КОМПАНИЈА Digital Printing Center d. o. o. биће задужена за реконструкцију подземних пролаза, одржавање лифтова и покретних степеница у наредних 25 година, уз концесиону надокнаду коју ће плаћати Граду у износу од два милиона евра. Одлука о избору понуђача објављена је на сајту јавних набавки РС.

ЈП "Путеви Београда", коме су у надлежност припали подземни пролази у граду, крајем октобра прошле године расписао је јавну набавку за концесионара за одржавање потходника. На тендер је до 17. децембра стигла само једна понуда, и то ове компаније. Тражени минимални износ концесионе накнаде био је два милиона евра, а толико је ова фирма и понудила. Одлука о избору најповољније понуде, донета је 31. децембра 2019. године, а потписао ју је директор ЈП "Путеви Београда" Славиша Живковић.


Упркос чињеници да је одлука о избору најбољег понуђача доступна на сајту јавних набавки РС, из овог предузећа на питање "Новости" ко је победио на тендеру, стигао је следећи одговор:


Обавештавамо вас да до окончања поступка јавног приватног партнерства са елементима концесије, нисмо у могућности да дајемо информације о току спровођења поступка.



Концесионар ће следећих четврт века бити задужен за пролаз код Палате "Албанија", на Теразијима, код Игуманове палате, на раскрсници Нушићеве и Дечанске улице, затим на Булевару Михајла Пупина, у Јурија Гагарина у Блоку 44, као и на пролаз на Булевару војводе Мишића код Београдског сајма.


Прочитајте и: Beogradu fale vozači autobusa, u planu dodatna obuka šofera: Do jeseni za volanom GSP još 110 ljudi


Изабрана фирма у седам пролаза мораће да угради нове покретне степенице, да угради нове лифтове за инвалиде или унапреди постојеће, да угради нове пумпе за избацивање воде. Требало би и да обнови подне, зидне и плафонске облоге, замени постојећу ЛЕД расветом, као и да уклони све графите. Ова фирма, мораће да постави нове надстрешнице над подземним пролазима, али и да постави 150 видео-камера за прикупљање информација о саобраћају.



РЕКЛАМА

KОНЦЕСИЈА подразумева и инсталирање опреме за комерцијалну употребу у циљу креирања прихода за концесионара. То се односи на уградњу 250 рекламних медија - дисплеја средњег, малог и великог формата. Овим се омогућава финансирања и некомерцијалног дела пројекта на територији Београда.