U okviru 12. „Weekend Media Festivala“ u Rovinju, koji okuplja predstavnike najvažnijih medijskih kuća u regionu, danas je održan panel pod nazivom „Televizija – povratak otpisanih ili kako doživjeti stotu“, na kom su o budućnosti ovog medija govorili Dražen Mavrić ispred hrvatske Nova TV, Pavel Vrabec ispred slovenačke Pro Plus TV i Željko Mitrović ispred „Pink International Company“.

Predstavnici liderskih televizija u Hrvatskoj , Sloveniji i Srbiji govorili su o tome kako se nose sa izazovima digitalnog doba medija, a panel diskusija izazvala je do sada nevidjeno interesovanje učesnika „Weekend Media Festivala“. Da kraj televizije nije ni blizu, dokaz je i Željko Mitrović, čija je televizija u proteklih deset godina beležila sve bolje rezultate gledanosti. I dok Nova TV i Pop TV i dalje najveću gledanost imaju u "prajmtajmu", Željko je istakao da TV Pink ima podjednako dobre rezultate tokom celog dana.

Pre osam godina kada sam sedeo ovde, imao sam duplo slabiji rezultat od ova dva gospodina koji sede ovde. Sada imamo rekordnu gledanost, plate se polako približavaju onima u Hrvatskoj, što znači da radimo dobru stvar. Navika gledalaca je značajna stvar, ali ni ona nije beskonačna. Zbog toga svakodnevno osluškujemo potrebe gledalaca i njihove afinitete, kako bi tu naviku gledanja televizije održali – rekao je vlasnik TV Pink.

Pavel Vrabec i Dražen Mavrić su govorili o tome da se program njihove televizije, i shodno tome dobra gledanost, temelji na informativnom i zabavnom programu. Kao televizija koja je u ove dve sfere dominantna i bez konkurencije, Željko Mitrović je odlučio da u narednom periodu akcenat bude na trećem stubu – domaćem igranom programu kog na ružičastoj televiziji nije bilo čitavu deceniju.

- Mi smo do sada već ustalili ova dva stuba o kojima je Pavel govorio – informativni i zabavni program. Ono na čemu radimo je domaći igrani program, kao treći stub i to je ono što će biti obeležje sledeće epohe. Deset godina smo uskratili publiku za igrani program, a sada snimamo osam serija istovremeno, u našoj produkciji, što je ozbiljan poduhvat – objasnio je Željko i dodao da produkcija serijskog programa na Pinku danas može da se meri sa produkcijom latinoameričkih i turskih serija.

Ipak, u nekim stavovima Mitrović se nije složio sa kolegom najgledanije televizije u Sloveniji, na temu borbe za gledanost Mitrović je istakao razliku u tržištu Slovenije i Srbije: “Zadruga jedan sat posle ponoći, ima više gledalaca nego što Slovenija ima stanovnika”, što je izazvalo veliki aplauz i smeh u sali.

Već je poznato da je Pinkov kompleks filmskih studija u Šimanovcima najbolji u ovom delu Evrope – s obzirom na to da se u „Pink Films Internationals“ osim domaćeg, snima i program inostrane produkcije. Željko je danas na panelu rekao da sada i zvanično Pink nema konkurenciju kada je televizijska produkcija u pitanju.

- Ponosan sam što definitivno mogu da kažem da smo, sada i zvanično, sagradili najveći televizijski produkcioni centar u Evropi, sa više od 30 studija i više od hiljadu zaposlenih, što je infrastruktura koja omogućava jeftinu i brzu proizvodnju sadržaja, a sa druge strane, smanjuje rizik. Dakle, čak i ako se dogodi da prizvedemo loš program, imamo mogućnost da ga zatvorimo i odmah pokrenemo novi – rekao je prvi čovek TV Pink.

U nekoliko navrata, Željko je od publike dobio gromoglasan aplauz, a na samom kraju iskoristio je priliku da sve prisutne pozove na regionalnu proslavu 25. rođendana TV Pink.

Večeras će u okviru „Weekend Media Festivala“ TV Pink proslaviti ovaj značajan jubilej žurkom pod nazivom „Pink Rock and Play“, na kojoj će nastupati „Električni orgazam“, „Kiki Lesendrić&Piloti“ i DJ Žeks, kome će ovo biti prvi nastup pred regionalnom publikom.

RIJALITI "VUČIĆ"


Pročitajte još - Zlatno doba ružičaste televizije

Na konstataciju jednog od učesnika panela da na Pinku postoje samo dva rijalitija - "Zadruga" i "Vučić", Mitrović je odgovorio "da od kada je rijaliti 'Vučić' srpsko tržište je ojačalo duplo, plate porasle duplo, potrošnja porasla duplo te danas Pink dolazi na ovaj Panel i kao medijski finansijski lider na tržištu Balkana".

Na tu konstataciju i odgovor dobio je gromoglasan aplauz prisutne pubike.