ПОСЛЕ ДВЕ НЕДЕЉЕ ПРОТЕСТА: Таксисти на састанку код Вучића

Танјуг

15. 10. 2019. у 11:58

ПОСЛЕ ДВЕ НЕДЕЉЕ ПРОТЕСТА: Таксисти на састанку код Вучића

Фото А.Станковић

Представници таксти удружења, дошли су у зграду Председништва, где ће разговарати са председником Александром Вучићем
Представници таксти удружења, која већ трећу недељу протестују у Београду, дошли су у зграду Председништва, где ће разговарати са председником Александром Вучићем.


Вучић је раније позвао на стишавање страсти и указао да озбиљна држава не реагује под притиском, те да се мора наћи решење за ову ситуацију.


Таксисти су, иначе, и за данас најавили протест и блокаду главних саобраћајница између 14.00 и 17.00 сати.
Прочитајте још - И ЗВАНИЧНО: Београд добио ново такси удружење, а ово су новине


Да подсетимо, таксисти траже примену усвојеног закона, а траже укидање апликације "CarGo", јер сматрају да та компанија крши одредбе управо тог акта.



Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (47)

star

15.10.2019. 12:42

Nadam se da će se pronači rešenje za probleme taksista u razgovoru sa predsednikom Vučićem.

Biljana M

15.10.2019. 12:50

Predsednik je razuman covek i sigurno ce dati sve od sebe da za problem taksista iznadje neko resenje.

caca

15.10.2019. 13:07

Verujemo da ce Vucic uspeti da urazumi neazumne taksiste!!!Sta god da se u gradu desava,ispasta neduzan narod,nazalost!!!

Сремац

15.10.2019. 14:13

@meda - Да, али по Уставу ово је у надлежности Владе. Бављење саобраћајем није ствар председника. Где су ресорна министарка З. Михајловић и председница Владе?

Никола

15.10.2019. 14:55

@Jela - Ма, ако су таксисти претерали, претерали су и ботови са куђењем таксиста. Једва један обичан коментар можеш да нађеш, баш су се окомили на Новости.

tale

15.10.2019. 14:20

za svaki veći problem u državi moraju da maltretiraju predsednika, jer očigledno bez njega neće biti rešen

Peca

15.10.2019. 14:20

Vucic je mnogo puta dokazao da je sposoban da pronadje resenje svakog problema, pa ce tako biti i oko protesta taksista.

neta

15.10.2019. 14:32

da li je moguce da na svaku vest o predsedniku ima vas toliko da VELICATE NJEGOV LIK I DELO ??????????????????

dana

15.10.2019. 14:36

Taksisti koji blokiraju Beograd i gradjani su revoltirani, a potrebno je da se nadje kompromisno resenje,

WebGirl

15.10.2019. 14:39

Kakvi botovi pisu ove komentare? "Nas predsednik ce naci resenje kao i uvek" WTF ?! da li zaista mislite da ne znamo da ste vucicevi botovi? Luzeri bez zivota...

Jakako

15.10.2019. 14:40

Sta ima precednik drzave s taksistima, zar to nije poso za precednicu vlade? Ovaj resava sve zivo ko car.

Мица Хаубица

15.10.2019. 14:50

ако га прећерају с блокадом, може ту да падне и бушење гума, и што-шта још

Fodor

15.10.2019. 14:52

Predsednik je lepo rekao da se pritiskom neće ništa uraditi. Zagorčavanje života gradjanima nije na mestu.

Bam Bam

15.10.2019. 14:54

Predsednik države pregovara sa taksistima???? Ne postoji neko resorno ministarstvo,pa da neki pomoćnik ode već mora šef države da se spusta na taj nivo????? Ovo je već cirkus...

Stefan

15.10.2019. 15:14

Taksisti treba da budu razumni i da ostave vremena vladi da izmeni zakone i na taj način spreči da neka taksi udruženja izvrdavaju zakon.

Mića

15.10.2019. 16:02

Verujem da će predsednik saslušati zahteve taksista i da će se doći do pozitivnog ishoda ovog sastanka.

Slađan

16.10.2019. 06:39

Nadamo se da će postići dogovor i da ce da se prekine kolaps u gradu koji su izazvali.

Maja

16.10.2019. 06:41

Taksisti su poslušali predsednika Vučića i prekinuli su dvonedeljni protrest.