајно напуштања траке. Кад возило крене да напушта своју траку (или пут) систем активира визуелно и звучно упозорење и аутоматски управља возилом да би спречило напуштање траке (или пута). Овај систем је још упечатљивиоји у комбинацији са "Паметним темпоматом"(са функцијом Stop & Go") који одржава унапред подешену брзину и удаљеност од возила испред и нема потребе да возач користи папучице гаса или кочнице. "Систем помоћи у избегавању судара у мртвом углу (BCW)" - Сензори радара у задњем бранику упозоравају возача на возила која се приближавају подручју "мртвог угла" и активирају се кочнице када постоји ризик од судара приликом промене саобраћајне траке. "Систем помоћи у обарању дугих светала (HBA)" - Ова функција аутоматски прилагођава дуга у оборена светла и обрнуто, у зависности од услова на путу и осветљења возила испред вас или оних која вам долазе у сусрет, унапређујући комфор и безбедност возача, као и других возила током ноћне вожње. Упозорење на будност возача (DAW) Систем препознаје знакове умора возача и упозорава возача предлажући му одмор. "Систем камера 360" (SVM) - пружа приказ од 360 простора око возила како би помогао возачу приликом паркирања аутомобила.

Додајте овоме обиље простора,и могућност конфугурације са седам седишта, огроман пртљажник, луксузно уређену кабину,огромни панорамски кров, врхунске системе за навигацију,музику, двоозонски клима уређај, грејање и вентилирање седишта, мноштво преграда, места за одлагање ситница и добићете савршено "гнездо" за превоз породице. наравно, и "санта фе" је способан да како и приличи СУВ возилу његове репутације савлада све препреке.

"Санта фе" је први СУВ са "HTRAC" технологијом која омогућава избор идеалног режима вожње. Једноставним притиском на дугме изаберете жељени начин вожње " ECO Comfort / Smart Sport" и ви сте ваш део посла завршили.

Јер "HTRAC" је електронски погонски систем на свим точковима који аутоматски детектује брзину возила и услове на путу. Пред тога, контролише кочење између левих и десних точкова и примењује активну контролу обртног момента између предње и задње осовине ради одржавања стабилности док возите или скрећете по клизавим путевима. При томе се мења боја инструмент табле ( у складу са изабраним режимом вожње (Comfort, ECO ili Sport).

"Comfort" режим пружа оптималан пренос обртног момента за стабилну вожњу, "ECO" режим даје приоритет економичности у потрошњи горива, док "Sport" режим повећава перформансе за динамичну вожњу.

Ту је и "Smart" режим који аутоматски пребацује у друге режиме на основу услова на путу и стила вожње. На нашем тесту имали смо возило са опремом "ултимејт" и дизел мотором 2.0 CRDi који упарен са аутоматским мењачем испоручује 185 "коњских снага".

Почетна цена новог "санта феа" , такође са 2.0 дизел мотором је 39.490 евра.

Гаранција је седам година (5+2).


ТЕХНИЧКИ ПОДАЦИ:


ДУЖИНА:4.770 мм

ШИРИНА:1.890 мм

ВИСИНА:1.705 мм ( са кровним носачем)

МЕђУОСОВИНСКО РАСТОЈАЊЕ:1.635 мм

МАСА ВОЗИЛА.1.945 кг

МИНИМАЛНО РАСТОЈАЊЕ ОД ТЛА:185 мм

ПРИЛАЗНИ УГАО:18,5 степени

ИЗЛАЗНИ УГАО:21,2 степени

ПРТЉАЖНИ ПРОСТОР:

СА 5 СЕДИШТА: 625 / 1.695 лит.

СА 7 СЕДИШТА: 547 / 1.625 лит.

ТОЧКОВИ И ПНЕУМАТИЦИ:8.0J19

ОТОР:2.0 ЦРДи

МАКСИМАЛНА СНАГА.185 КС

ОБРТНИ МОМЕНТ:400 нм

0-100 км/ч:10,3 сек.

МАКСИМАЛНА БРЗИНА.195 км/ч

ПОТРОШЊА:Лит./100 км - фабрички подаци

ГРАД:6,5

ВАН ГРАДА:5,1

КОМБИНОВАНО:5,6

ЕМИСИЈА ЦО2:147 гр/км

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (3)

Turbo

19.02.2020. 23:49

Najbolji terenac na tržištu! Bolji od znatno skupljih.Bravo za izbor.Mnogo jeftiniji od bembara koje su šit u poredjenju sa santa feom.Ne migu večito da se kriju iza znakana haubi.