КОМПАНИЈА "Ауто Чачак комерц" представила је у Београду, пред великим бројем пословних партнера, потенцијалних купаца и бројних гостију из иностранства, најновији камион "Ивека" модел "С-веј" ("S-WAY) који представља потпуно ново решење за транспорт скројено тако да побољша радне услове возача и омогући власницима да раде ефикасно, профитабилно и одрживо.


"Ивеко" је препознат као водећи бренд у сегментима лаких, средњих комерцијалних возила и купци који једном пробају "ивеко дејли" или "еуро карго" остају вечно везани за овај бренд.После "стралиса" сада и у сегменту тешкаша стиже возило "С-веј"које ће, поред врхунског квалитета имати и јединствен дизајн и биће најлепши камион на европским друмовима - рекао је директор компаније Ауто Чачак комерц Александар Петронијевић.

На гламуроном представљању "С-веј" камиона присутне је поздравио и Италијан Емилио Парато "Ивеко" бизнис директор за Аустрију и земље централне и источне Европе.

- Србија и "Ивеко" имају две заједничке одлике.Страст и снагу.Сада не морате да тражите шампионе по Европи, они су дошли код вас - рекао је Парато непосредно пре него што су два камиона "С-веј" довежена на подијум уз обиље светлосних и звучних ефеката.

Он је навео и једну занимљивост о компанији из Америке, са којом ће у наредном периоду "Ивеко" блиско сарађивати и која се зове "Никола" - по Николи Тесли.

- Велико је задовољство да само четири месеца после светске премијере у мадриду, наш понос и дику, овај камион доветземо у Србију. Наше ново возило је направљено тако да стави у центар свега возача који треба да се осећа безбеднос, комфорно да користи све погодности које му "С-веј" пружа - Милош Лаловић менаџер "Ивека" за Балкан.

Он је истакао и да и ова гама возила "Ивека" поред дизелских мотора има и погон на ЦНГ и ТНГ. У Србији, објаснио је Лаловић последњих неколико година купци се све чешће одлучују за ову врсту горива, која им доноси између осталог и велике уштеде од 4-5 одсто у пословању, па је на нашим друмовима више од 100 возила покретаних на ова еколошка горива.

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ: Привредна возила: Ивеко представио “Дејли” возила

- Нови тегљач је "Ивекова" перјаница и располаже са модерним моторима, најсавременијим системима безбедности, асистенација возачу, конекције - закључио је Лаловић.


Нови тешкаш "Ивека" дизајнерски предфставља освежење у овом сегменту. кабина је лепа, складних пропорцијам при чему је дизајнирана у складу са потребама возача,"Ивеко С-веј" је, истичу у овој компанији 100 одсто повезан камион којим се закорачило у нову еру проактивне и предиктивне подршке.Напредна могућност повезивања одржава возаче увек у контактуи са својим возним парком, "Ивеко" продавцима и стручњацима, што је посебно корисно док су на путу.


Сваки детаља кабине ја пажљиво проучен како би се добвала до максимума аеродинамичне особине возила.Сви простори и празнине су затворени како оптимизовао проток ваздуха и тако додатно смањила потрошња горива.


Преобликован је кров,додати су сензори за сумрак (смањену видљивост) и кишу, измењен је дизајн предње решетке,интегрисана паркинг клима,фарови су сада у ЛЕД технологији, браник је направљен из више делова што смањује тропкове поправким степеник се склапа, додати су бочни спојлери, редизајнирана врата и њихов продужетак, оптимизован је и дизајн огледала, додат аеродинамични комплет па је побошљање коефицијента отпора смањено за 12 одсто.


Унутрашњост кабине је прича за себе. Ту је комплетно ЛЕД осветљење ентеријера.Кровни отвор је већи, обликована је горња полица која је донела и обиље простора, ту су и лако доступни, такозвани "кровни џепови", ту су и два кревета, два фрижидера (могуће су разне комбинације", возач има више простора.


Седишта су удобнија, а седиште сувозача може и да се окреће.Волан је мултифункционални а сви материјали који су коришћени су врхунски.


Покретање мотора (и гашење) се врши притиском на дугме,повезивање са смартфонима је никада лакше...


"Ивеко С-веј" нуди комплетан асортиман шасија у дизел и варијанти на природни гас погодних за све намене од вожње у градским условима и испорука до измењене надградње.Робустна и из+држљива шасија чини га јако конкурентним због широке палете могућих надоградњи.


ПОНУДА АГРЕГАТА


ДИЗЕЛ МОТОРИ


"Курсор 9"

Радна запремина:8,7 лит.

Максимална снага:Варијанте од 330,360 и 400 КС

Максимални обртни момент:1.400,1650 и 1.700 нм

Евро стандард:"Еуро VI d"


"Курсор 11"

Радна запремина:11,1 лит.

Максимална снага:Варијанте од 420,460 и 480 КС

Максимални обртни момент:2.000,2.150 и 2.300 нм

Евро стандард:"Еуро VI d"


"Курсор 13"

Радна запремина:12,9 лит.

Максимална снага:Варијанте од 510 и 570 КС

Максимални обртни момент:2.300 и 2.500

Евро стандард:"Еуро VI d"


МОТОРИ НА ПРИРОДНИ ГАС


"Курсор 9NP"

Радна запремина:8,7 лит.

Максимална снага:Варијанте 300 и 400 КС

Максимални обртни момент:1.500 и 1.700 нм


"Курсор 13NP"

Радна запремина:12,9 лит.

Максимална снага:460 КС

Максимални обртни момент:2.000 нм