MED, pa proizvodi od meda na “101” način, domaće rakije “mučenice”, od šljiva i džanarika do “dunjevača”, “jabukovača” i kruškovača, vina, džemova, pekmeza, slatkog, suveniri, “slike” ovdašnjih turističkih destinacija koje su sve omiljenije turistima iz zemlje i inostranstva, deo je onoga što se videlo na Sajmu omladinskog turizma, održanom u Sportskom centru “Lagator”, u organizaciji te ustanove, Omladinskog centra, grada Loznice, uz finansijsku podršku Ministarstva za privredu i finansije.

- Način prezentacije, posvećenost poslu, spremnost da stalno uče i osmišljavaju nove proizvode i ponude u oblasti turizma i proizvodnje zdrave hrane, obeležje je mladih poslovnih ljudi ovog kraja, što su pokazali, evo, i na ovom Sajmu omladinskog turizma - rekao je Vidoje Petrović, gradonačelnik Loznice.

- Lokalna vlast, i rečju i delom, podržava mlade privrednike, ne samo organizacijama ovakvih i sličnih manifestacija, već i u radu, u njihovoj nameri da budu zamajac razvoja i svojih domaćinstava i čitavog kraja, pa nam je zadatak da im budemo i na usluzi i u pomoći još više. Povezivanje ljudi koji su se opredeli za ovaj vid privrede, bez sumnje, daće rezultate blaga vredne.

SARADNJA

Cilj ove manifestacije je, kažu organizatori, promocija turističkih potencijala Vukovog zavičaja i umrežavanje velikih distributera i potrošača, uz stvaranje povoljnog ambijenta za mlade ljude, u sektoru turizma i proizvodnji zdrave hrane.