И ЗВАНИЧНО: Београд добио ново такси удружење, а ово су новине

С. Б. М.

уторак, 15. 10. 2019. у 11:23

И ЗВАНИЧНО: Београд добио ново такси удружење, а ово су новине

Фото Катарина Михајловић

На конференцији је, такође, потписан и меморандум о разумевању

НОВО такси удружење "Нови такси - мој такси" основано је у уторак, а уговор о оснивању потписали су директор компаније CarGo Technologies Вук Губеринић и Милорад Ђокић, председник новоформираног удружења "Нови такси", бивши секретар Уговорне привредне такси коморе.

Губеринић је још пре десетак дана најавио оснивање новог такси удружења, и позвао "поштене таксисте" да им се придруже обећавши да ће им помоћи око враћања дуга за порез држави и гарантовао месечну зараду од 150.000 динара.

- Када сам решио да се одазовем позиву и видим шта CarGo нуди, срео сам још стотинак својих колега, који имају дуговања и који су у опасности да остану без дозвола за таксирање ако до 6. новембра не уђу у репрограм. CarGo им је пружио руку и одговорио решењима - навео је Милорад Ђокић, који тврди да је свој дуг држави измирио 2016, без речи о којој суми се радило.

Прочитајте још - ЗАВРШЕН 11. ПРОТЕСТ ТАКСИСТА: Оптужили премијерку, извинили се грађанима и најавили штрајк глађу(ФОТО/ВИДЕО)

На питање новинара колико ће CarGo дати новца за измирење дугова такиста који су им се прикључили, а који имају активне такси дозволе, Губеринић је рекао да не знају још о којој је своти реч, али да то сигурно није целокупан дуг.

Подсећамо, од 6.453 регистрованих таксиста у Београду, њих 3.931 дугује за порез, а укупан дуг је 2,9 милијарди динара. Уколико не склопе уговор са Пореском управом о репрограму, изгубиће дозволе за таксирање.

Таксистима је засметала чињеница што Губеринић, који их је од почетка звао неплатишама, сада, како кажу, формира такси удружење са највећим дужницима.



Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (6)

Јово

15.10.2019. 14:38

Само да је по закону, а не по рупама из закона. Још једно такси удружење више, што је добро за грађане. Већа конкуренција, ниже цене или боља услуга, бар би тако требало да буде. Јака контрола од стране државе, редовно измиривање обавеза од стране таксиста и удружења, поштовање квоте коју град прописује за бројно стање таксиста, и да ова или нека друга Влада омогући пристојне зараде својим грађанима па да можемо сви равноправно да користимо такси услуге.