Светска премијера нове Опел Инсигније у Бриселу (ФОТО)

Novosti Online / П. Живковић

петак, 10. 01. 2020. у 22:54

Светска премијера нове Опел Инсигније у Бриселу (ФОТО)

Фото: Промо

Погон на свим точковима, а агрегати нове генерације имају и до 18 одсто мању потрошњу
Деактивација цилиндара, "FlexRide" вешање и активна предња маска, само су део нових чуда из Риселсхамја.


Један од најјачих адута немачке компаније "Опел" нова перјаница флоте "инсигнија" премијерно је приказана на Салону аутомобила у Бриселу (9. до 19. јануар) у Белогији.

Поред верија "гранд спорт лимузине" и "спортс турер каравана", посетиоци ће на Салону у Бриселу по први пут могу да виде и оштре дизајнерске линије спортске "ГСи" верзије: вертикални предњи отвори и динамичан изглед предњег дела непогрешиво откривају о каквом се дизајну ради.

- "Опел инсигнија ГСи" улеће у ову годину са новим дволитарским турбо бензинским агрегатом који у пару са деветостепеним аутоматским мењачем развија сјајних 230 коњских снага - каже се између осталог у саопштењу достављеном "Новостима" - Ту су још и електро-хидраулични кочиони систем, "ФлексРајд" вешање и "Твинстер" погон на сва четири точка са системом векторисања обртног момента.

"Опел" је објавио и податке о потрошњи горива и по "старом" НЕДЦ и по новом WLTP начину одређивања количине утрошениог горива по пређеном километру.

Тако према НЕДЦ систему потрошња ове моћне звери се креће у граду 8,9 л/100 км,на отворененом путу 5,8 л/100 км,и у комбиновананој вожњи 6,9 л/100 км. Емисија штетних гасова је такође знатно смањена па сада износи за ЦО2 тачно 161 грам по пређеном километру.


И по захтевнијем мерењу према WЛТП јасно је да је сада потребно знатно мање горива него када се узму у обзир раније исказане вредности код претходног модела.Тако у комбиновананој вожњи потрошња се креће од 8,5-8,3 литара бензина на 100 пређених километара уз емисију штетних гасова од 198-193 г / км ЦО2.

-Потрошња горива је мања и до 18 одсто - кажу у "Опелу" - јер наша перјаница дебитује као "ГСИ", "гранд спорт" и "спортс турер" са новоразвијеним, врло ефикасним бензинским и дизел агрегатима.

Поред тога, нови мењачи на ниским кооефицијентом трења још више смањују потрошњу горива и у исто време доприносе комфору.

Прочитајте још: Прве информације о новој "опеловој" перјаници: "Инсигнија" претвара ноћ у дан!

Све верзије већ могу да се наруче у Белгији, а ускоро и на свим осталим европским тржиштима би требало д почне продаја новиог бисера из Риселсхајма.