ГСП путницима плаћа поцепане панталоне!
29. 10. 2015. у 23:58
Осим осигурања од повреде, људи имају право и на надокнаду штете. Одштета за флеку или мрљу на гардероби, али и оштећене ципеле
Илустрација
УШЛА сам у аутобус 33 у Јована Авакумовића, до Славије. Откуцала карту и села. И "добила нервни слом" јер је из седишта, на којем је био одваљен тапацирани део, штрчао шраф који ми је поцепао панталоне! Возач информисан, седиште и аутобус усликани, пријављено диспечеру. Возило је повучено из саобраћаја, пријава послата одељењу ГСП за жалбе грађана.
После месец и кусур дана стиже обавештење:
"Добро јутро. Размотрили смо вашу жалбу и одобрили вам новац у висини суме коју сте тражили. Уколико вам је то у реду, решење ће потписати наредне недеље директор и позваћемо вас да преузмете уплату".
- И све ово зато што су ми сви путници у аутобусу рекли "џаба се жалите - нема од тога ништа", а возач - да никад није чуо да неком рефундирају новац за оштећене ствари - самоуверено прича суграђанка која верује да жалбе имају смисла и да се "све може, ако се притисне систем".
И не само за поцепане панталоне, упорни ће и за флеку или мрљу на гардероби, оштећену ципелу, од ГСП добити одштету. И није ствар у притиску, већ у праву путника и обавези превозника.
Како кажу у највећем градском превознику у Београду, као што су путници осигурани од повреда, тако имају право и на надокнаду материјалне штете на гардероби или стварима настале у возилима ГСП.
- Као и у свим другим сегментима, и у овом водимо рачуна о интересима корисника своје услуге. Из тог разлога формирана је посебна комисија која се бави утврђивањем материјалне штете настале на гардероби и стварима путника у возилима нашег предузећа - објашњавају у ГСП "Београд". - У случајевима позитивног решења, одлуком директора, исплаћује се новац оштећеним путницима.
Важно је напоменути да је, приликом утврђивања евентуалне штете, оштећени путник у обавези да уз захтев за одштету приложи и доказ о плаћеној услузи превоза.
- Путници се углавном јављају са жалбама о поцепаним стварима, оштећеној обући и, евентуално, запрљаној гардероби. Било је специфичних случајева када су поједини путници покушавали да наплате "листер" одело, иако штета није била причињена у нашем возилу - додају у ГСП. - Дешава се да путник заборави да евидентира у којем возилу је дошло до оштећења, а, као што је познато, у систему јавног превоза раде и возила приватника. За њих ГСП није надлежан.
ЛЕКАРСКА ДОКУМЕНТАЦИЈА
Поменуте одштетне захтеве регулише ГСП, а евентуалне повреде путника регулишу се преко осигурања које покрива ризик и накнаду штете у случају смрти путника, инвалидитета, привремене спречености за рад, надокнађује трошкове лечења...
Услов је да путник има регистарски или гаражни број возила, број линије, место и време настанка повреде и одговарајућу лекарску документацију.
РЕКОРД 12.000
Највећа сума коју је градски превозник исплатио износила је 12.000 динара. Овај износ ГСП је платио на име оштећене јакне. Сума која се исплаћује зависи од вредности оштећених ствари.
Bojan
30.10.2015. 02:33
zamenite pod hitno stolice u autobusima 25 ili ce te bankrotirati.
Свака част за ГСП
Hehe, ala će sada da budu malverzacije......ima da se čekaju "redovi" za ispaltu....ima GSP da radi sa MINUSOM i to debelim ! Kada počnu namerno da zalepe pravo iz usta na neke uništene već farmerice ŽVAKU, i da prijave vozaču.....eto sada radosti za one koji novac "naprave" na ovakav način....ko zna šta će sve smisliti....
@bgcaffe - Baš tako. Našem narodu ne manjka mašte kad treba namaći pare. Svako se češe o državu čak i kada ga ne svrbi.
to samo ja budala davne '97.god nisam ni znao da mogu da trazim neku odstetu, kad me je lik prolazeci uboo u nogu bonsekom koji je virio iz torbe , pa sam isao na usivanje...samo me zanima koliko li sam mogao da dobijem.
Коментари (7)