NIŠ - Na 2.000 kvadrata sajamskog prostora predstavilo se 15 brendova sa 80 modela, srpsku premijeru ima čak šest vozila, pa je gradonačelnik Zoran Perišić, otvarajući ovdašnji Sajam automobila, procenio da i ova vrsta turizma može biti jedan od pokretača razvoja.

Posle gotovo dvogodišnje pauze, Nišlije i žitelji ovog dela Srbije baš su se uželeli ovakve manifestacije. Menadžer Sajma, Saša Đorđević, kaže da 40 odsto ponude čine automobili između džipa i karavana - dobri za gradsku vožnju, a upotrebljivi i po zahtevnijim terenima. Ipak, među najskupljim modelima je "audi Q7", koji je prvi put izložen u našoj zemlji, a promoterka Andrijana kaže da su probnu vožnju - samo sat po otvaranju manifestacije - zakazala dvojica Nišlija, iako "mašina" košta oko 83.000 evra...

Pored novih automobila, na Sajmu u Nišu - koji organizuje "Siti marketing centar", pod pokroviteljstvom lokalne samouprave - učestvuju i auto-škole, osiguravajuća društva, servisi, pa čak i vlasnici oldtajmera. "Auto-moto fest Niš 2015" - kako glasi zvaničan naziv, otvoren je svakog dana do nedelje od 10 do 20 sati, a ulaznica košta 200 dinara.