Рекламације на рачун „Стамбеног“: Паучину неће да толеришу

Г. Н.

петак, 08. 02. 2019. у 22:15

Рекламације на рачун „Стамбеног“: Паучину неће да толеришу

Станари зграде су незадовољни / Фото Алекса Станковић

Станари зграде у Улици омладинских бригада 43 огорчени на "Градско стамбено" јер нису задовољни односом ове фирме према обавезама. Управник рекламирао, а предузеће пориче пропуст

СТАНАРИ осмоспратнице у Омладинских бригада 43, месецима уназад боре се за хигијену у својој згради. Иако имају уговор са ЈП "Градско стамбено", које ангажује фирму за одржавање, комшилук је незадовољан услугом. Због тога управник зграде упорно пише рекламације, али узалуд.

Како нам је испричао Д. Л., управник поменутог објекта на Новом Београду, све је почело после адаптације два стана крајем прошле године. Прашина у лифту није склањана, иако су чистачице средом у њиховој згради.


ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ:
„Градско стамбено“: Уговарање и без матичног броја станара

- Тада сам први пут решио да напишем рекламацију - прича управник. - Из "Градског стамбеног" су му одговорили да је контрола обављена и да је све у најбољем реду и саветовали су ми да погледам снимке са сигурносних камера. Тада ми је било јасно да нико није изашао на терен после моје жалбе, јер да јесте, знали би да имамо само једну камеру у ходнику која гледа на улазна врата!

Према речима Д. Л., умрљано стакло улазних и ветробранских врата, паучина на зиду изнад интерфона, само су неки од основа за притужбу на рад фирме задужене за хигијену. Управника није мрзело да средом изнова и изнова шаље рекламације.

- Само једном су контролори дошли на моја врата и тражили су да кренем са њима. Да би ми доказали како је све беспрекорно, човек је прошао прстом по сандучићима и видео је да су пуни прашине. Почео је да се правда, али до данас, ситуација се не мења - каже управник новобеоградске стамбене заједнице.


Из "Градског стамбеног" наглашавају да Д. Л. пише скоро сваке недеље последњих месеци и да контороли никада до сада нису наишли на било какав пропуст у раду извршиоца услуге.

- Неколико пута смо покушавали да разговором са господином изгладимо неспоразуме, али то до сада нисмо успели, јер се он жали и пре и после чишћења - одговарају из "Стамбеног".

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ: Станари и управници често у „клинчу“: Како доказати пропусте

Из овог предузећа напомињу да они хигијену одржавају у скоро 12.000 стамбених зграда у Београду, а да месечно имају десет до 20 жалби, што је на нивоу статистичке грешке.



НЕМА ОДГОВОРА НАДЛЕЖНИХ

ПРЕМА речима Д. Л., ова стамбена заједница обраћала се "Градском стамбеном" због цурења крова и цурења са фасаде. Никакву понуду, нити одговор на захтев до сада нису добили.

- Некадашњи председник кућног савета пре две године је тражио санирање дела крова, али је "Стамбено" тада дало понуду за цео кров, што није било потребно - каже наш саговорник.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (1)

Nenad

09.02.2019. 06:50

Najpametnije je otkačiti Gradsko stambeno, otkazati usluge čišćenja zgrade i angažovati čistaćicu koja bi se plaćala iz zajedničkog fonda zgrade (obaveznog doprinosa stanara). To bi bilo jevtinije, a zgrada održavana kvalitetno kako i treba.