ЗБОГ поправке квара на унутрашњим грејним инсталацијама у згради Лазаревачки друм број 2 на Чукаричкој падини, власница стана Љиљана Стојановић морала је са својом породицом, сином и снајом који су недавно добили бебу, да се привремено исели из свог дома. Радници "Београдских електрана" уклонили су квар још пре готово месец дана, али стан још није враћен у првобитно стање. Из "Беоелектрана" наводе да ће им штету надокнадити осигуравајућа кућа са којом ово предузеће има уговор.

Проблем ове породице почео је почетком новембра када су према речима Љиљане Стојановић, радници "Електрана" закуцали на врата како би проверили због чега у улазу 2 и 4 нема грејања. Како су установили да су инсталације процуреле баш у њиховом стану, започели су са радовима. Будући да су "Електране" дужне да отклањају поправку само на инсталацијама до зграде, овај "вишак" ангажовања био је пријатно изненађење. Власница стана одмах је дала сагласност за радове у стану мада јој радници, како каже, нису оставили ниједан дан да заштити намештај или га пресели.


ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ:
Муке Младеновчана: Ако послушају Општину, платиће казну за паркирање!

- Када је екипа дошла спремала сам се на пут, али саопштили су ми да морају да процене где цури вода - објашњава наша саговорница. - Када су увидели да је код нас, рекли су да одмах морају да буше. Наговестили су ми и да ће инспекција реаговати ако им не дозволим да уђу. Обећали су ми да ће све бити враћено у првобитно стање, да имају паркет, плочице и да не бринем. Поверовала сам им и нисам тражила никакве гаранције.

Према речима Стојановићеве, после завршетка поправке, нико из "Беоелектрана" се није појавио, а прошло је месец дана. На терен је изашла екипа из осигуравајуће куће, која ће им на основу уговора са "Беолектранама" рефундирати штету проузроковану радовима. Док се то не догоди, они ће за смештај морати да се снађу.

- Нама је један од радника рекао да смо имали право да тражимо да нам преселе и ствари, да нам нађу привремени смештај док радови трају, али пошто то нисмо тражили на време, сада је касно - објашњава Стојановићева. - Снаха ми је са бебом у туђој кући и биће тамо све док се не створе услови да се врати. За складиштење намештаја треба много новца, а иде зима и треба времена за поправку.

Из "Београдских електрана" наводе да ће корисницима бити омогућено да преко осигурања наплате трошкове скидања и постављања паркета и плочица, молерске радове, дубинско прање намештаја и чишћење стана.

- По позиву комуналног инспектора "Беоелектранама" је наложено да се изврше активности како би се успоставио квалитет грејања - кажу из овог предузећа. - Сагласност за обављање радова власница је потписала, а њој је предочено да ће све бити враћено у првобитно стање, али не и да ће јој бити рефундирани трошкови за принудни смештај и селидбу ствари. Наше екипе су интервенисале у најбољој намери да изађу у сусрет корисницима и реше проблем, који није у надлежности нашег предузећа. Жао нам је што упркос нашој доброј вољи да помогнемо, власница није задовољна услугом, коју нисмо били дужни да пружимо.


ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ:
Инспектор за лоше комшије

НАДЛЕЖНОСТ "ЕЛЕКТРАНА"

ПРЕМА објашњењу "Београдских електрана", комунално предузеће дужно је да енергетске објекте система даљинског грејања укључујући и предајну станицу, одржава у исправном стању. О одржавању кућних грејних инсталација стара се власник објекта, а зграда је дужна да ангажује предузеће које ће да брине о одржавању.

У овом случају, кажу, није било на "Беоелектранама" да интервенишу, али су, тврде, желели да помогну корисницима који су остали без грејања.