НА тржишту Србије понуда хибрдиних аутомобила (захваљујући пре свега "Тојоти") је задовољавајућа, што се не би многло рећи и за електричне аутомобиле, јер и компаније које у свом производном програму имају "чисто електруичне " аутомобиле не нуде их у нашим салонима.

Разлог је пре свега, неразвијена мрежа јавних пуњача, али и превисока цена.Ствари срећом иду на боље,држава најављује субвенције и олакшице за куповину еко-возила, а и увозници "додају гас2, па је тако на наше тржиште стигао и нови хит "Пежоа" модел "208" .

И опет је ова француска компанија остала верма себи па је у годинама када скоро сви модели из "Б сегмента" више него икада личе једни на друге, "Пежо" је нашао начин да се дефинитивно издвоји креирањем новог модела "208."

Сада се враћамо почетку наше приче и електричним возилима: с обзиром да се начин коришћења аутомобила константно мења, да је транзиција на све ефикасније моторе велика шанса , нова "208-ица" од самог старта нуди три избора када су у питању мотори : електрични, бензин И дизел. И по први пут сви исто изгледају без обзира на врсту погона.

- Најновија генерација "пежоа 208" апсолутно одговара глобалној стратегији бренда која иде у правцу премијум друштва, одскаче од конкуренције пре свега по свом оштром и храбром дизајну који са собом доноси нови талас енергије И младости - каже се у саопштењу "Пежоа" које је поводом почетка продаје на нашем тржишту достављено "Новостима".

Уз оригиналан И препознатљив дизајн екстеријера, "пежо 208" долази и са најновијом генерацијом "PEUGEOT i-Cockpita" који садржи "3Д" инструмент таблу и мноштво система безбедности који су били резервисани за премијум брендове.

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ: ПРЕДСТАВЉЕН "ПЕЖО 508": Лимузина за престиж

-Свет се мења И будућност доноси многобројна питања у аутомобилској индустрији као и у другим сферама, а нови изазови захтевају адекватне одговоре. МИ смо се тихо и практично посветили ери енергетске транзиције , понудивши своју узбудљиву визију будућности са слоганом кампање "#UNBORINGTHEFUTURE".Овај аутомобил је нова компонента визије будућности нашег бренда, истиче младолик изглед и доноси сву своју енергију, спонтаност, највиша очекивања, стил и емоцију истичу у овом компанији.

Нови "пежо 208" је дужи, шири И нижи у односу на свог претходника. Модел је креиран као потпуно аутентичан и препознатљив градски аутомобил, који је свој визуелни идентитет појачао три атрактивне боје каросерије (плавом ,жутом и црвеном) које додатно наглашавају радикалан дизајн.

Нови "пежо 208" долази са најновије платформе ПСА групације ЦМП (Common Modular Platform) која је посвећена моделима из "Б" И "Ц" сегмента и представља унапређену верзију "ЕМП2" платформе.

Економичност је била кључна реч током развоја нове "208-ице" , а нова платофрма је допринела смањењу емисије ЦО2 уз помоћ

смањења тежине, побољшане аеродинамике И оптимизације погона. Ова платформа такође пружа и повећан комфор (још боља звучна изолација уз нижи ниво вибрација) као и ниво безбедности кроз увођење активних И пасивних система безбедности И у нижим нивоима опреме као стандард.

Када је реч о моторима који испуњавају највише "евро 6.д" норме, у понуди су бензински "Puretech" мотори од 1.200 кубика са 75, 100 И 130 КС , причему су два јача мотора у понуди И са аутоматским осмостепеним мењачем. Дизел верзија са 1.5 Хди мотором и 100 КС је упарена са мануелним шестостепеним мењачем.

ТЕХНИЧКЕ КАРАКТЕРИСТИКЕ


ДУЖИНА:4.055 мм
ШИРИНА:1.765 мм
ВИСИНА:1.430 мм
ЗАПРЕМИНА
ПРТЉАжНИКА:265 лит.
МАСА:1.102 кг
ЗАПРЕМИНА РЕЗЕРВОАРА:40 лит.
МОТОРИ: БЕНЗИНСКИ 1,2 "ПЈУЕРТЕК" 75,100 И 130 кс
МАКСИМАЛНА СНАГА:75 КС,100КС, 130 КС.
ПОТРОШЊА: Просечно 4,1-5,7 лит./100 км
ДИЗЕЛ 1,4 ХДИ
МАКСИМАЛНА СНАГА:100 КС
ПОТРОШЊА:Просечно 4,2 лит./100 км
ЕЛЕКТРИЧНИ МАКСИМАЛНА СНАГА 100 kW (136 кс)
АУТОНОМИЈА:340 km (WLTP) односно 450 km (NEDC)