Нове линије, трасе и цене почетком 2016.
09. 04. 2015. у 20:44
Потпуна реорганизација јавног градског превоза требало би да буде завршена до краја године. Сваког дана превезе се 2,5 милиона путника. Најпунија возила на линијама 23, 31 и 50
НОВЕ линије, трасе, тарифне зоне, цене, можда чак и превознике, могу да очекују Београђани почетком 2016. године, када буде завршена потпуна реорганизација јавног градског превоза у престоници!
- Нову мрежу линија јавног градског превоза, која ће бити урађена на основу студије бројања путника и анкете корисника, представићемо најкасније на јесен - истакао је градски менаџер Горан Весић. - Прерасподелом линија, чак и без куповине нових аутобуса, можемо да побољшамо превоз. Нова возила су потребна, али можемо и другачије да испланирамо линије и ту да постигнемо ефекте.
Саобраћајни факултет ће урадити још две студије, након којих ће бити исцртане нове линије и њихове трасе, у међувремену очекује се усвајање тарифног система који ће градске и приградске општине поделити у четири зоне, а до краја године биће расписан и конкурс за приватне превознике пошто садашњи уговори истичу с крајем 2015.
- Нову мрежу линија јавног градског превоза представићемо најкасније на јесен - додао је Весић. - Време је за промене јер постојећа мрежа дуго није мењана, већ је само надограђивана, често и стихијски, посебно у приградским деловима.
Недавно завршена Студија бројања путника показала је да се у Београду дневно обави 2,5 милиона путовања, тек 15 одсто грађана је незадовољно услугом, а чак 63 одсто путника користи само један превоз од куће до посла. Највише Београђана превезу аутобуси 95, 23 и 16, а најпопуњенија возила су 31, 50 и 23.
- Линије које дневно превезу најмањи број путника су 513 и 613, а најмањи коефицијент искоришћења капацитета имају 68, 44, 75. Такође, студија је показала да је трамвајски систем најслабије искоришћен - рекао је секретар за саобраћај Душан Рафаиловић.
НЕЗАДОВОЉНО САМО 15 ОДСТО
ГРАДСКИ секретар за саобраћај Душан Рафаиловић не крије да је и сам био затечен податком да је само 15 процената грађана незадовољно јавним градским превозом.
- Анкета 10.000 корисника показала је да су они у суштини задовољни, и то њих 62 одсто - рекао је Рафаиловић.
БГ ВОЗОМ ТЕК 27.000 ПУТНИКА
АУТОБУСКИ подсистем дневно превезе више од два милиона путника, трамвајски - 245.000, тролејбуски 150.000, док БГ воз бележи око 27.000 путника.
Ипак, податке треба узети с резервом јер су због радова у Војводе Степе поједине веома популарне линије - укинуте.
БРЗО ДО СТАНИЦЕ
АНАЛИЗА је показала да три четвртине путника пешачи мање од пет минута до најближе аутобуске станице, а 20 одсто између шест и десет минута. Мало дужи пут до жељеног возила јавног градског превоза имају само поједини становници на периферији.
Србенда!
09.04.2015. 20:57
A novi busevi ? ili su po "evropskim standardima" ?
@Србенда! - u direkcii za javni prevoz uvukli se partijski drugovi koji veze nemaju sa strukom. koji je izdatak za bus plus, brojanje putnika, bespotrebne i lazne ankete. nekada je GSB sve sam radio i to dosta uspesno. sada su im natovarili na ledja ove parazite koji su placenjiji od radnika kojima otimaju prihod. kazu da gsp ima visak radnika, koliko ovih neradnika je visak. koliko mogu da primetim SVI.
@Србенда! - strucnjaci koji ce da naprave plan skracivanja nekih linija putuju kolima do posla i nazad ja bih njih poslao da proputuju od zemuna do progara malo leti malo zimi pa neka nakon toga daju prvo resenje
@Србенда! - moje resenje za opstanak javnog prevoza je umesto tase na brojilo za t.v . pretplatu uvesti taksu za gsp. i pusti brate da se vozi i sirotinja . Kad vidim da kartu placaju djaci kojima roditelji ne rade dodje mi da se ......Pitam gradske menadzere koji imaju platu kako obezbediti dva djaka a roditelji nemaju posla
@Србенда! - dali ce gradske vlasti uvesti novu liniju do vikendica uz levu obalu save
Коментари (21)