Premijer udao ćerku

V. C. S.

29. 08. 2010. u 20:58

U Beogradu se u nedelju venčala ćerka predsednika Vlade Mirka Cvetkovića. Crkveno venčanje u zemunskoj crkvi Svete trojice, a građansko u hotelu „Hajat“

U NEDELJU oko 16 časova u beogradskom hotelu „Hajat“, ćerka premijera Srbije Mirka Cvetkovića Olga (30) rekla je „da“ dugogodišnjem dečku Nikoli (30), svršenom studentu Filozofskog fakulteta u Beogradu. Gosti su se, kao na bilo kom drugom venčanju, okupili prvo u mladoženjinoj kući u Zemunu, odakle su, dobro raspoloženi, pošli po mladu. Na ulazu u kuću Cvetkovića, mladoženju i svatove dočekali su premijer i njegova supruga Zorica. Gosti su posluženi pićem u dvorištu.

Mladu je iz kuće izveo brat Aleksandar, diplomirani ekonomista. Ova scena je, inače smirenom i staloženom ocu, izmamila suze.

PRVI PLES GOSTE je zabavljao jedan od najpoznatijih beogradskih klupskih bendova „Balkan ekspres“, koji je svirao sve - od evergrina i Elvisa Prislija, do valcera i starogradskih pesama. Premijer Cvetković, uz aplauz gostiju, odigrao je prvi ples sa svojom ćerkom, ali je posle uglavnom sedeo i pričao sa svatovima.

U svadbenoj koloni pošlo se u crkvu. Tačno u 14 sati zvona na crkvi Svete trojice u Zemunu označila su početak crkvenog venčanja. Posle polučasovnog obreda svatovi su produžili u beogradski hotel „Hajat“, gde ih je čekao matičar.

U svadbenoj koloni nije bilo crnih ministarskih limuzina i „rotaljki“. Ministara nije bilo ni kasnije, na slavlju, a većina Cvetkovićevih kolega do pre neki dan nije čak ni znala da on udaje ćerku. Cela ceremonija obavljena je bez velike pompe, vrlo diskretno, uprkos tome što je svadbi prisustvovalo oko 200 gostiju - mahom rodbine i prijatelja.

Svadba je bila brižljivo obezbeđena. Svakoga ko bi podigao mobilni telefon da slika mladence, venčanje u crkvi, ali i slavlje, obezbeđenje bi ljubazno zamolilo da vrati telefon u džep, a „dežurali su“ i ispred restoranske sale.

Veselje je trajalo do 22 sata.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (14)

+

29.08.2010. 21:31

stalno lupam glavu, kako je moguce vec davno "uobicajeno"kod nas da se prvo obavi vencanje u crkvi pa posle kod maticara (ili pred maticarom) ?Koliko ja znam,a mozda je to promenjeno (kada gde i kako neznam), ali svestenstvo nije smelo da izvrsi vencanje PRE "civilnog". Tako je i u svetu To nema nikakve veze sa vencanjem cerke premijera, nego samo pitam ko je odobrio takva vencenja, na koja nailazim vec godinama. Ko tu krsi zakone , jel moze neko da mi odgovori, ali ozbiljno.

student

29.08.2010. 22:13

@+ - zakljucenje crkvenog braka pre gradjanskog predstavljalo je krivicno delo do 1994. godine kada je ovo krivicno delo izostavljeno iz Krivicnog zakona Srbije

nemanja

30.08.2010. 00:24

@+ - niko ne krsi nikakav zakon, jer crkveno vencanje nije regulisano zakonom drzave, vec kanonima crkve pod cijim okriljem se neko vencava (u ovom slucaju, pravoslavne). da bi neko bio vencan u crkvi, ne mora biti registrovan u opstini, i obrnuto. ne vidim kako bi drzava zakonom mogla da regulise bilo koje crkveno pitanje, ukljucujuci vencanje - prema ustavu nase zemlje, crkva i drzava su u svemu odvojene.

Pera

30.08.2010. 01:03

@+ - Evo ja ću da ti odgovorim. Crkveno venčanje nema veze sa civilnim, možeš da se venčaš kad hoćeš jedino što mlada i đuvegija moraju da budu kršteni.

slobodan brak

30.08.2010. 01:30

@+ - Zbog cega bi zakon uopste uredjivao redosled gde se kad ko vencava? Taj zakon je postojao u socijalistickoj Jugoslaviji i to kao otvorena (da ne ulazim u razloge tadasnje vlasti) diskriminatorna mera. Pre Drugog rata, Crkva je pak vodila maticne knjige. Danas sa druge strane, ljudi zive i 'nevencano' pa drzava, sto je normalno, cak i u to uzima u obzir. Pa kada mogu bez ikakvog 'papira' kakve veze ima da li je najpre u crkvi, pa kod maticara ili obratno, ili samo u crkvi ili samo kod maticara?

Jasamja Jeremija

30.08.2010. 05:36

@+ - Evo ja cu da ti odgovorim... Sloboda gradjana je da li ce se venchati u opshtini, ili ce to uchiniti samo u Crkvi. Po tebi, trebalo bi inspektori da jure po stanovima sve one koji yive vanbrachno, jer i oni `nisu venchani u opshtini`. A to bi tek bio nonsens. Capito?

velja

30.08.2010. 08:34

@+ - ne tyrazi odgovor u pravu si jer vidis da je sve izopaceno u nasoj zemlji.

Jova

30.08.2010. 08:50

@+ - Pa ovako... Crkveno vencanje, pravno gledano, i nije vencanje vec religiozni obred kao i svaki drugi i moze da se sprovede kad god zelis jer i nema pravno dejstvo. A sto se tice inostranstva, u dobrom delu sveta crkvama je preneto javno ovlascenje da sprovode vencanja tako da potreba za tzv. gradjanskim vencanjem i ne postoji. Znaci, ili crkveno i gradjansko.

1

30.08.2010. 12:21

@+ - Ne slazem se sa ovim komentarima !!!Kako mozete da kazete da je sve jedno gde se ko venca ?!Ako se vencanje obavi samo u crkvi, onda je to nelegalno po drzavnim maticnim knjigama jer tamo nije ni zavedeno. Da li su tada ljudi vencani ili nisu ???

ivan

29.08.2010. 22:02

da li je bitno da li mladenci prvo posete maticara ili svestenika? i za jedne i za druge je ono suprotno vencanje abitno.Za drzavu nije od znaca da li se neko vencao u crkvi ili ne, jer drzava ne vodi takvu vrstu evidencije niti omogucava ostvarenje ikakvih bracnih prava dok se to ne obavi kod nje.Verovatno isto stanoviste ima i Bog. Vencanje u crkvi je vencanje pred Bogom, koga tek ne interesuje drzavna administracija.Zato ne vidim da je pitanje iz prvog komentara na mestu. Pozdrav.

Jeca

31.08.2010. 00:01

Jaguar je ekstra samo da nadjem muza i ja cu da uzmem takav ;) hehehehehee neka su mladenci zivi i zdravi to je bitno a ostalo kao i komentari su sporedne stvari ;)