ФРАНЦУСКИ аутомобилски див "Рено" препознатљив је и по свом спортском одељењу. Више од 120 година "Реноова" возила учествују на престижним брзинским надметањима, четири деценије су у јату најбржих болида на планети, Формули 1, па зато и не чуди да је аутомобил који с еприпреми у овој радионици снова кадар, да као од шале руши рекорде на најславнијим стазама света.

Најновији подвог остварио је "меган Р:С трофи-Р" који је круг на легенадрној јапанској стази "Сузука" превезао за 2:25,454 минута што је више од три секунде боље од ранијег рекорда стазе.

Тиме је наставио да ниже успехе након што је поставио рекорде на стазама "Nordschleife" у Нирбургрингу у Немачкој и белгијском храму брзина писти у Спа-Франкошампу.

Крајем септембра 2019. Јапан је био "Реноово" највеће тржиште за Р.С. моделе, веће и од Немачке и Француске, као и треће највеће за "Мегане Р.С." иако верзија "Trophy" тамо још није ни представљена.

Као увертира у интерес који је "TROPHY-R" побудио у јапанским ентузијастима, почетком године на стази Сузука су спроведена тестирања којима је циљ био да испуне специфичне захтеве локалних купаца.

То је најновије поглавље приче која је започела пре 15 година, у којем се наставља успех славних претходника, постављају нови рекорди круга у класи серијских аутомобила са предњим погоном. Нови "Megane R.S. TROPHY-R" је најефикаснији серијски аутомобил који је "Рено" икада произвео.

У поређењу са "меганеом Р.С. TROPHY", " Р.С. TROPHY-R", покретан идентичним мотором снаге 300 КС већу брзину дугује смањењу масе (до 130 кг), захватима на аеродинамици и радикалним изменама шасије ради бољег приањања.

Ова муња на точковима јее на тржишта широм света лансиран у ограниченој серији. од 500 означених примерака. То је најексклузивнија верзија "Megana R.S." посебно је популарна у Јапану: више од 50 примерака верзије "TROPHY-R", укључујући и неке са пакетом карбонско-керамичких кочница, већ је резервисао "Рено Јапан".

Срећним власницима ће бити испоручени у првој половини 2020. године.