Америма Београд није безбедан?!

М. Т. К.

25. 02. 2016. у 23:46

Нова листа консултантске фирме "Мерсер". Престоница друга на списку "негативаца"

Америма Београд није безбедан?!

ЗБОГ корупције и подмићивања, те крађе и вандализма, уз констатацију да је ниска стопа сурових злочина, према истраживању америчке консултантске фирме "Мерсер", Београд је други најнебезбеднији град Европе! На овој црној листи, испред српске престонице, једино се налази Кијев.

Како наводе истраживачи, безбедност се рангира у односу на друге земље, унутрашњу стабилност, криминал и спровођење закона. Од Београда је безбеднија Атина, која је на трећем месту "негативаца", Софија је четврта, а Будимпешта пета. Иза њих, сигурнији су Мадрид, Рим, Рига, Загреб, Букурешт, Лондон, Париз, Варшава, Талин, Белфаст, Милано... Што се тиче светске листе, најмање безбедни градови су Багдад, Дамаск, Сана, Бангул, Киншаса, Карачи, Најроби, Триполи...

"Мерсер" је у свом традиционалном истраживању, које су пренели многобројни познати светски медији, анализирао 450 градова широм света. Ова конултантска кућа за људске ресурсе, основана је 1945. године у Њујорку, има око 20.500 запослених и ради у 40 земаља света.

ЗЛАТНА СРЕДИНА У УКУПНОМ ЗБИРУ

БЕЗБЕДНОСТ је само један од 39 фактора које истражује "Мерсер". У укупном збиру, по квалитету живота, Београд је у златној средини на 141. месту. И претходне године били смо на истој позицији. У односу на 2011. и 2012. српска престоница је благо пала пошто смо тада били 135. и 136.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (35)

Zoran

26.02.2016. 02:58

Ovo je sve tacno. Niska stopa surovih zlocina? Tacno. U Americi je visoka. Ali u Americi mito i korupcije nema ako se poredi sa Srbijom. To sto vi racunate sigirnost nekog grada da li sme u 2 nocu da se seta ulicom, to je druga stvar. Druga je stvar zato sto u Americi u to vreme izlaze samo teske barabe, a u Srbiji svi.

Цмрле

26.02.2016. 17:52

@Zoran - Поређење начина живота у САДу и Србији (донекле и у Европи) је чисто мешање баба и жаба. Свака земља и народ који у њој живи,затим традиција и њихов начин живота је прича за себе. Зато је глобализација генерално проблем и лоша идеја. Мрцварење да сви будемо исти је ноторна глупост, а последице се лако виде у готово свим друштвима и проблемима којих има све више, јер једноставно људи пружају отпор том бездушном укалупљивању.

Dejan

26.02.2016. 03:09

Ko je putovao zna da je ovo manje vise i realno. Za vas koji odmah skacete nije stvar u tome kako se vi kao gradjani Beograda u njemu osecate vec kako bi se u njemu proveli i osecali ljudi najrazlicitijih izgleda, stilova, porekla, posla, jezika itd. Realno ljudi u Srbiji su dno Evrope. Isto vazi za ceo Balkan kao i za Ukrajinu i Rusiju, kao i zemlje Kavkaza.

Miroslav

26.02.2016. 05:45

Odlično. Nemoj ni da dolaze kod nas. Nismo ih ni zvali da dođu. A možda im tu nesigurnost uliva neka od ne eksplodiranih bombi iz 1944 ili 1999?

Pa da

26.02.2016. 13:28

@Dinarska divizija - Sada traje okupacija Dinarske divizije koja se preseli u Beograd i povede sve svoje sa sobom.

Апсолутно се не мешам у дискусију

26.02.2016. 07:14

Америма Београд није безбедан?! Па није ни Србима а камоли Америма.

darko

26.02.2016. 12:21

@Апсолутно се не мешам у дискусију - Svaka cast na postenom komentaru. Mi, Beogradjani smo skloni da uvelicavamo lepotu naseg grada i da ga uvelicavamo u svemu. Samo onaj koji nije prosao svetom ce da likuje Beograd. Beograd je jedna velika neuredjena selendra

Vostani Carice

26.02.2016. 07:22

Pa nije bezbedan. Čemu znak čuđenja na kraju naslova. To bi vam potvrdio i moj drug Fedor Frimerman da je živ, da ga nije obezbeđenje prebilo na smrt ispred beogradskih splavova. Taton isto, i mnogi drugi nedužno stradali...

Djape

26.02.2016. 07:34

Taj isti koji je napravio ovu rang listu neka se proseta ulicama Brisela(tek izvan centra) posle 21h.....ako sme....

Mikan

26.02.2016. 09:06

Eto, kolega Englez mi pre neki dan kaze, jedva ceka dodje u Beograd, tako se bezbedno oseca i ljudi su toliko srdacni i prijatni, oseca se sigurnije nego u Lonodnu, gde je premnogo kriminala. Ameri, hvala na lazima puno :)

ranko

26.02.2016. 09:32

Ako im nije bezbedno neka ne dolze i mogu ako je tako opasno i da zatvore ambasadu.

Turistički radnik

26.02.2016. 09:34

Amerikanci,nismo bezbedni - nemojte dolaziti.Povedite kući i one turiste iz Bondstila.

Milan USA

26.02.2016. 11:29

Dok god snimamo filmove i glorifikujemo nase kriminalce u nasim programima i filmovima - zasluzili smo.

Tomi

26.02.2016. 11:49

Do sredine februara je još i bio, ali sad će zaista biti opasno biti Amer ili slični NATO-vac ne samo u Beogradu... Živi bili pa videli.

Nauta Brodic

26.02.2016. 12:18

Sve je to njihova propaganda koja je u sluzbi njihovih zlikovackih ciljeva.

Goran

26.02.2016. 12:32

E stvarno glupost od istraživanja. Kakve veze korupcija ima sa bezbednoscu jednog grada? Gotovo svaki veci evropski grad ima kvartova gde ni u toku dana nije preporucljivo ići dok u Beogradu toga jednostavno nema. Samo Kijev gde fašisti stalno prave probleme nebezbedniji. Malo sutra.

Мирослав П.

26.02.2016. 15:55

Идемо редом: Кијев, Београд, Атина, Софија, Букуреш (Новости су грешком унеле Будимпешту!). Има ли још нека православна престоница у Европи? Има једна, Подгорица. У њој је чак цела влада и председник доказани криминални картел. Закључујем, Подгорица иде са Паризом, Лондоном, Чикагом и Њујорком. Лас Вегас је појам добра коме ваља тежити. Ето шта значи кад имаш лову и силу можеш да пишеш историју, да блатих кога хоћеш, да се играш са берзанским и оним другим робама. Милина. Али си ипак лажов.

400 евра и 'ајдуци

26.02.2016. 17:36

Сви на свету то знају. Никад ниси сигуран кад ће га Амери бомбардовати.

Niko

27.02.2016. 10:55

A njujork je bezbedan?? u sred bela dana ne smes da prodjes pojedinim cetvrtima grada...cak ni policija ne sme u njih da udje...domokratija je samo tu da maze oci

mato