Друмарина на Бубањ потоку до лета

Н. ВУКИЋ

19. 12. 2016. у 22:15

На новој наплатној станици "Врчин" досад је завршено око 60 одсто пројектованих грађевинских радова

Друмарина на Бубањ потоку до лета

Нове рампе почеће са радом у јулу

НОВА наплатна станица у Врчину требало је да подигне рампе и прва возила пропусти још у октобру, међутим, радови су каснили. "Штрабагу" је у овом тренутку преостало да заврши још 40 одсто посла. Путарина ће се наплаћивати у Бубањ потоку до почетка лета, после чега ће возачи друмски цех плаћати у Врчину. На ново радно место инкасанти се селе за седам и по месеци и биће распоређени на 17 трака за наплату.

- На новој наплатној станици "Врчин" досада је урађено око 60 одсто пројектованих радова - кажу у "Путевима Србије". - Тренутно се завршавају бетонски радови на темељима налетних стубова и темељима челичне конструкције надстрешнице и управне зграде. Такође, зидари раде на објектима базе за одржавање путева, и изградњи фекалне канализације, а у завршници је и уређење корита Безименог потока.

У овом предузећу најављују да ће изградња управног објекта почети у јануару, после завршетка радова на челичној конструкцији надстрешнице. Планирани рок за завршетак комплекса чеоне наплатне станице је мај 2017. Наплатна станица код Бубањ потока биће срушена до краја јуна, а нова наплатна станица "Врчин" почеће са радом у јулу следеће године.

- Радови су подељени на три зоне - додају путари. - На десној страни ауто-пута, гледано из правца Београда, остало је да се опшије челична конструкција надстрешнице и да се измести магистрални водовод Макиш - Младеновац. С леве стране треба да се уради приступна саобраћајница која се користи за прилаз комплексу из правца Врчина. Да се постави челична надстрешница и заврше радови на управном објекту и дистрибутивном челичном гасоводу за снабдевање зоне Гроцка-југ, затим бетонски коловоз и површине за паркирање возила запослених.

И на постојећем ауто-путу предстоји постављање челичне надстрешнице, радови на управном објекту и израда бетонског коловоза. Остало је и да се изведу фасадерски, инсталатерски и остали радови у објектима управне зграде и базе за одржавање путева. У плану је постављање система за управљање наплатом путарине и система за надзор, саобраћајна сигнализација и опрема, изградња потпорне конструкције, лимарски радови на челичној надстрешници, управном објекту и објектима базе за одржавање путева.


ПАРКИНГ, ПАСАРЕЛА И 23 ТРАКЕ

БУДУЋА станица имаће 23 саобраћајне траке. Осим управног објекта, који ће бити смештен на надстрешници изнад платоа, целом њеном дужином биће постављена и пешачка пасарела за запослене. Комплекс ће имати и паркинг са 75 места за путничка возила и 17 за хаварисана, перионицу, солану и гаражу за камионе.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (1)

Živorad Tanasijevic

20.12.2016. 12:11

Naplatne rampe nisu potrebne.Gospodja ministarka je jednom govorila da treba uraditi elektronsku kontrolu i uvesti plaćanje kao u Austriji i Madjarskoj.Koliko se vidi Beogradjani ne dozvoljavaju ovakav vid plaćanja autoputa zato sto bi i oni morali da plaćaju.Naplatne rampa u Vrućinu se pravi da oni nebi plaćali odlazak u Ikeu.Dragi narode razmislite koliko oni koriste autoput kroz Beograd i od Većina do StarePazove Simanovac plus obilaznice.Ovo je dragi narode diskriminacija!